H επιχείρηση σας στο Instagram: Μερικές καλές πρακτικές

Digital Marketing

08/11/2018

Για τον διάσημο σεφ Marcus Samuelsson, η λειτουργία ενός εστιατορίου βασίζεται στην οικοδόμηση μιας κοινότητας – όχι για τη δημιουργία ενός αυστηρού ονόματος - Νχιρί Μπασίρ

Μάθετε πώς να χτίσετε το κοινό σας και το brand σας με το online σεμινάριο "Χτίστε το brand και το κοινό σας με το Instagram".

Πριν από δύο χρόνια, ο Rhonda Abrams έγραψε μια στήλη για το πώς οι μικρές επιχειρήσεις θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν καλύτερα το Instagram για να αναπτυχθούν. Τα κοινωνικά μέσα αλλάζουν ταχύτερα από τα κοστούμια που αλλάζει η Beyoncé. Υπάρχουν πολλά που πρέπει να καλύψετε εάν θέλετε να επωφεληθείτε από τα οφέλη του Instagram για την ανάπτυξη της μικρής επιχείρησής σας ή του προσωπικού σας brand name.

Από τη στιγμή που έγραψε το άρθρο εκείνο, το Instagram ξεκίνησε μια σειρά εργαλείων που καθιστούν ευκολότερη την προσέλκυση της προσοχής των δυνητικών πελατών. Έτσι, ήρθε η ώρα να μάθετε μερικά νέα κόλπα για τα κοινωνικά μέσα.

"Αυτό που εκτιμώ για τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, όπως το Instagram, είναι ότι είναι μια πλατφόρμα που μπορείτε να πείτε την ιστορία σας", λέει ο Marcus Samuelsson, διάσημος σεφ με αστέρια Michelin, ιδιοκτήτης εστιατορίου και παρουσιαστής της εκπομπής του PBS "No Passport Required". "Ανοίγει την πόρτα για περισσότερες και ποικίλες φωνές για να τις δεις και να τις ακούσεις. Γι 'αυτό ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης στο Χάρλεμ το χρησιμοποιώ ως μέσο για να προσελκύσω όλους τους διαφορετικούς ανθρώπους που κάνουν το εστιατόριο να ακουστεί και πίσω στο σπίτι και από τις κυρίες της εκκλησίας την Κυριακή μέχρι στους λατίνους χορευτές την Τρίτη το βράδυ".

Ο Samuelsson χρησιμοποιεί το Instagram όχι μόνο για να πει την ιστορία του, αλλά για να παρουσιάσει το φαγητό του με εξαιρετικά αποτελέσματα, όπως σε αυτό το post:

Σίγουρα, χρειάζεται χρόνος για την κατασκευή ενός προφίλ στο Instagram, αλλά γενικά, αυτές οι συμβουλές μπορούν να σας βοηθήσουν να ενισχύσετε τόσο τους ακόλουθούς σας όσο και την αφοσίωσή τους:

Ζητήστε από τους χρήστες να σας ακολουθήσουν
Όπως κάνουμε και εμείς τώρα. Πρόσφατα ανοίξαμε τον λογαριασμό του Skillbox.gr στο Instagram, επομένως παρακαλώ να μας ακολουθήσετε: @skillbox.gr

Χρησιμοποιήστε τις ιστορίες Instagram
Οι ιστορίες εμφανίζονται στην κορυφή της ροής του θεατή. Μπορείτε να δημοσιεύσετε φωτογραφίες, βίντεο, κείμενο, δημοσκοπήσεις, να κάνετε ερωτήσεις, να προσθέσετε μουσική και πολλά άλλα. Ενώ οι Ιστορίες εξαφανίζονται σε 24 ώρες, τραβούν αποτελεσματικά την προσοχή. Εάν έχετε πάνω από 10.000 οπαδούς, μπορείτε να προσθέσετε κι έναν σύνδεσμο. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χρησιμοποιήσετε τις Ιστορίες είναι να δώσετε στους ανθρώπους μια καλή ματιά από τα «παρασκήνια» της επιχείρησής σας. Αυτό αφαιρεί μερικές φορές την πίεση εάν αισθάνεστε ότι δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε μέχρι να έχετε την "τέλεια" εικόνα.

Δοκιμάστε το Instagram Live
Το Instagram Live σάς επιτρέπει να επικοινωνείτε άμεσα με τους οπαδούς σας σε πραγματικό χρόνο. Κάντε κλικ στο "Live" στην οθόνη "Ιστορίες" και ξεκινήστε το βίντεό σας. Οι οπαδοί θα ειδοποιηθούν ότι είστε live και όταν γίνουν μέλη μπορούν να γράψουν σχόλια και ερωτήσεις για να απαντήσουν. Εάν ορίσετε μια ώρα για τη ζωντανή μετάδοση και την πείτε στο κοινό σας θα γνωρίζει πότε θα μπορεί να σας εντοπίσει.

Χρησιμοποιήστε το IGTV
Τα Instagram Live εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες. Στο IGTV αυτό δεν συμβαίνει. Σκεφτείτε το IGTV ως το YouTube του Instagram, απλά καταγράψτε ένα βίντεο και ανεβάστε το. Μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Δημιουργία Carousel
Τώρα μπορείτε να δημοσιεύσετε έως και 10 φωτογραφίες ταυτόχρονα, συμπεριλαμβανομένων των σύντομων βίντεο, κρατώντας τους followers σας σε επαφή με το λογαριασμό σας περισσότερο. Μεγαλύτερη χρονική δέσμευση σημαίνει μεγαλύτερη πιθανότητα να μετατραπεί ένας ακόλουθος σε πελάτη.


Δείτε τα Insights
Το Instagram τώρα σας δίνει μεγαλύτερη εικόνα για τους ακόλουθούς σας, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να προσαρμόσετε τις μελλοντικές αναρτήσεις και να βελτιώσετε τις επιδόσεις σας.


Μη σας απασχολεί το να είστε τέλειοι
Απλά ξεκινήστε. Σίγουρα, θα αγαπούσατε ακόμη και ένα μέρος των 119 εκατομμυρίων followers που έχει ο Kim Kardashin, αλλά μην ξεχνάτε ότι το Instagram δεν είναι μόνο για διασημότητες που έχουν προσωπικό και φωτογράφους για να διαχειριστούν την εικόνα τους.

"Είμαστε στη μέση της ανακατασκευής των καταστημάτωνμας", δήλωσε ο Rick Piazza, ο οποίος «τρέχει» μαζί με τους αδελφούς John και Gary - ένα τοπικό, οικογενειακό παντοπωλείο, τα Fine Foods της Piazza στο Palo Alto και το San Mateo της Καλιφόρνια. "Η επιχείρηση τροφίμων έχει αλλάξει όχι μόνο από τότε που ο μπαμπάς μας ξεκίνησε, αλλά ακόμα και τα τελευταία πέντε χρόνια. Έτσι άλλαξε και ο πελάτης μας". Έτσι, η Piazza μόλις ξεκίνησε ένα feed  στο Instagram @Piazzasfinefoods για να μιλήσει στο κοινό των Millennials.


Εκπαιδευτείτε
Αν θέλετε μια πιο οργανωμένη ματιά στο δυναμικό κοινωνικό μέσο, μπορείτε να παρακολουθήσετε το online σεμινάριο μας, στο οποίο η Αντιγόνη Κατσούλη θα φροντίσει να μοιραστεί μαζί σας όλα όσα είναι απαραίτητα να ξέρετε για να προβάλλετε επιτυχημένα την επιχείρηση σας στο Instagram.

Παρατηρήστε την αρχική σας σελίδα στο Instagram. Σίγουρα θα βρείτε λογαριασμούς για να πάρετε την απαραίτητη έμπνευση. 

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: