1.1 Εισαγωγή και εκπαιδευτικοί στόχοι ενότητας
1.2 Τι είναι το Google Ads
1.3 Τα είδη διαφημίσεων του Google Ads και πού εμφανίζονται
1.3.1 Διαφημίσεις του Δικτύου Αναζήτησης (Search Network Ads)
1.3.2 Διαφημίσεις του Δικτύου Προβολής (Display Network Ads)
1.3.3 Διαφημίσεις Βίντεο (Video Ads)
1.3.4 Διαφημίσεις Αγορών (Shopping Ads)
1.3.5 Διαφημίσεις Εγκατάστασης Εφαρμογών σε Κινητά (App Install Ads)
1.3.7 Διαφημίσεις Ανακάλυψης - Discovery Ads
1.4. Τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης μέσω Google Ads
1.5. Τι είναι τα cookies και πώς χρησιμοποιούνται
1.6. Βασικές Έννοιες του Google Ads
1.7. Πώς λειτουργεί το Google Ads
1.8. Πώς πληρώνουμε στο Google Ads
1.9. Είδη Στόχων και Στρατηγικών Υποβολής Προσφορών στο Google Ads
1.10 Προϋποθέσεις που πρέπει να έχει ένας ιστότοπος για να διαφημιστεί αποτελεσματικά
1.11 Καθορισμός Buyer Persona
1.12 Τι είναι το Google Analytics και πως συνεργάζεται με το Google Ads
1.13 Η δομή του Google Ads
1.14 Δημιουργία ενός λογαριασμού Google Ads
1.15 Επεξήγηση του βασικού περιβάλλοντος Google Ads
1.16 Case study του σεμιναρίου: Πώς θα διαφημίσουμε το Skillbox
1.17 Επαναληπτικό Τεστ 1ης Εβδομάδας