7 απλές κινήσεις στα Social Media που έχουν αποτέλεσμα

Digital Marketing

16/11/2018
Ο Dave Kerpen, πρόεδρος της Likeable Media και νέος ιδρυτής της Likeable Local, θέλει να βάλει μερικά πράγματα στη θέση τους.
 
Αρχικά, λέει πως τα Social Media δεν είναι δωρεάν. Δεύτερον, δεν θα σας φέρουν άμεσα αποτελέσματα.
 
Αν είστε εντάξει με αυτό, τότε είστε έτοιμοι να μάθετε πώς και γιατί πρέπει να εμπλακείτε με τα social media, σύμφωνα με τον ίδιο.
 
1. Πρώτα ακούστε και μετά μιλήστε
Αφουγκραστείτε τι ζητούν οι εν δυνάμει πελάτες σας και μετά ενημερώστε τους για παράδειγμα με ένα tweet.
 
2. Να απαντάτε (σε όλους)
Ο Kerpen λέει πως το 60% των brands δεν απαντούν στους πελάτες τους ή τους πιθανούς πελάτες στο Twitter, το Facebook ή τα social media γενικότερα. Ως αποτέλεσμα "έχετε τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα - αν απαντάτε στους πελάτες σας - και στους δικούς τους".
 
Αν ένας πελάτης στείλει κάποιο παράπονο, μην το σβήσετε. Αντίθετα, σας δίνεται η ευκαιρία να απαντήσετε δημοσίως ότι εργάζεστε για να λύσετε το πρόβλημα και μετά να στείλετε και προσωπικό μηνυμα στον πελάτη.
 
3. Μιλάτε, μην πουλάτε
Τα social media είναι πολύ ισχυρά όταν τα χρησιμοποιείτε για να πείτε προσωπικές ιστορίες, όχι για να πουλήσετε τα προϊόντα σας.
 
Και ακόμη καλύτερα είναι να εμπνεύσετε τους πελάτες σας να πουν την ιστορία σας σε άλλους.
 
4. Να είστε ο εαυτός σας
Ο Kerpen χρησιμοποιεί τα λόγια της Oprah Winfrey "Δεν είχα ιδέα πως το να είμαι αυθεντική θα με έκανε τόσο πλούσια. Αν το ήξερα, θα το έκανα πολύ νωρίτερα."
 
5. Διαφημιστείτε (καλύτερα)
Τα social media μπορούν να οδηγήσουν σε leads και πωλήσεις.
Στο Facebook, μπορείτε να εκτός από το να προβληθείτε σε ένα τεράστιο κοινό, μπορείτε να διαφημιστείτε στο σωστό κοινό (με την κατάλληλη στόχευση).
 
6. Δώστε δωρεάν υλικό
Αν κάνετε 10% έκπτωση, κάνετε marketing. Αν κάνετε 50% έκπτωση δίνετε value, αν δώσετε free, έχετε πιστούς πελάτες για μία ζωή.
 
7. Να είστε ευγνώμονες
Να ευχαριστείτε τακτικά τους πελάτες και συνεργάτες σας μέσω των post σας
 
Πηγή: Inc
Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: