Τι σημαίνει για την επιχείρηση σας ο νέος αλγόριθμος του Facebook!

Digital Marketing

19/11/2018

Όπως και οι περιβόητες ενημερώσεις της Google που αποσκοπούν στη βελτίωση της ποιότητας του περιεχομένου των μηχανών αναζήτησης που εμφανίζεται στους χρήστες, έτσι και το Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα τη δική του "ενημέρωση σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις". Ο στόχος σύμφωνα με το Facebook ήταν να δοθεί προτεραιότητα στις δημοσιεύσεις του Facebook που ενθάρρυναν την αυθεντική εμπλοκή των χρηστών με έμφαση στις δημοσιεύσεις που προέρχονται από την οικογένεια και τους φίλους - η οικογένεια και οι φίλοι θα κάνουν πιθανότατα δημοσιεύσεις που συνδέονται με το χρήστη».
Και έχουν δίκιο. τα brands θέλουν να πουλήσουν τα προϊόντα τους, οι έμποροι θέλουν να επηρεάσουν τους χρήστες και οι διασημότητες δουλεύουν για να ενισχύσουν τη φήμη τους. Οι φίλοι και η οικογένεια, από την άλλη πλευρά, θέλουν να αλληλεπιδρούν πραγματικά με τους αγαπημένους τους και αυτό θέλει το Facebook.

Έτσι, πώς αυτή η πραγματικότητα επηρεάζει τους επιχειρηματίες και τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που προβάλλουν τις υπηρεσίες τους στο Facebook; Η Karina Motelli δίνει τη δική της απάντηση στο Internet Business School.

Σε νέα μονοπάτια στη νέα παγκόσμια τάξη του Facebook
Από τα πολλά πράγματα που επηρεάζουν την προβολή και την κατάταξη της ανάρτησης στο Facebook, ο νέος αλγόριθμος επικεντρώνεται στα σήματα, ιδιαίτερα σήματα που υποδηλώνουν ότι ένα post παρέχει ενεργές αλληλεπιδράσεις. Βασικά, οι «ενεργές αλληλεπιδράσεις» είναι πιασάρικα λόγια για τα like, τις κοινοποιήσεις και τα σχόλια που δημιουργεί μια ανάρτηση από τη στιγμή που θα μπει στο Facebook.
Ένα πράγμα που πρέπει να σημειωθεί, ωστόσο, ενώ προηγουμένως θεωρείτο καλή πρακτική να παροτρύνει το κοινό-στόχος να κάνει ένα από τα προαναφερθέντα τρία (like, shares και σχόλια), το Facebook δυσκολεύει σημαντικά το παιχνίδι. Οι χρήστες πρέπει να τους αρέσει πραγματικά ή να θέλουν να μοιραστούν και να συζητήσουν για το περιεχόμενο. Ένας υπαινιγμός για τυχόν τεχνικές δολώματος με τη νέα ενημέρωση πιθανότατα θα επιφέρει την υποβάθμιση του περιεχομένου.

Ο δρόμος που ανοίγεται μπροστά
Ωστόσο, δεν είναι όλα καλά ή κακά για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και τους επιχειρηματίες, υπάρχει ακόμα μια σειρά από πράγματα που πρέπει να γίνουν για να προσαρμοστείτε στις αλλαγές των προτιμήσεων των χρηστών του Facebook.

Εδώ συγκεντρώσαμε τις πιο σημαντικές συμβουλές:
1. Δημιουργία ελκυστικού αλλά πολύτιμου περιεχομένου.

Αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη. Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και είναι τόσο απλό. Αν ανεβάζετε πρωτότυπο σχετικό περιεχόμενο, το κοινό σας θα είναι πιο εύκολο να συνδεθεί με εσάς και την ανάρτησή σας. Και αν μπορούν να σχετίζονται με το περιεχόμενό σας, η οικογένειά και οι φίλοι τους θα βρίσκουν στις περισσότερες περιπτώσεις τέτοιο ανάλογο περιεχόμενο. Έτσι περισσότερες κοινοποιήσεις, likes, σχόλια πάντοτε φτάνουν σε εσάς. Κάνετε αυτό που θέλει το Facebook – συνδέετε ενεργά τους χρήστες του.

2. Δημιουργήστε μια κοινότητα ομοϊδεατών ατόμων που θα βρίσκουν πάντα ένν λόγο να βλέπουν τα posts σας.
Ενώ ο μέσος χρήστης μπορεί να βρει το περιεχόμενό σας φαινομενικά αδιάφορο, υπάρχει πιθανώς ένας χρήστης του Facebook κάπου που θα έδινε τα πάντα για να έχει μια αναλυτική ματιά σε αυτό που παρουσιάζετε (υποθέτοντας ότι φτιάχνετε ποιοτικό περιεχόμενο). Με κάθε μέσο χρήστη που απομακρύνεται από το περιεχόμενο σας, οι πιθανότητες να βρειτε το προτιμώμενο ακροατήριο γίνεται πιο αδύνατο. Εδώ είναι που οι ομάδες του Facebook γίνονται πολύ χρήσιμες. Σας επιτρέπουν να συγκεντρώσετε μια κοινότητα ομοειδών χρηστών που είναι πιο πιθανό να δουν το περιεχόμενό σας.

3. Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να αυξήσετε τον προϋπολογισμό της διαφήμισής σας.
Είναι δύσκολο να το παραδεχτούμε, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι ημέρες της οργανικής απήχησης στον κόσμο των κοινωνικών μέσων είναι αριθμημένες. Η στρατηγική του Facebook «θέλουμε οι χρήστες μας να βλέπουν πρώτα την οικογένεια και τους φίλους τους», εκτός και αν μας πληρώνετε για να βάλουμε περιεχόμενο μπροστά από την οικογένεια και τους φίλους σας, αντηχεί σε αυτό το γεγονός.
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και οι επιχειρηματίες που επιδιώκουν να αντλήσουν καλύτερα αποτελέσματα πρέπει τώρα (δυστυχώς) να επιμείνουν στις δεξιότητες διαχείρισης των διαφημίσεών τους. Ευτυχώς, αυτό είναι κάτι που απαιτεί λιγότερη προσπάθεια από τις παραδοσιακές μεθόδους απόκτησης οργανικής εμβέλειας.

Τέλος, ζωντανά βίντεο.
Ένας σίγουρος τρόπος να ξεπεραστεί ο τακτικός αποκλεισμός που επιφέρει ο νέος αλγόριθμος facebook είναι να επενδύσετε περισσότερο στα ζωντανά βίντεο. Τα ζωντανά βίντεο είναι μια από τις πρόσφατες προσθήκες του Facebook στο πλούσιο σε χαρακτηριστικά γνωρίσματά οικοσύστημα του, οπότε δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι πιέζουν ενεργά για την υιοθέτησή του και την επιτυχία του. Αυτό σημαίνει ότι, αντίθετα με το συνηθισμένο περιεχόμενο, τα ζωντανά βίντεο είναι λιγότερο πιθανό να κριθούν αυστηρά από το νέο αλγορίθμο του Facebook. Όποιο κι αν είναι το περιεχόμενο που προωθείτε μέσω ζωντανών βίντεο, το Facebook θα σας υποστηρίξει σε αυτό (τουλάχιστον για τώρα) γιατί προφανώς θέλουν να βελτιώσουν περαιτέρω τις ήδη 3 δισεκατομμύρια ζωντανές προβολές βίντεο – νούμερο ρεκόρ - ανά ημέρα. Ώρα να βάλετε την κάμερα να γράφει!
Δεν υπάρχει τίποτα να ανησυχείτε όσον αφορά τον νέο αλγόριθμο Facebook, ακολουθήστε αυτές τις χρήσιμες συμβουλές για τη δημοσίευση του περιεχομένου σας στο Facebook και σε όλες τις άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, συνεχίστε να παρέχετε στους πελάτες σας την καλή αξία και το ποιοτικό περιεχόμενο και όλα θα είναι εντάξει!

Δείτε πώς να προωθήσετε τη δική σας επιχείρηση διαδικτυακά μέσω Instagram ή πώς να διοικείτε αποτελεσματικά ένα e-shop στον απαιτητικό κόσμο του διαδικτύου.

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: