ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Διοίκηση και marketing ηλεκτρονικού καταστήματος

Ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο που θα σας δώσει όλα τα εφόδια που χρειάζεστε για να επιτύχετε σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους.

4.9
(228 ψήφοι)
Αμεση έναρξη
Ελληνικά
100% e-learning
Υποστηρικτικό Υλικό
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.
ΚΟΣΤΟΣ: 60€
Έκπτωση 15% για φοιτητές και ανέργους
Ενδεικτικός χρόνος παρακολούθησης 4 ώρες
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
74 Ενότητες με Full HD Online Video
Δωρεάν E-Book
Τεστ αξιολόγησης
Επικοινωνία με τον εισηγητή μέσω του ειδικού forum
Πρόσβαση από όλες τις συσκευές για 2 έτη
Γίνεσαι μέλος στο Skillbox Community στο Facebook
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο phone icon 2310 307707
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Τρόπος παρακολούθησης

Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να το παρακολουθήσετε online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση.

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Σε στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες που θέλουν να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Σε επαγγελματίες του χώρου που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους
  • Σε φοιτητές και σπουδαστές που τους ενδιαφέρει να αναπτύξουν δεξιότητες στον τομέα και να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους
  • Σε προγραμματιστές και web developers που θέλουν να αναπτύξουν τις διοικητικές ικανότητές τους

Τι θα μάθω;

Θα κερδίσεις γνώσεις πάνω σε έναν από τους πιο σύγχρονους και εξελισσόμενους τομείς. Πιο συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων θα μάθεις:

  • Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη στο ηλεκτρονικό εμπόριο και πως να τα αποφύγεις
  • Τι πρέπει να προσέξεις κατά τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Ποιος είναι ο κατάλληλος συνεργάτης που θα μου φτιάξει το e-shop και τι πρέπει να του ζητήσω; Ποια θα είναι η εμπορική πολιτική; Πως θα επιλέξω τα προϊόντα που θα πουλήσω; Είναι μερικές μόνο από τις ερωτήσεις που θα απαντηθούν.
  • Τις βασικές αρχές των πωλήσεων και πως αυτές βρίσκουν εφαρμογή στο χώρο του διαδικτύου, ώστε να μεγιστοποιήσεις τα οφέλη σου.
  • Το digital marketing στην πράξη. Πως θα δημιουργήσεις αποτελεσματικές καμπάνιες σε οποιοδήποτε μέσο με στόχο την άμεση πώληση.
  • Όλες τις διαδικασίες που θα διασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία και θα οδηγήσουν στη σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη, ελαχιστοποιώντας τα λάθη και τις αστοχίες.
  • Όσα θα πρέπει να ξέρει ο manager ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, ώστε να μπορεί να αντιλαμβάνεται, να αναθέτει, να επιβλέπει και να ελέγχει όλη τη λειτουργία ενός e-shop 

Πρακτική προσέγγιση (και όχι ακαδημαϊκή) του αντικειμένου, από έναν εισηγητή που ουσιαστικά θα σου περιγράψει την καθημερινότητά του ως manager ηλεκτρονικού καταστήματος.
Ολοκληρώνοντας την παρακολούθηση του Online Σεμιναρίου και το test αξιολόγησης, θα έχεις στα χέρια σου τη βεβαίωση παρακολούθησης του Skillbox powered by Jobfind που είναι το καλύτερο διαβατήριο για την εισαγωγή σου σε ένα από τα πιο σύγχρονα επαγγέλματα, με αυξανόμενη ζήτηση στην αγορά εργασίας.
Θα έχεις τη δυνατότητα να έχεις εξατομικευμένη βοήθεια, επικοινωνώντας με τον εισηγητή του σεμιναρίου αλλά και με άλλους συμμετέχοντες εκφράζοντας τις σκέψεις σου μέσα από το forum του skillbox.
Θα μπορείς να ξαναδείς το σεμινάριο online όποτε θέλεις, έχοντας πρόσβαση σε όλο το υλικό για τα επόμενα 2 χρόνια, ενώ θα έχεις δωρεάν πρόσβαση σε τυχόν updates ή ενότητες που θα προστεθούν αφού το έχεις ολοκληρώσει.

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Συνεχής επικοινωνία με τον εισηγητή

Ο Εισηγητής θα είναι δίπλα σας κατά τη διάρκεια και μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί του καθημερινά μέσω του ειδικά διαμορφωμένου forum.

Εισηγητής

Σπήλιος Αριστοτελίδης

Chief Marketing Officer (CMO)

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1972. Ξεκίνησε την καριέρα του στις πωλήσεις το 1995, κατά τη διάρκεια των σπουδών του στη Μεγάλη Βρετανία. Από το 1997 έως το 2001, εργάστηκε ως στέλεχος πωλήσεων σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών.
Το 2001, σε ηλικία 29 ετών, ανέλαβε τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή σε εταιρεία Direct Marketing and Sales Promotion, χτίζοντας, εκπαιδεύοντας και διοικώντας ομάδες πωλήσεων για λογαριασμό εταιρειών όπως η Nestle Hellas και η Allied Domecq.
Στη συνέχεια εργάστηκε ως Key Account Manager και εκπαιδευτής σε μεγάλη εταιρεία εκπαίδευσης επιχειρήσεων και ως διευθυντικό στέλεχος σε εταιρεία λιανικού εμπορίου. Έως το 2016 κατείχε τη θέση του Διευθυντή μεταπτυχιακών προγραμμάτων και του υπεύθυνου ανάπτυξης σε μεγάλο εκπαιδευτικό όμιλο της πόλης.
Σήμερα εργάζεται σε εμπορική επιχείρηση, όπου από τη θέση του CMO ασχολείται με πωλήσεις B2B, εξαγωγές, τηλεπωλήσεις και e-commerce.
Ασχολείται με την εκπαίδευση ενηλίκων από το 2000, εκπαιδεύει ομάδες πωλήσεων από το 2001 και είναι εισηγητής σεμιναρίων από το 2006.

Περισσότερα +

Θεματολογία

1.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:20
1.1 Μύθοι και αλήθειες για το e-commerce
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:53
1.2 Λόγοι αποτυχίας των Ελληνικών e-shop
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:49
1.3 Ομοιότητες και διαφορές φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:19
1.4 Ωφέλειες διαδικτυακού marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:40
1.5 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:03
2.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:26
2.1 SWOT Analysis
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:02
2.2 Ανάλυση Εξόδων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:12
2.3 Οργανόγραμμα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:27
2.4 Καθορίζοντας στόχους
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:43
2.5 Έρευνα αγοράς
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:28
2.6 Επιλογή Web developer
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:22
2.7 Δημιουργία χρονοδιαγράμματος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:40
2.8 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:57
3.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:31
3.1 Επιλογή domain
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:23
3.2 Σχεδιασμός homepage και εσωτερικών σελίδων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:35
3.3 Κατηγοριοποίηση και φίλτρα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:21
3.4 Εμπορική πολιτική και προσφορές
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:45
3.5 Μεταφορά και τρόποι πληρωμής
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:58
3.6 Διαδικασία επιστροφών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:31
3.7 Τρόποι επικοινωνίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:40
3.8 Ανάρτηση προϊόντων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:39
3.9 Testing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:48
3.10 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:26
4.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:49
4.1 Βασικές αρχές ηλεκτρονικών πωλήσεων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:32
4.2 Περιεχόμενο σελίδων προϊόντων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:20
4.3 Cross Selling – Up Selling
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:24
4.4 Κίνητρα αγοράς
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:50
4.5 Check out
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:13
4.6 Live chat & τηλεφωνικές πωλήσεις
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:11
4.7 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:42
5.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:19
5.1 Overview
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:50
5.2 SEO
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14:50
5.3 Search Engine Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:41
5.4 Affiliate Networks
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:45
5.5 Site Σύγκρισης Τιμών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:29
5.6 Content Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:32
5.7 Social Media Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 18:52
5.8 Δημιουργία κοινού
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10:10
5.9 Email Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 09:44
5.10 Viber / SMS Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:44
5.11 Push Notifications
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:01
5.12 Remarketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:41
5.13 Παρακολούθηση και αξιολόγηση ενεργειών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:07
5.14 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:55
6.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:28
6.1 Διαχείριση παραγγελιών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:08
6.2 Παρακολούθηση αποστολών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:39
6.3 Παρακολούθηση αποθέματος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:34
6.4 Ανανέωση προϊόντων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:46
6.5 Έλεγχος ανταγωνισμού
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:57
6.6 Έλεγχος & αξιολόγηση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:27
6.7 Πλάνο ενεργειών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:00
6.8 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:16
7.0 Εισαγωγή Ενότητας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:49
7.1 Ο ρόλος του πελάτη σήμερα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:59
7.2 WOM – Η ισχυρότερη διαφήμιση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:12
7.3 Κόστος κακής εξυπηρέτησης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:23
7.4 Διαχείριση παραπόνων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:23
7.5 Διαχείριση κριτικών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:09
7.6 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:59
8.1 GDPR
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:18
8.2 Αλλαγές στη Google
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:28
8.3 Messenger
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:23
8.4 Outsourcing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:43
8.5 Τριγωνική Πώληση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:28
8.6 Chat bots
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:42
8.7 Στρατηγική Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:34
8.8 Ανακεφαλαίωση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:14
9.1 Αντί Επιλόγου
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:12
9.2 E-Book
9.3 Βεβαίωση Συμμετοχής & Αξιολόγηση

Βαθμολογία


4.9
(228 ψήφοι)
88%
5
10%
4
2%
3
0%
2
0%
1

Σχόλια

9/12/2020

Το συγκεκριμένο σεμινάριο θεωρώ ειναι πολύ χρήσιμο σε όποιον ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό marketing. Οι όροι και οι έννοεις είναι απλοί, κατανοητοί και τα παραδείγματα πολύ βοηθητικά. Εμένα προσωπικά με έχει ήδη βοηθήσει να οργανώσω καλύτερα τις σκέψεις μου και να βρω καινούριους τρόπους και ιδέες να διαμορφώσω και να προωθήσω ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ioanna Parasyraki

Βαθμολογία:

7/12/2020

Εξαιρετικό σεμινάριο, αρκετά λεπτομερές σε κάθε ενότητα. Πολλά συγχαρητήρια στον εισηγητή για το ενδιαφέρον του και την άμεση απάντηση των αποριών. Ευχαριστώ πολύ.

Εμμανουήλ Σεραφειμίδης

Βαθμολογία:

3/12/2020

Πολύ καλό σεμινάριο ,με βοήθησε να μπω πιο πολύ στο mindset του digital marketing και να οργανωθώ στην διαχείριση του e-shop μου. To e-book είναι ένα πολύ καλό συμπληρωματικό βοήθημα. Επίσης τα παραδείγματα που χρησιμοποιήθηκαν κατά την διάρκεια του σεμιναρίου ήταν ιδιαίτερα βοηθητικά.

Μαρία Μαντζώρου

Βαθμολογία:

3/12/2020

Πολύ βοηθητικό για κάποιον νέο στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Άμεσο καθόλου κουραστικό και οι ενότητες πολύ στοχευμένες.

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑΣ

Βαθμολογία:

3/12/2020

Ήταν ένα πολύ καλό σεμινάριο. Αναλυτικό και κάλυψε πιστεύω όλες τις πτυχές του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πολύ σημαντικό το γεγονός ότι στο τέλος είναι ενημερωμένο με τις τελευταίες αλλαγές στον χώρο.

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ

Βαθμολογία:

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: