Η διαχείριση ενός e-shop είναι μια διαδικασία που απαιτεί πολλές διαφορετικές δεξιότητες που πρέπει να συντονιστούν μαζί με μια σειρά άλλων πραγμάτων.
Είναι, επομένως, λογικό να γίνονται κάποια λάθη, τα οποία πολλές φορές μπορεί να κοστίσουν πολύ ακριβά. Ποια είναι αυτά;
Ο Σπήλιος Αριστοτελίδης αναλύει στο δωρεάν video που ακολουθεί τρεις βασικούς λόγους.
Πρώτος λόγος
Ο πρώτος βασικός λόγος που μπορεί να έχει δυσμενείς επιπτώσεις για την επιχείρηση σας είναι η πρόχειρη κατασκευή. Η λογική "το φτηνότερο είναι το καλύτερο" δεν ταιριάζει στη νοοτροπία ενός σωστού επιχειρηματία. Μια πιο επαγγελματική προσέγγιση στο θέμα της κατασκευής μπορεί να φέρει πολύ θετικά αποτελέσματα στο eshop σας γιατί πλέον οι επισκέπτες προσέχουν τα πάντα.
Δεύτερος λόγος
Καμία ή ελλιπής στρατηγική προώθησης και διαφήμισης. Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει μια δυνατή στρατηγική προώθησης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, το οποίο θα βασίζεται κατά πολύ στις δοκιμές ώστε να βρείτε τι αποδίδει καλύτερο.
Τρίτος λόγος
Η απογοήτευση. Είναι λογικό μαζί με τις επιτυχίες να έρθουν και κάποιες αποτυχίες. Είναι σημαντικό να βρείτε τον τρόπο που θα τις διαχειριστείτε γιατί η απογοήτευση μπορεί να φέρει αρνητικές συνέπειες για την επιχείρηση σας. Μην αφήσετε να σας καταβάλλει και να σας οδηγήσει σε συμπεράσματα του τύπου "δεν δουλεύει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα".
💡 Παρακολουθήστε το elearning σεμινάριο με τίτλο "Διοίκηση και marketing ηλεκτρονικού καταστήματος" και μάθετε να διαχειρίζεστε τέλεια ένα e-shop! 74 Ενότητες με Full HD Online Video, με δωρεάν E-Book, βεβαίωση συμμετοχής και επικοινωνία με τον εισηγητή μέσω του ειδικού forum. Στο σεμινάριο έχετε πρόσβαση από όλες τις συσκευές.