22 τρόποι να μειώσετε τον "κλεμμένο" χρόνο της ημέρας!

Career

27/11/2018

Ο Marius Ursache, επιχειρηματίας, βραβευμένος σχεδιαστής και καθηγητής στο MIT μοιράζεται 22 τρόπους να μειώσετε τον χρόνο που σπαταλάτε άδικα μέσα στη μέρα.

1. Αποφασίστε τι είναι σημαντικό γιατί σε 5 χρόνια, το 80% αυτού που κάνετε σήμερα δεν θα μετατραπεί σε τίποτα. Είναι απλώς μια εργασία ρουτίνας, δεν είναι χρήσιμο αποτέλεσμα.

2. Ο ύπνος, η τροφή και η άσκηση μπορούν να σας βοηθήσουν να τριπλασιάσετε την απόδοση σας, επειδή αυξάνουν τη συγκέντρωση, τα κίνητρα και τα επίπεδα ενέργειας.

3. Ο κανόνας των 2 λεπτών: εάν μπορείτε να κάνετε κάτι (όπως να απαντήσετε σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μια εργασία στο σπίτι) σε 2 λεπτά, κάντε το τώρα. Προγραμματίζοντας το για αργότερα και τριγυρίζοντας το στο μυαλό σας  θα διαρκέσει 5 λεπτά ή περισσότερο στο μέλλον.

4. Ο κανόνας των 5 λεπτών: η μεγαλύτερη θεραπεία κατά της αναβλητικότητας είναι να θέσετε το στόχο σας όχι στο να ολοκληρώσετε ένα τρομακτικό καθήκον, αλλά να εργαστείτε μόνο 5 λεπτά για αυτό. Θα διαπιστώσετε ότι τις περισσότερες φορές συνεχίζετε πολύ πέρα από τα 5 λεπτά, καθώς μπαίνετε σε κατάσταση ροής.

5. Η αλυσίδα παραγωγικότητας του Seinfeld: αν θέλετε να είστε καλοί σε κάτι, το κάνετε κάθε μέρα. Συμπεριλαμβανομένων των Χριστουγέννων, του Πάσχα και της Ημέρας της Κρίσεως. Χωρίς εξαιρέσεις.

6. Οι μικροσκοπικές συνήθειες (Tiny Habits w/ Dr. BJ Fogg) που συνδέονται ιδιαίτερα με τον κανόνα των 5 λεπτών, σας βοηθούν να δημιουργείτε γρήγορα καλές συνήθειες.

8. Η μνήμη σας δεν είναι καλή. Βγάλτε τα πάντα έξω από το κεφάλι σας, ακόμα κι αν είστε ιδιοφυΐα. Γράψτε το σε ένα σημειωματάριο, γράψτε το στο app todo list, στο τηλέφωνό σας, μιλήστε στο Siri, κάτι…

9. Όσο το δυνατόν καλύτερα εργαλεία. Εργαλεία και εφαρμογές που γνωρίζετε και σας βοηθούν να εξοικονομήσετε χρόνο. Δεν έχει σημασία τι χρησιμοποιείτε (το στυλό και το χαρτί είναι ωραία) αν καταλαβαίνετε τον επόμενο κανόνα.

10. Εργαλεία που χτυπούν τη ρουτίνα. Χρειάζεστε πειθαρχία και αυτό σημαίνει δύο πράγματα: Προγραμματίζω τη μέρα μου το πρωί και γράφω ένα σύντομο ημερολόγιο καθημερινά. Αυτό βοηθά να μείνετε υγιείς, να δώσετε προτεραιότητα στα καλά, να διαγράψετε τα άχρηστα καθήκοντα και να κάνετε ό, τι έχει σημασία. Αυτό ωεξοικονομεί ώρες.1

11. Τεχνική Pomodoros. Για 30 λεπτά κάνετε μόνο το έργο που επείγει. Τίποτα άλλο: χωρίς τηλέφωνα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, μιλώντας στους ανθρώπους, στο Facebook…Τίποτα άλλο.

12. Φοράτε πάντα τα ακουστικά σας. Δεν χρειάζεται να ακούτε μουσική, αλλά θα αποθαρρύνει τους ανθρώπους να σας προσεγγίσουν.

13. Προγραμματισμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και εισερχόμενα μηνύματα. Μην διαβάσετε τα email σας ως το πρώτο πράγμα της ημέρας, μην το κάνετε ούτε το βράδυ και προσπαθήστε να το κάνετε μόνο 3 φορές την ημέρα: στις 11πμ, 2μμ και 5μμ. Και τα εισερχόμενά σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν είναι μόνο μια λίστα με πράγματα που πρέπει να κάνετε. Καθαρίστε το: κάθε μήνυμα πρέπει να είναι μια ενέργεια που πρέπει να κάνετε (συνδέστε την με την εφαρμογή todo), ένα έγγραφο αναφοράς (αποστείλετε το στο Evernote) ή κάτι που πρέπει να διαγραφεί τώρα.

14. Το ίδιο πράγμα για τις τηλεφωνικές κλήσεις. Μην είστε πάντα διαθέσιμοι. Διατηρήστε το τηλέφωνό σας σιωπηλό και κάντε άλλη στιγμή τα τηλεφωνήματα σας.

15. Συνδυάστε μικρές εργασίες. Όπως το ταχυδρομείο, τα τηλέφωνα, το Facebook κλπ.
ΜΙ3. Τα πιο σημαντικά τρία καθήκοντα (ή η εναλλακτική λύση 1 πρέπει - 3 είναι πιθανό - 5 θα μπορούσε). Ξεκινήστε με το πιο σημαντικό πρώτο πράγμα το πρωί.

16. Η βούληση είναι περιορισμένη. Μην νομίζετε ότι αυτή η δύναμη θα σας βοηθήσει όταν αντιμετωπίζετε προβλήματα. Λάβετε σημαντικές αποφάσεις το πρωί και αυτοματοποιήστε τα πάντα. Οι Αμερικανοί πρόεδροι δεν χρειάζεται να επιλέγουν το μενού τους ή το χρώμα των κοστουμιών τους καθημερινά - διαφορετικά η θέλησή τους θα εξαντληθεί ήδη από νωρίς.

17. Το πιο ισχυρό πράγμα. Αναρωτηθείτε πάντα ποιο είναι το πιο ισχυρό πράγμα που μπορείτε να κάνετε τώρα. Στη συνέχεια, εφαρμόστε τον κανόνα # 4.

18. Αλλάξτε πλεύση συχνά. Μην το βασανίζετε πάρα πολύ - όπως λένε στον κόσμο εκκίνησης, "αν δεν ντρέπεστε για το προϊόν σας, έχετε ξεκινήσει πολύ αργά"!

19. Η πίεση μπορεί να κάνει θαύματα. Χρησιμοποιήστε ανταμοιβές ή κοινωνική δέσμευση.

20. Προγραμματισμένη αναβολή. Το μυαλό σας χρειάζεται κάποια ξεκούραση και μερικές φορές αυτό το νέο επεισόδιο από το Arrow μπορεί να κάνει περισσότερα θαύματα από την πιο έξυπνη ομιλία του TED.

21. Διαγραφή. Πείτε όχι. Μην δεσμεύεστε για χρονοδιαγράμματα. Πολλοί άνθρωποι θα σας μισούν για αυτό, αλλά θα έχετε χρόνο να κάνετε τα σχετικά πράγματα. Πιστεύετε ότι θα το έχετε μετανιώσει σε 20 χρόνια που μπορεί να κάνατε κάτι για κάποιον που δεν σας ενδιαφέρει πραγματικά, απλώς για να εκτιμηθεί επιφανειακά.

22. Αδυναμία να κάνετε κάτι σωστά. Είναι ένας διπλωματικός τρόπος εφαρμογής του προηγούμενου κανόνα.

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: