2.1 Το Συναίσθημα και η Μάθηση
2.2 Ορισμός των Συναισθημάτων
2.2.1 Ο ορισμός των συναισθημάτων υπό το πρίσμα των νευροεπιστημών
2.2.2 Ο ορισμός των συναισθημάτων βάσει άλλων επιστημών
2.2.3 Iowa Gabling test: Η επισφράγιση της σύνδεσης συναισθημάτων και μάθησης
2.3 Το θετικό και το αρνητικό συναίσθημα
2.4 Γονίδια, Μάθηση και Κοινωνικά Συναισθήματα
2.5 Τα Κυριότερα Εγκεφαλικά Συστήματα για τη Γνωστική, Συναισθηματική και Κοινωνική Επεξεργασία
2.8 Τα είδη της ενσυναίσθησης
2.9 Συναισθηματική νοημοσύνη
2.10 Μοντέλα συναισθηματικής νοημοσύνης
2.10.1 To μοντέλο των Salovey & Mayer και του Bar-On
2.10.2 Το μοντέλο του Goleman
2.11 Πώς μπορούμε να καταλάβουμε τι νιώθουμε
2.12 Πώς ρυθμίζουμε αυτά που νιώθουμε;
2.13 Πώς να καταλάβουμε τι νιώθει ένα παιδί;
2.14 Επίγνωση των συναισθημάτων των παιδιών
2.15 Επαναληπτικό Τεστ 2ης Εβδομάδας