Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει γίνει μια δύσκολη υπόθεση για όσους ασχολούνται με αυτό. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε 3 νέους τρόπους για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να αξιοποιήσετε τις κερδοφόρες ευκαιρίες.
Σας ακούγονται οικεία τα εξής;
Όλα τα e-shop μοιάζουν ίδια
Αυτή είναι η πρώτη υπόθεση που κάνει το Contentful.Τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα μοιάζουν πολύ - μια λίστα με κατηγορίες, υποκατηγορίες, μερικές σελίδες με τις λεπτομέρειες προϊόντων, κουμπί "αγορά" και αυτό είναι. Το περιεχόμενο συχνά περιορίζεται στους σκοπούς βελτιστοποίησης αναζήτησης και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ποιότητα τους είναι μέτρια στην καλύτερη περίπτωση. Αυτό συμβαίνει επειδή το λογισμικό που βρίσκεται στον πυρήνα τους, που συνήθως είναι συγκεκριμένο, είναι σχεδιασμένο κυρίως για μια εμπειρία αναζήτησης.
Το Marketing γίνεται όλο και πιο ακριβό
Η συνεχής αναζήτηση budget για προβολή στα Social Media αποφέρει λιγότερη κίνηση και λιγότερους πελάτες. Με την αφοσίωση του πελάτη να γίνεται όλο και πιο χαμηλή, το κόστος απόκτησης για τους τακτικούς πελάτες συγκλίνει με αυτό των νέων πελατών.
Ο ανταγωνισμός αυξάνεται
Οι γίγαντες όπως το Amazon γίνονται όλο και μεγαλύτεροι. Παράλληλα, οι νεοφερμένοι που χρηματοδοτούνται με επιχειρηματικά κεφάλαια φαίνεται να έχουν απεριόριστα χρήματα για να κάψουν, καθιστώντας την τιμολόγηση και την απόκτηση πελατών λιγότερο κερδοφόρα.
Οι μεγάλες ευκαιρίες ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένουν ανεξερεύνητες
Αν, λοιπόν, σας ακούγονται οικεία τα παραπάνω είναι η ώρα για νέες προσεγγίσεις.
Δημιουργήστε επιθυμίες με ενδιαφέρον περιεχόμενο
Υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος εμπνευσμένου περιεχομένου που οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου αρχίζουν και χρησιμοποιούν. Σκεφτείτε το περιοδικό Vogue στη μόδα ή τους παλιούς καταλόγους, όπου τα προϊόντα δεν είναι μόνο κατάλογοι ειδών. Αντ 'αυτού, παρουσιάζονται ως κομμάτια μιας ιστορίας, που εμφανίζονται σε ένα γραφικό σκηνικό - μια ανθρώπινη ιστορία με την οποία μπορούν να συσχετιστούν. Οι πιθανοί πελάτες σας θα εκτιμήσουν περιεχόμενο που είναι συναισθηματικό, εμπνευσμένο, χρήσιμο, διασκεδαστικό και προσανατολισμένο στον αναγνώστη, αντί του τεχνικά βελτιστοποιημένου περιεχομένου με στόχο τη μετατροπή και την πώληση.
Όταν έχετε πιστό κοινό - το είδος του κοινού που διαθέτουν τα περιοδικά - μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το οργανικό κοινό για να τροφοδοτήσετε τη μηχανή των συναλλαγών σας. Γι 'αυτό προτείνουμε να αρχίσετε να επενδύετε σε εμπνευσμένο περιεχόμενο. Θα έχετε μεγάλη εξοικονόμηση όσον αφορά τις marketing τακτικές σας.
Βρείτε κοινό σε νέες συσκευές
Ο ιστός αντιμετωπίζει ραγδαίες αλλαγές, με το κοινό που συνδέεται από κινητές συσκευές να μεγαλώνει κάθε χρόνο. Το να έχετε απλά μια ιστοσελίδα δεν αποτελεί πια καινοτομία. Το λιγότερο είναι να έχετε ένα responsive site που να ανταποκρίνεται σε διάφορους τύπους συσκευών. Ενώ στην καλύτερη περίπτωση πρέπει να δημιουργήσετε μια μοναδική εμπειρία ανάλογα με τη συσκευή.
Υπάρχουν και άλλα νέα κανάλια στα οποία μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό σας. Υπάρχει το Google Now προεγκατεστημένο στις περισσότερες νέες συσκευές Android, το Apple News, που υπάρχει σε όλες τις νέες συσκευές iOS. Υπάρχουν πολλές γνωστές πλατφόρμες μηνυμάτων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα προβάδισμα. Οι περισσότερες από αυτές τις πλατφόρμες είναι τώρα φρέσκες και ανεξερεύνητες από την άποψη του e-commerce.
Η οικοδόμηση μιας παρουσίας σε αναδυόμενες πλατφόρμες σημαίνει ότι παίρνετε τα οφέλη του να τις χρησιμοποιείτε από τους πρώτους. Θυμηθείτε τις πρώτες ημέρες του AdWords το 2004… Τότε οι μέσες τιμές κλικ ήταν μονοψήφιες στα cents. Οι πρωτοπόροι στα νέα κανάλια αποκομίζουν παρόμοιες ανταμοιβές, ειδικά όταν έχετε το σωστό περιεχόμενο για να τροφοδοτήσετε αυτά τα κανάλια.
Έντυπα, το παραμελημένο μέσο
Ενώ τα έντυπα ανήκουν στην προ-ψηφιακή εποχή, η βιομηχανία των περιοδικών ακόμα φέρνει μεγάλα ποσοστά engagement σε σύγκριση με τις online εκδοχές τους. Αυτό συμβαίνει γιατί τα περιοδικά ακόμα κάνουν πολύ καλή δουλειά στη σύνδεση του κοινού και στην παροχή έμπνευσης και στην παραγωγή καλού περιεχομένου.
Ως έκπληξη, η e-commerce επιχειρήσεις ήδη έχουν λύσει το πιο δύσκολο πρόβλημα μιας έκδοσης: τη διανομή. Όταν ήδη στέλνετε τα προϊόντα σας σε διάφορες τοποθεσίες, ποια η διαφορά να συμπεριλάβετε και το νέο σας περιοδικό;
Το πραγματικό κόστος εκτύπωσης είναι αμελητέο. Εάν τυχαίνει να παράγετε εμπνευσμένο περιεχόμενο, έχετε την πιθανότητα να έχετε ήδη την συντακτική ομάδα. Η Zalando, η ευρωπαϊκή εταιρία μόδας, το κάνει με μεγάλη επιτυχία - κυκλοφορία 2 εκατ. στην τελευταία καταμέτρηση - και μπορείτε και εσείς.
Αυτό που χρειάζεται να έχετε στη διάθεσή σας είναι ένα σύστημα που υποστηρίζει άψογα όλες αυτές τις πρωτοβουλίες χωρίς να σας βγάλει εκτός προϋπολογισμού και να στραγγίξει την ομάδα σας.
Συνεχής Εκπαίδευση
Οι ιδέες είναι πολλές αρκεί να βλέπετε τις ευκαιρίες που ανοίγονται.
Με την παρουσίαση του Skillbox μας προβλημάτισε πολύ το πώς θα μπορούσαμε να ενθαρρύνουμε νέους επιχειρηματίες να έρθουν πιο κοντά στην υλοποίηση των ιδεών τους με τον πιο σωστό τρόπο. Για αυτό δημιουργήσαμε το e-learning σεμινάριο “Διοίκηση και marketing ηλεκτρονικού καταστήματος”, που το διδάσκει ο Σπήλιος Αριστοτελίδης, Marketing Manager με MBA in International Business, ο οποίος έχει εργαστεί χρόνια χτίζοντας, εκπαιδεύοντας και διοικώντας ομάδες πωλήσεων για λογαριασμό εταιρειών όπως η Nestle Hellas και η Allied Domecq. Μπορείτε να ξεκινήσετε άμεσα την παρακολούθηση του σεμιναρίου εδώ.