ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Visual Merchandising & Διακόσμηση Βιτρίνας

4.9
(43 ψήφοι)
Έναρξη 1 Ιανουαρίου
Υποστηρικτικό Υλικό
Ελληνικά
Online μέσω ZOOM
Έναρξη 1 Ιανουαρίου 1
Ελληνικά μέσω ZOOM
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.

Περιγραφή προγράμματος

Η βιτρίνα αποτελεί ένα μέσο επικοινωνίας. Είναι το κύριο μέσο προσέλκυσης των περισσοτέρων πελατών ενός καταστήματος. Η αισθητική  της βιτρίνας και ο τρόπος προβολής των προϊόντων καθορίζει σε μεγάλο βαθμό τις πωλήσεις. Στο Advanced ACTA-Certified Course «Visual Merchandising & Διακόσμηση Βιτρίνας», θα ανακαλύψετε μέσα από 4 online συναντήσεις μέσω ΖΟΟΜ, διάρκειας δυόμιση ωρών/μάθημα, πώς να διαμορφώσετε μία βιτρίνα ώστε ο περαστικός να γίνει πελάτης σας, αλλά και τον τρόπο προσέγγισης του εσωτερικού του καταστήματος για καλύτερη προβολή των προϊόντων – υπηρεσιών σας.

Τρόπος παρακολούθησης

Το Advanced Certificate «Visual Merchandising & Διακόσμηση Βιτρίνας» βασίζεται στις αρχές της σύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.

Η συνολική διάρκεια του σεμιναρίου είναι 4 εβδομάδες. Κάθε εβδομάδα πραγματοποιείται μια συνάντηση μέσω ZOOM διάρκειας 2,5 ωρών. Οι σημειώσεις από τις διαλέξεις θα βρίσκονται μέσα στην πλατφόρμα του Skillbox. Οι συμμετέχοντες μπορούν να δουν τα video των ZOOM Meeting την επόμενη μέρα on demand σε περίπτωση που χάσουν το μάθημα ή θέλουν να θυμηθούν κάποια σημαντικά σημεία. 

Οι 4 συναντήσεις μέσω ZOOM θα πραγματοποιηθούν τις ακόλουθες ημερομηνίες:

  • -

Θεματολογία

1.1 Εμπορικός χώρος
1.2 Βιτρίνα και Visual Merchandising
1.3 Περιβάλλοντας χώρος
1.4 Μελέτη επαγγελματικού χώρου (λειτουργικό πρόγραμμα, λειτουργικό διάγραμμα, διάγραμμα ροής κυκλοφορίας)
1.5 Εφαρμογή: Σχεδιασμός διαγράμματος κάτοψης καταστήματος
2.1 Η εξέλιξη της βιτρίνας
2.2 Μορφές – κατηγορίες βιτρινών
2.3 Αλλαγή βιτρίνας
2.4 Διαφημιστικοί κανόνες
2.5 Διαδικασία σύνθεσης
2.6 Συστατικά στοιχεία
2.7 Αρχές σύνθεσης
3.1 Οπτικοί κανόνες – τρίγωνο αποτελεσματικότητας
3.2 Διακοσμητική ιδέα
3.3 Ψυχολογία της διακόσμησης
3.4 Η εφαρμογή του χρώματος στη βιτρίνα (χρωματολογία, ψυχολογία χρώματος, συνδυασμοί χρωμάτων)
3.5 Διάταξη εμπορευμάτων & Visual merchandising
3.6 Τips διακόσμησης βιτρίνας
3.7 Εφαρμογή: Δημιουργία χρωματικής παλέτας
4.1 Υλικά – εργαλεία
4.2 Υποστηρίγματα - Μανεκέν
4.3 Φωτισμός
4.4 Κείμενα - ετικέτα
4.5 Κοστολόγιο
4.6 Χρονοδιάγραμμα
4.7 Τρόπος παρουσίασης project "Σχεδιασμός βιτρίνας"
Αξιολόγηση Σεμιναρίου
Βεβαίωση Συμμετοχής & Τεστ Αξιολόγησης

Πιστοποίηση

 

Αποκτήστε αναγνωρισμένη advanced πιστοποίηση από την ΑCΤΑ

Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σε ποιους απευθύνεται;

  • Σε όσους αγαπούν την καλαισθησία και τη δημιουργικότητα και επιθυμούν να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση για το στήσιμο της βιτρίνας.
  • Σε υπεύθυνους και πωλητές καταστημάτων, υπεύθυνους πωλήσεων και marketing, σε επαγγελματίες στον τομέα του εμπορίου που θέλουν να γνωρίζουν τις τεχνικές του στησίματος μιας βιτρίνας.
  • Σε επαγγελματίες διακοσμητές, σχεδιαστές, στυλίστες, ενδυματολόγους που αναζητούν κατάρτιση στο χώρο του visual merchandising.
  • Σε φοιτητές διακοσμητικής, γραφιστικής, styling.
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο

2310 307707

Βαθμολογία

4.9
43 ψήφοι
93%
5
7%
4
0%
3
0%
2
0%
1

Είπαν οι σπουδαστές μας

Εισηγητής

Ιωάννα Γιουρούκα
Διακοσμήτρια - Πολιτικός Μηχανικός

Η Ιωάννα Γιουρούκα είναι Πολιτικός Μηχανικός, Διακοσμήτρια και κάτοχος Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας της ΑΣΠΑΙΤΕ. Επίσης, εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ. Έχει ενστερνιστεί τη φιλοσοφία της δια βίου μάθησης. Έτσι, μονίμως εμπλουτίζει τις γνώσεις της για τις νέες τάσεις διακόσμησης, τα υλικά, τα στυλ κ.ά.
Αγαπά την αισθητική, τα χρώματα, τους προσεγμένους χώρους. Τα ταξίδια, η τέχνη, οι επισκέψεις σε διάφορους χώρους αρχιτεκτονικού και διακοσμητικού ενδιαφέροντος, τα αρχιτεκτονικά βιβλία και τα βιβλία διακόσμησης, οι δουλειές από καταξιωμένους αρχιτέκτονες και διακοσμητές, οι διάφορες εικόνες στο διαδίκτυο, οι ταινίες, η ιστορία της αρχιτεκτονικής και η φύση είναι κάποιες από τις πηγές έμνευσής της.

Περισσότερα +

Τι θα μάθω;

Μέσα από την παρακολούθηση του σεμιναρίου, ο κάθε συμμετέχων θα αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις για  τον τρόπο προσέγγισης τόσο της βιτρίνας όσο και του στησίματος ενός επαγγελματικού χώρου. Έτσι λοιπόν, θα έχει την ικανότητα:

  • Να προβάλει τα προϊόντα – εμπόρευμα της επιχείρησης με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς.
  • Να αποκομίσει βασικές πληροφορίες σχετικές με την εσωτερική διακόσμηση ενός επαγγελματικού χώρου, την εργονομία του καταστήματος αλλά και του visual merchandising.
  • Να κατανοεί, να οργανώνει και να δημιουργεί μία βιτρίνα ώστε να προβάλλονται τα προϊόντα αλλά και η ίδια η επιχείρηση με τον βέλτιστο τρόπο.
  • Να αναδεικνύει την επιχείρηση μέσα από την πρόσοψη του καταστήματος.
  • Να εφαρμόζει διαφημιστικούς κανόνες για αύξηση των εσόδων της επιχείρησης.

Κόστος

Κλείστε τη θέση σας τώρα!
Εγγραφές έως 1 Ιανουαρίου 1
Ειδικό 187€
Ειδική έκπτωση 15% σε φοιτητές & ανέργους
Εγγραφές έως 1 Ιανουαρίου 1
Κανονικό 220€
Εγγραφές έως 1 Ιανουαρίου 1
Εταιρικό Πακέτο

Επενδύστε στην εκπαίδευση του προσωπικού σας και εφοδιάστε το με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την εταιρεία σας.

Επιλέξτε το σεμινάριο με το οποίο επιθυμείτε να καταρτίσετε τους εργαζομένους σας και ζητήστε μας προσφορά. Περισσότερα
*Δυνατότητα πληρωμής με (έως 3) άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 2310 307707
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: