ΠΡΟΣΦΟΡΑ: 220€ 165€
(ισχύει μέχρι 07/05/2025)

ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Facebook & Instagram Ads

Ένα ολοκληρωμένο Online Σεμινάριο που σχεδιάστηκε για όσους θέλουν να δημιουργούν Facebook & Instagram Ads.

4.7
(98 ψήφοι)
Αμεση έναρξη
Ελληνικά
100% e-learning
Υποστηρικτικό Υλικό
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.
ΚΟΣΤΟΣ: 220€ 165€
(ισχύει μέχρι 07/05/2025)
Ενδεικτικός χρόνος παρακολούθησης 3 εβδομάδες
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
X Ενότητες με Full HD Online Video
Παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης
Επικοινωνία με τον εισηγητή μέσω του ειδικού forum
Πρόσβαση από όλες τις συσκευές για 2 έτη
Γίνεσαι μέλος στο Skillbox Community στο Facebook
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο phone icon 2310 307707
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Σε ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να διατηρούν μία επιτυχημένη επαγγελματική σελίδα στο Facebook και να προωθούν μέσω Facebook & Instagram τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε Ελλάδα και Εξωτερικό.
  • Σε ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να επικοινωνούν καλύτερα με τους συνεργάτες τους, και να καταλαβαίνουν το διαφημιστικό περιβάλλον της Meta
  • Σε όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με το χώρο του Social Media Marketing και ειδικότερα να μάθουν να δημιουργούν επιτυχημένα διαφημίσεις σε Facebook, Instagram και Messenger.
  • Στα στελέχη marketing και πωλήσεων μικρών και μεγάλων διαφημιστικών επιχειρήσεων (agencies), που θέλουν να είναι ενημερωμένοι για τον πιο αποτελεσματικό τρόπο διαφήμισης τον οποίο προσφέρει η Meta από τα βασικά μέχρι τα πιο advanced θέματα διαφημίσεων.

Τι θα μάθω;

O υποψήφιος, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοεί βασικές πληροφορίες σχετικά με μια επαγγελματική σελίδα Facebook αλλά και ένα επαγγελματικό προφίλ στο Instagram, αλλά και να μπορεί να τα δημιουργήσει σωστά και ολοκληρωμένα.
  • Γνωρίσει και να κατανοήσει το διαφημιστικό περιβάλλον του Facebook (Facebook Business Manager).
  • Μπορεί να δημιουργήσει με επιτυχία διαφημίσεις σε Facebook & Instagram αλλά και σε συνεργαζόμενες εφαρμογές.
  • Εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα από τα στατιστικά εργαλεία που παρέχει το Facebook και το Instagram σχετικά με την πορεία των διαφημίσεών του.

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ

Αποκτήστε αναγνωρισμένη advanced πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και
αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την
ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Εισηγητής

Ελένη Κολλήγα

Digital Marketing Strategist

Η Ελένη Κολλήγα είναι Growth and Digital Marketing Consultant και εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας (www.growthtale.com) με κύρια ενασχόληση το B2C & B2B ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι κάτοχος του "MSc in e-Business and Digital Marketing" μεταπτυχιακού προγράμματος του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος ενώ τα τελευταία χρόνια διδάσκει το συγκεκριμένο αντικείμενο σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς (κολλέγια).

Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος στελέχωσης επαγγελματιών ΙΤ και Digital Project Manager σε διαφημιστικό γραφείο, ενώ πριν ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση ανήκε στην δυναμική ομάδα marketing καινοτόμου εταιρείας με παγκόσμια παρουσία στη διανομή λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών μέσω cloud. Το πάθος της για το digital marketing την οδήγησε στο να εφαρμόσει digital marketing στρατηγικές σε επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων, μεταξύ των οποίων είναι ο χώρος της μόδας, της εστίασης, του τουρισμού αλλά και της τεχνολογίας.

Περισσότερα +

Περιγραφή

Το Advanced Certificate «Facebook & Instagram Ads» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Το υλικό αποδεσμεύεται τμηματικά ανά εβδομάδα, ενώ μετά το πέρας των 3 εβδομάδων, συνεχίζεται η πρόσβασή σας στο σεμινάριο για τουλάχιστον δύο έτη.

Θεματολογία

1.0 Έναρξη σεμιναρίου
1.1 Εισαγωγή στην οικογένεια εφαρμογών και υπηρεσιών της Meta
1.2 Βασικές πληροφορίες για τη Σελίδα Facebook (Facebook Page)
1.2.1 Δημιουργία και δομή μιας σελίδας Facebook
1.2.2 Ρυθμίσεις σελίδας Facebook
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 11:18
1.2.3 Δημοσιεύσεις
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:54
1.2.4 Ιστορίες
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:01
1.2.5 Εισερχόμενα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:04
1.2.6 Ομάδες
1.2.7 Ραντεβού
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:33
1.2.8 Εκδηλώσεις
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:29
1.2.9 Δημιουργία διαφημίσεων από τη σελίδα σας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:48
1.2.10 Εφαρμογή Meta Business Suite
1.2.11 Στατιστικά της σελίδας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:30
1.3 Βασικές πληροφορίες για το επαγγελματικό προφίλ Instagram
1.3.1 Μετατροπή ενός προφίλ Instagram σε επαγγελματικό
1.3.2 Δομή ενός επαγγελματικού προφίλ Instagram
1.3.3 Δημοσιεύσεις στο Instagram
1.3.4 Iστορίες στο Instagram
1.3.5 Προώθηση μιας δημοσίευσης (boosted posts)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:07
1.3.6 Προώθηση μιας ιστορίας (boosted story)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:20
1.3.7 Σύνδεση λογαριασμού Instagram με Σελίδα Facebook
1.4 Βασικές Πληροφορίες για τη Διαχείριση Διαφημίσεων του Meta Business Suite
1.4.1 Διαφημίσεις από την σελίδα VS Διαφημίσεις από το Ads Manager
1.4.2 Τι είναι το Meta Business Suite (Δομή)
1.4.3 Πότε πρέπει μια επιχείρηση να χρησιμοποιήσει το Meta Business Suite
1.4.4 Δημιουργία λογαριασμού Meta Business Suite
1.4.5 Οι ρόλοι και τα δικαιώματα συνεργατών και χρηστών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:59
1.4.6 Διαφημιστικοί λογαριασμοί στο Meta Business Suite
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:30
1.4.7 Πηγές δεδομένων στο Meta Business Suite
1.4.8 Δημιουργία διαφημιστικού λογαριασμού (Ad Account)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:30
1.4.9 Ποια είναι η δομή μιας διαφήμισης (Campaigns – Ad sets – Ads)
1.5 Βασικές πληροφορίες για τις χρεώσεις (Payments)
1.5.1 Πώς λειτουργούν οι χρεώσεις (Ημερήσιοι και εφάπαξ προϋπολογισμοί - Αυτόματες και μη αυτόματες πληρωμές)
1.5.2 Επισκόπηση συστήματος δημοπρασίας και προβολής διαφημίσεων (Πώς λειτουργεί η δημοπρασία διαφημίσεων στο Facebook και ποια παράγοντες την επηρεάζουν)
1.5.3 Μέθοδοι πληρωμής (Payment Methods) (Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα - Paypal - Διαφημιστικό Κουπόνι)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:01
1.5.4 Ρυθμίσεις πληρωμών (Όριο εξόδων VS όριο χρέωσης - Βασικές Πληροφορίες/ Δημιουργία/ Διαχείριση)
1.5.5 Χρεώσεις και αποδείξεις (Προβολή διαφημιστικών χρεώσεων και ιστορικού - Λήψη αποδείξεων ή τιμολογίων)
1.5.6 Απορριφθείσες πληρωμές (Προβλήματα που μπορεί να τύχουν)
1.6 Βασικές Πληροφορίες για το Facebook Pixel
1.6.1 Ανάλυση του Meta Pixel και των πλεονεκτημάτων του
1.6.2 Δημιουργία Meta Pixel
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 11:56
1.6.3 Χρήση Meta Pixel
1.6.4 Πιθανά προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσετε με το Meta Pixel
1.7 Βασικές Πληροφορίες για τον Κατάλογο του Meta (Facebook Catalogue)
1.7.1 Πληροφορίες για τους καταλόγους
1.7.2 Δημιουργία καταλόγου
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:07
1.7.3 Ρυθμίσεις καταλόγου
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:37
1.7.4 Μέθοδοι για την προσθήκη προϊόντων σε κατάλογο
1.7.5 Βέλτιστες πρακτικές για τους καταλόγους και αντιμετώπιση προβλημάτων
1.9 Ebook πρώτης ενότητας
2.1 Διαφημιστικές Εκστρατείες (Campaigns)
2.1.1 Ανάλυση των advertising stages (Awareness – Consideration – Conversion)
2.1.2 Ανάλυση όλων των στόχων (Objectives & Funnels)
2.1.3 Πληροφορίες για το στόχο "Αναγνωρισιμότητα Επωνυμίας"
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12:24
2.1.4 Στόχος "Κίνηση"
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:11
2.1.5 Στόχος "Αλληλεπίδραση"
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:26
2.1.6 Στόχος "Προώθηση εφαρμογής"
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:00
2.1.7 Στόχος "Ανεύρεση υποψηφίων πελατών"
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16:52
2.1.8 Στόχος "Μετατροπές"
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:56
2.1.9 Δοκιμές A/B στο Facebook
2.1.10 Βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού μιας εκστρατείας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:41
2.1.11 Πληροφορίες για το όριο εξόδων εκστρατείας
2.1.12 Πληροφορίες για τον αγοραστικό τύπο εκστρατείας
2.1.13 Πληροφορίες για τις ειδικές κατηγορίες διαφημίσεων
2.2 Διαφημιστικά Σύνολα (Ad Sets)
2.2.1 Ανάλυση των κοινών στόχευσης (Targeting)
2.2.2 Remarketing - τι είναι και γιατί να το χρησιμοποιήσετε
2.2.3 Ευρεία και λεπτομερής στόχευση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 09:39
2.2.4 Προσαρμοσμένα κοινά (custom audiences)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 15:00
2.2.5 Παρόμοια κοινά (lookalike audiences)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:04
2.2.6 Αλληλοεπικαλυπτόμενα κοινά
2.2.7 Ποιες είναι οι διαθέσιμες τοποθετήσεις (Ads placements)
2.2.8 Τοποθέτηση στο Facebook
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:17
2.2.9 Τοποθέτηση στο Messenger
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:10
2.2.10 Τοποθέτηση στο Instagram
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:11
2.2.11 Τοποθέτηση στο Audience Network
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:59
2.2.12 Βελτιστοποίηση τοποθετήσεων
2.2.13 Καθορισμός προϋπολογισμού και χρονοδιαγράμματος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:34
2.2.14 Πληροφορίες για τον Δικαιούχο και Πληρωτή
2.3 Διαφημίσεις (Ads)
2.3.1 Ποιες είναι οι διαθέσιμες μορφές διαφήμισης
2.3.2 Διαφήμιση με Εικόνες
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 23:32
2.3.3 Διαφήμιση με Εναλλασσόμενες εικόνες
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 15:26
2.3.4 Διαφήμιση με Συλλογή
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 09:50
2.3.5 Διαφήμιση με Άμεση εμπειρία
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:00
2.3.6 Διαφήμιση με Βίντεο
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:26
2.3.7 Διαφήμιση με Κατάλογο
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:00
2.3.8 Τι είναι οι παράμετροι UTM και πώς να τις δημιουργήσουμε
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:19
2.3.9 Βέλτιστες πρακτικές για πιο ελκυστικές διαφημίσεις
2.3.10 Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 21:05
2.3.11 Εργαλεία δημιουργίας περιεχομένου
2.3.12 Επαναληπτικό TEST δεύτερης ενότητας
2.3.13 Ebook δεύτερης ενότητας
3.1 Facebook Analytics
3.1.1 Πληροφορίες για το Facebook Analytics
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 11:36
3.1.2 Κατανόηση της απόδοσης των εκστρατειών με τη Διαχείριση διαφημίσεων
3.1.3 Βασικοί δείκτες μέτρησης (KPIs) των διαφημίσεων του Facebook
3.1.4 Πώς παρακολουθούμε την απόδοση των διαφημίσεων μέσα από το Ads Manager (Metrics, Customize columns, Breakdown, Reports)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:47
3.1.5 Τι είναι τα Facebook Rules
3.1.6 Δημιουργία Facebook Rules (Αυτοματοποιημένοι Κανόνες)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:07
3.1.7 Πληροφορίες για τις δοκιμές διαχωρισμού (A/B testing)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10:06
3.1.8 Πώς παρακολουθούμε τις διαφημίσεις των ανταγωνιστών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:08
3.2 Στρατηγική διαφημίσεων σε Facebook & Instagram
3.2.1 Βήματα δημιουργίας στρατηγικής διαφημίσεων
3.2.2 Ολοκληρωμένο παράδειγμα διαφήμισης με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας (Brand Awareness)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 09:19
3.2.3 Ολοκληρωμένο παράδειγμα διαφήμισης με στόχο την αξιολόγηση για αγορά (Consideration)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:05
3.2.4 Ολοκληρωμένο παράδειγμα διαφήμισης με στόχο την αύξηση μετατροπών (Conversions)
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:53
3.2.5 Πώς να ορίσετε τον προϋπολογισμό για τις online διαφημίσεις σας
3.2.6 Επαναληπτικό TEST τρίτης ενότητας
3.2.7 Ebook τρίτης ενότητας
4.1 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
4.2 Βεβαίωση Συμμετοχής & Τεστ Αξιολόγησης

Βαθμολογία


4.7
(98 ψήφοι)
80%
5
14%
4
6%
3
0%
2
0%
1

Σχόλια

5/2/2025

Το σεμινάριο ήταν πολύ χρήσιμο, προσέφερε πρακτικές γνώσεις, χάρη στα παραδείγματα που περιελάβανε στα βίντεο. Η παρουσίαση ήταν ξεκάθαρη και πολύ οργανωμένη.

Χριστίνα Θεοδώρου

Βαθμολογία:

16/12/2024

Το σεμινάριο αυτό με βοήθησε πάρα πολύ να μάθω να διαχειρίζομαι τις διαφημίσεις μου μέσα από το meta business suite, να γίνω καλύτερος, να παρακολουθώ τις μετρήσεις που χρειάζεται και να στοχεύω καλύτερα το κοινό μου και έτσι να μην σπαταλάω άσκοπα τα λεφτά μου. Έμεινα ευχαριστημένος και θα προβώ σε αγορά και άλλων σεμιναρίων πάνω στο digital marketing.

Μιχάλης Σχολιάδης

Βαθμολογία:

28/8/2024

Πολύ χρήσιμο σεμινάριο με βασικές γνώσεις για facebook ads. Μου άρεσε που είχε ποικιλία στο υλικό, κείμενο και video που κάλυπταν πολλές πληροφορίες.

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ

Βαθμολογία:

3/8/2024

Το σεμινάριο ήταν πολύ χρήσιμο! Όλες οι πληροφορίες ήταν σαφείς και ήδη με βοήθησαν στην εφαρμογή των εργαλείων της πλατφόρμας. Η παρουσίαση ήταν πολύ καλά δομημένη. Και τα βίντεο συνέβαλαν στην καλύτερη κατανόηση και την εξοικείωση με όλες τις πρακτικές.

Κωνσταντίνα Πιτέλη

Βαθμολογία:

21/4/2023

Ήταν ένα σεμινάριο αρκετά επεξηγηματικό και πλούσιο σε πληροφορίες. Τα βίντεο σε καθοδηγούσαν βήμα βήμα και διαρκούσαν αρκετά από άποψη χρόνου.

Άννα Κηρύκου

Βαθμολογία:

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: