ONLINE ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Business Messaging (SMS, Chat apps - Viber, Email)

Ο υποψήφιος θα μάθει τι είναι το business messaging και πως θα μπορέσει να το ενσωματώσει στην marketing στρατηγική της επιχείρησης του.

4.9
(49 ψήφοι)
Αμεση έναρξη
Ελληνικά
100% e-learning
Υποστηρικτικό Υλικό
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.
ΚΟΣΤΟΣ: 60€
Έκπτωση 15% για φοιτητές και ανέργους
Ενδεικτικός χρόνος παρακολούθησης 4 ώρες
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ
19 Ενότητες με Full HD Online Video
Δωρεάν E-Notes
Τεστ Αξιολόγησης
Επικοινωνία με τον εισηγητή μέσω του ειδικού forum
Πρόσβαση από όλες τις συσκευές για 2 έτη
Γίνεσαι μέλος στο Skillbox Community στο Facebook
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο phone icon 2310 307707
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Τρόπος παρακολούθησης

Με την αγορά του σεμιναρίου, μπορείτε να παρακολουθήστε το σεμινάριο online, όποτε και όσες φορές θέλετε από το κινητό, τον υπολογιστή ή το tablet σας. Δεν υπάρχει κανένας χρονικός περιορισμός στην παρακολούθηση.

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Στελέχη marketing & digital marketing
  • Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και μικρών καταστημάτων/e-shop
  • Σε όσους επιθυμούν να είναι up to date με τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του marketing και της επικοινωνίας μέσω SMS, Chat apps (Viber) και Email

Τι θα μάθω;

Το Mobile αποτελεί πλέον ένα απαραίτητο συστατικό της marketing στρατηγικής κάθε επιχείρησης. Μάθετε περισσότερα για τα mobile κανάλια επικοινωνίας και πώς να σχεδιάσετε μία έξυπνη στρατηγική.

Μία νέα εποχή επικοινωνίας έχει ήδη φτάσει… ονομάζεται «Business Messaging» και βοηθάει τις επιχειρήσεις  να ξεχωρίσουν χρησιμοποιώντας τα mobile κανάλια επικοινωνίας (SMS, Chat apps (Viber), Email) και υιοθετώντας μοντέρνες πρακτικές marketing. Σε αυτό το σεμινάριο, θα μάθετε περισσότερα για τα mobile κανάλια επικοινωνίας και πώς να σχεδιάσετε μία έξυπνη στρατηγική γύρω από τα κινητά.

Με την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ο υποψήφιος/α θα μάθει τι είναι το business messaging και πως να ενσωματώσει mobile κανάλια επικοινωνίας όπως το SMS, Chat apps (Viber) και Email στην marketing στρατηγική της επιχείρησης του για να αυξήσει τα έσοδα της και να βελτιώσει την πελατειακή εμπειρία του κοινού της.

Ο υποψήφιος/α θα μάθει:

  • Τις βασικές αρχές του business messaging
  • Να αναγνωρίζει τις ευκαιρίες χρήσης του business messaging στα πλαίσια της γενικότερης marketing στρατηγικής του
  • Θα αποκτήσει μια σαφή κατανόηση της μεθοδολογίας του business messaging
  • Να επιλέγει τα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας (SMS, Chat apps - Viber και Email) ώστε να δημιουργεί αποτελεσματικές επικοινωνίες
  • Να χρησιμοποιεί τη λίστα συνδρομητών ορθά, να κάνει τμηματοποίηση και να διαχειρίζεται τα δεδομένα με ασφάλεια
  • Τους γενικούς κανόνες χρήσης κάθε καναλιού και πώς να συντάσσει αποδοτικά μηνύματα
  • Να χρησιμοποιεί τα διάφορα marketing εργαλεία που προσφέρουν οι business messaging εφαρμογές
  • Να παρακολουθεί αποτελεσματικά τις αναφορές και τις μετρήσεις και να βγάζει συμπεράσματα

Προϋποθέσεις Παρακολούθησης

  • Βασική γνώση χρήσης Η/Υ
  • Βασική γνώση Αγγλικών
  • Βασική κατανόηση marketing

Αποκτήστε αναγνωρισμένη πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση με ποσοστό άνω των 60% και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Συνεχής επικοινωνία με τον εισηγητή

Οι Εισηγητές θα είναι δίπλα σας κατά τη διάρκεια και μετά την παρακολούθηση του Σεμιναρίου. Θα μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους καθημερινά μέσω του ειδικά διαμορφωμένου forum.

Εισηγητές

Χρήστος Στεργιόπουλος

Digital Marketing Specialist

Ο Χρήστος Στεργιόπουλος, ήταν μέλος του τμήματος marketing της Apifon, μία ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία τεχνολογίας που αναπτύσσει προϊόντα και υπηρεσίες σχετικά με το business messaging και το mobile marketing.

Το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό του υπόβαθρο ποικίλλει – διαθέτει μεταπτυχιακό και πολυετή εργασιακή εμπειρία στις οικονομικές επιστήμες, μετέτρεψε τη δική του επιχειρηματική ιδέα σε start up ενώ το πάθος και η αγάπη του για το digital marketing, τον παρακινούν καθημερινά να εργάζεται ως εξωτερικός συνεργάτης και να βοηθάει επιχειρήσεις και επαγγελματίες να εισέλθουν στο νέο τεχνολογικό και ψηφιακό τοπίο, ξεχωρίζοντας από το πλήθος και προσεγγίζοντας τις κατάλληλες πελατειακές ομάδες.

Περισσότερα +
Χριστίνα Καρανικόλα

Corporate Business Analyst - Apifon

Η Χριστίνα Καρανικόλα είναι Messaging Expert και περήφανο μέλος του Corporate Business Development Department της ομάδας της Apifon όπου υποστηρίζει μεγάλες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους μέσω όλων των σύγχρονων Messaging καναλιών επικοινωνίας.

Περισσότερα +

Θεματολογία

1.1 Γιατί το Business Messaging είναι σημαντικό
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:14
1.2 Πώς να σχεδιάσουμε μία αποτελεσματική στρατηγική business messaging
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:06
1.3 Πώς να επιλέξουμε το κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 11:32
1.4 Πώς μοιάζει μία επιτυχημένη στρατηγική business messaging
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:05
1.5 Ποιο μέσο/κανάλι να επιλέξετε για επικοινωνία;
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:00
2.1 Γιατί είναι σημαντικό να στέλνουμε το κατάλληλο μήνυμα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:39
2.2 Πώς να στέλνετε το κατάλληλο μήνυμα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:58
2.3 Πώς μοιάζει ένα κατάλληλο μήνυμα
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:30
3.1 Γιατί οι συνδρομητές και οι λίστες είναι σημαντικές
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 03:49
3.2 Πώς να επικοινωνείτε με τους συνδρομητές σας τηρώντας τo GDPR
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:31
3.3 Πώς να σχεδιάσετε μία στρατηγική τμηματοποίησης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:07
3.4 Πώς μοιάζει μία ορθή διαχείριση συνδρομητών και τμηματοποίηση
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:30
3.5 Πώς συλλέγουμε νέους Συνδρομητές
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:30
4.1 Εισαγωγή
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:27
4.2 Messaging: πρόσκαιρη τάση ή ανάγκη;
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 02:41
4.3 Γενικοί κανόνες για αποδοτικό messaging
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 08:31
4.3.1 SMS Messaging: Γενικοί κανόνες
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:12
4.3.2 SMS Messaging: Βέλτιστες Πρακτικές & παραδείγματα χρήσης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 15:00
4.3.3 Viber Messaging: Γενικοί κανόνες
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:40
4.3.4 Viber Messaging: Βέλτιστες Πρακτικές & παραδείγματα χρήσης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 15:30
4.3.5 Email Marketing: Γενικοί κανόνες
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:55
4.3.6 Email Marketing: Βέλτιστες Πρακτικές & παραδείγματα χρήσης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 11:30
4.4 Πάροχοι & πλατφόρμες messaging: Κριτήρια επιλογής
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 05:49
4.4.1 Πάροχοι & πλατφόρμες messaging: Λίστα επιλογής
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 00:30
4.5 Περιήγηση στην business messaging πλατφόρμα της apifon
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 06:04
5.1 Γιατί η παρακολούθηση των αναφορών είναι σημαντική;
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:53
5.2 Πώς να αναλύετε τις αναφορές του business messaging
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 07:33
5.3 Πώς μοιάζει μία ανάλυση αναφορών στην πράξη
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 04:30
6.1 Downloads
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01:30
6.2 Βεβαίωση Συμμετοχής & Αξιολόγηση

Βαθμολογία


4.9
(49 ψήφοι)
94%
5
6%
4
0%
3
0%
2
0%
1

Σχόλια

30/11/2020

Εξαιρετικό, πλήρως επεξηγηματικό!

Μυρτώ Μπουρλέτσικα

Βαθμολογία:

10/10/2020

Πολύ καλή ποιότητα Σεμιναρίου. Με καλή επεξήγηση και ανάλυση πάνω στο Business Messaging.

ΜΑΡΙΟΣ ΚΡΑΜΠΟΥΚΟΥΚΗΣ

Βαθμολογία:

02/08/2020

Πολύ καλό για κάποιον/ κάποια που θέλει να κατανοήσει τα βασικά του business messaging.

ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΛΑΖΑΡΟΥ

Βαθμολογία:

22/10/2019

Πολύ ενδιαφέρον για έναν επιχειρηματία.

Γιώργος Δουβεντζίδης

Βαθμολογία:

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: