ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

EShop Manager: Επαγγελματική Διαχείριση & Προώθηση EShop

4.8
(6 ψήφοι)
Έναρξη 2 Δεκεμβρίου
3 εβδομάδες
Υποστηρικτικό Υλικό
Ελληνικά
100% e-learning
Έναρξη 2 Δεκεμβρίου 2024
3 εβδομάδες Ελληνικά e-learning
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.

Περιγραφή προγράμματος

Θέλετε να διαχειριστείτε και να προωθήσετε με επιτυχία ένα eShop; Στο Advanced ACTA-Certified Course «EShop Manager: Επαγγελματική Διαχείριση & Προώθηση EShop» θα μάθετε όλα τα απαραίτητα εργαλεία και τεχνικές για να το πετύχετε! Μέσα από σύγχρονες πλατφόρμες όπως το Shopify και το WooCommerce, θα εξοικειωθείτε με τη διαχείριση προϊόντων, αποθέματος και παραγγελιών. Επιπλέον, θα ανακαλύψετε πώς να προωθήσετε τα προϊόντα σας μέσω SEO, ψηφιακών καναλιών όπως τα social media και το email marketing. Μέσα από εμπλουτισμένο & σύγχρονο υλικό θα εκπαιδευτείτε στη προσαρμογή του eShop στις ανάγκες του κοινού σας, διαμορφώνοντας την εμπορική ταυτότητα της επιχείρησής σας. Αποκτήστε τις γνώσεις που χρειάζεστε για να βελτιστοποιήσετε τις πωλήσεις και να παρακολουθείτε την απόδοση του eShop σας με τα διαθέσιμα αναλυτικά εργαλεία.

Τρόπος παρακολούθησης

Το Advanced Certificate «EShop Manager: Επαγγελματική Διαχείριση & Προώθηση EShop» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Το υλικό αποδεσμεύεται τμηματικά ανά εβδομάδα, ενώ μετά το πέρας των 3 εβδομάδων, συνεχίζεται η πρόσβασή σας στο σεμινάριο για τουλάχιστον δύο έτη.

Θεματολογία

1.0 Εισαγωγή - Καλωσόρισμα
1.1 Βασικές γνώσεις ηλεκτρονικού εμπορίου
1.1.1 Βασική ορολογία
1.1.2 Είδη ηλεκτρονικού εμπορίου
1.1.3 Οφέλη eShop (ηλεκτρονικού καταστήματος)
1.1.4 Διαφορές eShop με φυσικό κατάστημα
1.1.5 Κρίσιμα σημεία αποτυχίας
1.1.6 Κρίσιμα σημεία επιτυχίας
1.1.7 Βασική δομή ενός eShop (front-end, back-end, ERP)
1.1.8 Τι περιλαμβάνει η δημιουργία ενός eShop (ανάλυση εξόδων & χρόνων)
1.1.9 Καθορισμός στόχων
1.2 Τι χρειάζεται να κάνεις πριν τη δημιουργία ενός eShop
1.2.1 Βασικές πλατφόρμες eShop: Συγκριτικός πίνακας
1.2.2 Πλατφόρμα eShop: Ποια να επιλέξεις
1.2.3 Web Hosting: Ποιο πακέτο να διαλέξεις
1.2.4 Επιλογή Domain Name και τι να προσέξεις
1.2.5 Πώς να επιλέξεις τον κατάλληλο συνεργάτη (designer/ developer/ software house)
1.2.6 Οργάνωση ρόλων & καθηκόντων
1.2.7 Εντοπισμός του ανταγωνιστικού σου πλεονεκτήματος
1.2.8 Έρευνα αγοραστικού κοινού
1.2.9 Εργαλεία έρευνας αγοραστικού κοινού
1.2.10 Ερευνα ανταγωνιστών
1.2.11 Εργαλεία έρευνας ανταγωνιστών
1.2.12 Οργάνωση μενού & σελίδων
1.2.13 Κατηγοριοποίηση & φίλτρα
1.2.14 Βέλτιστες πρακτικές κεντρικής σελίδας (homepage)
1.2.15 Πολιτική αποστολών & επιλογή συνεργατών
1.2.16 Πολιτική επιστροφών & τι πρέπει να προσέξεις
1.2.17 Τρόποι πληρωμής & τι να επιλέξεις
1.2.18 Πολιτική προσωπικών δεδομένων & τι να επιλέξεις
1.2.19 Επίλεξε τους κατάλληλους τρόπους επικοινωνίας
1.2.20 Website Checklist
1.2.21 Mobile Tips
Επαναληπτικό TEST πρώτης ενότητας
2.1 Εισαγωγή στο Search Engine Optimization (SEO)
2.1.1 Τι είναι το SEO;
2.1.2 Πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης
2.1.3 Παράγοντες κατάταξης ενός eshop στις μηχανές αναζήτησης
2.1.4. Γιατί είναι σημαντικό το SEO για ένα eShop;
2.1.5 Βήματα στρατηγικής SEO
2.1.6 Τι είναι το SEO Audit και πώς να το κάνεις σωστά
2.1.7 Τομείς εφαρμογής της στρατηγικής SEO
2.1.8 Τεχνικό SEO και από τι επηρεάζεται
2.1.9 On-site/ On-page SEO και από τι επηρεάζεται
2.1.10 Off-site/ Off-page SEO και από τι επηρεάζεται
2.1.11 Δομημένα δεδομένα & τι πρέπει να ξέρεις
2.1.12 Έρευνα & επιλογή λέξεων - κλειδιών (+ εργαλεία)
2.1.13 Παράδειγμα έρευνας λέξεων - κλειδιών
2.1.14 Πώς να γράψεις τον ιδανικό τίτλο (& meta-title) μιας σελίδας προϊόντος
2.1.15 Πώς να γράψεις την ιδανική περιγραφή (& meta-περιγραφή) μια σελίδας προϊόντος
2.1.16 Επεξεργασία εικόνας πριν το ανέβασμα
2.1.17 Μέτρηση αποτελεσματικότητας & κόστους του SEO
2.1.18 Εισαγωγή στο Google Search Console
2.1.19 Εργαλεία SEO και ΤΝ (ΑΙ)
2.1.20 SEO Checklist
2.2. Διαχείριση eShop με το Shopify
2.2.1 Κατηγορίες προϊόντων
2.2.2 Απλά & μεταβλητά προϊόντα
2.2.3 Προϊόντα με παραλλαγές
2.2.4 Εισαγωγή προϊόντων
2.2.5 Προσθήκη χαρακτηριστικών προϊόντων
2.2.6 Προσθήκη εικόνων προϊόντων
2.2.7 Επεξεργασία προϊόντων
2.2.8 Διαχείριση παραγγελιών
2.2.9 Διαχείριση πελατών
2.2.10 Διαχείριση email παραγγελιών
2.2.11 Παρακολούθηση αποστολών
2.2.12 Παρακολούθηση αποθέματος
2.3 Διαχείριση eShop με το WooCommerce
2.3.1 Κατηγορίες προϊόντων
2.3.2 Απλά & μεταβλητά προϊόντα
2.3.3 Προϊόντα με παραλλαγές
2.3.4 Εισαγωγή προϊόντων
2.3.5 Προσθήκη χαρακτηριστικών προϊόντων
2.3.6 Προσθήκη εικόνων προϊόντων
2.3.7 Επεξεργασία προϊόντων
2.3.8 Διαχείριση παραγγελιών
2.3.9 Διαχείριση πελατών
2.3.10 Διαχείριση email παραγγελιών
2.3.11 Παρακολούθηση αποστολών
2.3.12 Παρακολούθηση αποθέματος
2.4 Βέλτιστες πρακτικές δομής προϊοντικής σελίδας
2.5 Βέλτιστες πρακτικές δομής της checkout σελίδας
2.6 Βέλτιστες πρακτικές δομής του μενού
2.7 Επαναληπτικό TEST δεύτερης ενότητας
3.1 Τεχνικές αύξησης πωλήσεων μέσα στο eShop
3.1.1 Τι είναι το email marketing;
3.1.2 Οφέλη του email marketing για το eShop σου
3.1.3 Τρόποι ανάπτυξης μιας email λίστας
3.1.4 Επιτυχημένες στρατηγικές email marketing για ένα eShop
3.1.5 Εργαλεία email marketing
3.1.6 Επικοινωνία μέσω Viber/ SMS
3.1.7 Εφαρμογή Up-Selling στρατηγικής
3.1.8 Εφαρμογή Cross-Selling στρατηγικής
3.1.9 Πλάνο προσφορών, εκπτώσεων & κουπονιών
3.1.10 Δημιουργία κουπονιού & εισαγωγή έκπτωσης στο Shopify
3.1.11 Δημιουργία κουπονιού & εισαγωγή έκπτωσης στο WooCommerce
3.1.12 Προσθήκη chat στο eShop
3.1.13 Τι είναι η τεχνική FOMO και πώς να την αξιοποιήσεις σωστά
3.1.14 Ανάπτυξη πλάνου επιβράβευσης (loyalty program)
3.1.15 Ανάπτυξη πλάνου “tell a friend”
3.1.16 Το packaging ως εργαλείο marketing
3.1.17 Τι είναι το remarketing και πώς να το χρησιμοποιήσεις
3.2 Ανάλυση δεδομένων
3.2.1 KPIs που πρέπει να παρακολουθείς για το eShop σου
3.2.2 Περιήγηση στο Dashboard του Shopify
3.2.3 Περιήγηση στο Dashboard του WooCommerce
3.2.4 Σύνδεση με GA4
3.2.5 Σύνδεση με Meta Pixel, TikTok Pixel, κ.α.
3.2.6 Τι πρέπει να γνωρίζεις για τα Cookies
3.2.7 Τι είναι το Concent Mode v2 της Google & πώς σε επηρεάζει;
3.2.8 Τι είναι το A/B testing και πώς θα σε βοηθήσει
3.3 Ψηφιακά κανάλια προώθησης ενός eShop
3.3.1 Γιατί να επενδύσεις στα ψηφιακά κανάλια
3.3.2 Τι είναι το marketing funnel
3.3.3 Τα συστατικά μιας επιτυχημένης στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ
3.3.5 Στρατηγικές διαχείρισης των Social Media
3.3.6 Ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου
3.3.7 Στρατηγικές διαφημίσεων των Social Media
3.3.8 Συνεργασία με Influencers
3.3.9 Στρατηγικές διαφημίσεων στη Google
3.3.10 Στρατηγικές διαφημίσεων στη Google (Search)
3.3.11 Στρατηγικές διαφημίσεων στη Google (Display)
3.3.12 Στρατηγικές διαφημίσεων στη Google (Shopping)
3.3.13 Αξιολόγηση της απόδοσης της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ
3.4 Επαναληπτικό TEST τρίτης ενότητας
4.1 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
4.2 Βεβαίωση Συμμετοχής & Τεστ Αξιολόγησης

Πιστοποίηση

Αποκτήστε αναγνωρισμένη advanced πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και
αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την
ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σε ποιους απευθύνεται;

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • Σε ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που θέλουν να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το ηλεκτρονικό τους κατάστημα και να προωθούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους σε Ελλάδα και Εξωτερικό.
  • Σε επαγγελματίες eShop Managers που επιθυμούν να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στη διαχείριση eShop και να βελτιώσουν την απόδοση των ηλεκτρονικών πωλήσεων.
  • Σε όσους θέλουν να ασχοληθούν επαγγελματικά με τη διαχείριση και την προώθηση eShops, μαθαίνοντας τις τελευταίες τάσεις και στρατηγικές της αγοράς.
  • Στα στελέχη marketing και πωλήσεων που θέλουν να είναι ενημερωμένοι για τις καλύτερες πρακτικές στη διαχείριση και προώθηση eShops, από τα βασικά μέχρι τα πιο προχωρημένα θέματα.
  • Σε φοιτητές & σπουδαστές που θέλουν να δουν πώς είναι πρακτικά η άσκηση αυτού του επαγγέλματος και θέλουν να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.
ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο

2310 307707

Βαθμολογία

4.8
6 ψήφοι
83%
5
17%
4
0%
3
0%
2
0%
1

Εισηγητής

Ελένη Κολλήγα
Digital Marketing Strategist

Η Ελένη Κολλήγα είναι Growth and Digital Marketing Consultant και εργάζεται ως ελεύθερη επαγγελματίας (www.growthtale.com) με κύρια ενασχόληση το B2C & B2B ηλεκτρονικό εμπόριο. Είναι κάτοχος του "MSc in e-Business and Digital Marketing" μεταπτυχιακού προγράμματος του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος ενώ τα τελευταία χρόνια διδάσκει το συγκεκριμένο αντικείμενο σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς (κολλέγια).

Στο παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος στελέχωσης επαγγελματιών ΙΤ και Digital Project Manager σε διαφημιστικό γραφείο, ενώ πριν ξεκινήσει τη δική της επιχείρηση ανήκε στην δυναμική ομάδα marketing καινοτόμου εταιρείας με παγκόσμια παρουσία στη διανομή λογισμικού διαχείρισης υπηρεσιών μέσω cloud. Το πάθος της για το digital marketing την οδήγησε στο να εφαρμόσει digital marketing στρατηγικές σε επιχειρήσεις διαφόρων κλάδων, μεταξύ των οποίων είναι ο χώρος της μόδας, της εστίασης, του τουρισμού αλλά και της τεχνολογίας.

Περισσότερα +

Τι θα μάθω;

O υποψήφιος, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοεί βασικές πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία και διαχείριση ενός επαγγελματικού eShop, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών εισαγωγής προϊόντων, διαχείρισης αποθέματος και επεξεργασίας παραγγελιών.
  • Γνωρίσει και να κατανοήσει τις δυνατότητες και τα εργαλεία του eCommerce platform που χρησιμοποιεί (στο σεμινάριο θα δούμε το παράδειγμα του Shopify & του WooCommerce αλλά η ίδια φιλοσοφία εφαρμόζεται και σε άλλα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου όπως Magento, κα.).
  • Μπορεί να δημιουργήσει και να διαχειρίζεται επιτυχημένες καμπάνιες προώθησης προϊόντων χρησιμοποιώντας διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες και εργαλεία (π.χ. social media, email marketing).
  • Εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα από τα στατιστικά εργαλεία και αναλύσεις που παρέχουν οι διάφορες eCommerce πλατφόρμες, για την παρακολούθηση της πορείας του eShop και τη βελτιστοποίηση των πωλήσεων.

Κόστος

Κλείστε τη θέση σας τώρα!
Εγγραφές έως 1 Δεκεμβρίου 2024
40%
Black Offer 144€
Επωφεληθείτε από τη μειωμένη τιμή 40% κλείνοντας τη θέση σας Τώρα
έως 1 Δεκεμβρίου 2024
Ειδικό 204€
Ειδική έκπτωση 15% σε φοιτητές & ανέργους
Εγγραφές έως 1 Δεκεμβρίου 2024
Κανονικό 240€
Εγγραφές έως 1 Δεκεμβρίου 2024
Εταιρικό Πακέτο

Επενδύστε στην εκπαίδευση του προσωπικού σας και εφοδιάστε το με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την εταιρεία σας.

Επιλέξτε το σεμινάριο με το οποίο επιθυμείτε να καταρτίσετε τους εργαζομένους σας και ζητήστε μας προσφορά. Περισσότερα
*Δυνατότητα πληρωμής με (έως 3) άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 2310 307707
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: