2.1 Εισαγωγή, σκοπός και στόχοι κεφαλαίου
2.2 Bασικά, λειτουργικά τμήματα μιας τουριστικής μονάδας και διαφορές μικρής / μεσαίας και μεγάλης τουριστικής ξενοδοχειακής επιχείρησης
ΕΝΟΤΗΤΑ Α. ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ
2.Α.1 Τμήμα διαχείρισης δωματίων (Rooms Division). Τυπικό οργανόγραμμα
2.Α.2 Τμήμα υποδοχής (Front office) ο “εγκέφαλος” ενός τουριστικού καταλύματος
2.Α.2.1 Καθήκοντα υπαλλήλων τμήματος
2.Α.3 Τμήμα κρατήσεων δωματίων, λειτουργία και συμβόλαια συνεργασίας
2.Α.4 Tμήμα υποστήριξης λειτουργιών, διαχείρισης οικονομικών (back office)
2.Α.5 Τμήμα οροφοκομίας (Housekeeping), καθήκοντα και αρμοδιότητες
2.Α.5.1 Διαδικασίες καθαρισμού δωματίων και εξοπλισμός
2.Α.5.2 Πρακτικές λινοθήκης και πλυντηρίων
2.Α.6 Τμήμα συντήρησης, οι συχνότερες βλάβες δωματίων σε ένα κατάλυμα
ΕΝΟΤΗΤΑ B. ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΑ (FOOD & BEVERAGE)
2.Β.1 Επισιτιστικά τμήματα (τροφίμων και ποτών) Food & Beverage. Σύνθεση και σημασία του τμήματος
2.B.1.1 Ο ρόλος και τα καθήκοντα του F&B manager
2.Β.2 Τμήμα κουζίνας, βασικές αρμοδιότητες
2.Β.3 Εστιατορικές μονάδες καταλύματος, κανόνες και σπουδαιότητα καλού service
2.Β.4 Room service, κανόνες και διαδικασία υπηρεσίας δωματίου
2.Β.5 Μενού: είδη, σύνθεση, τιμολόγηση και κοστολόγηση
2.Β.6 Παράθεση τροφίμων σε μορφή μπουφέ, διαχείριση και πλεονεκτήματα
2.Β.7 Μπαρ, βασικά στοιχεία λειτουργίας
2.Β.8 Δυνατότητες διοργάνωσης συνεδρίων και συνεστιάσεων σε μια τουριστική μονάδα
2.Β.9 Τμήμα προμηθειών και αποθήκης
2.Β.10 Μελέτες περίπτωσης και παραδείγματα
2.Β.12 Επαναληπτικό Τεστ 2ης Εβδομάδας