Νέα έρευνα δείχνει τι apps χρησιμοποιούν οι Έλληνες, πόση ώρα σερφάρουν και ποιες ηλικίες συνδέονται περισσότερο στο διαδίκτυο!

Digital Marketing

06/12/2018

Την παγκόσμια τάση, που θέλει τους πολίτες ανά τον κόσμο να αφιερώνουν ένα σημαντικό μέρος της ημέρας τους στο Διαδίκτυο και μάλιστα απ’ όπου κι εάν βρίσκονται, ακολουθούν πιστά οι Έλληνες. Σχεδόν 9 στους 10 Έλληνες συνδέονται στο Διαδίκτυο καθημερινά (το 87%), αφιερώνοντας σε αυτό περίπου 3,5 ώρες την ημέρα. Μάλιστα, οι Έλληνες αποδεικνύονται οπαδοί του mobile internet, αφού σχεδόν 8 στους 10 (το 75%) «σερφάρουν» στο Διαδίκτυο από το κινητό τους τηλέφωνο. Για την ακρίβεια, το 1 στους 3 (το 30%) περιηγείται στον παγκόσμιο ιστό από το κινητό του για τουλάχιστον μία ώρα ημερησίως.

Τα τεχνολογικά tips των Ελλήνων για το 2018 αποτυπώνει η νέα έρευνα της Focus Bari, “Focus on Tech Life”. Άλλη μια παγκόσμια τάση, που ακολουθούν με συνέπεια και οι Έλληνες, είναι η χρήση των social media, καθώς για περισσότερους από τους μισούς (το 56%) του πληθυσμού αποτελούν μια καθημερινή συνήθεια. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό είναι αυξημένο κατά 17% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Ιούνιος-Οκτώβριος 2017). Τη χρήση του Διαδικτύου, αλλά και των social media, υποστηρίζει η αυξανόμενη διείσδυση των smartphones στην καθημερινότητα των Ελλήνων. Σύμφωνα με την έρευνα, 4 στους 5 (το 80%) είναι κάτοχοι smartphone. Όπως διαπιστώνει η έρευνα, η διείσδυση των smartphones είναι συντριπτική στις ηλικίες από 13 έως 17 ετών, καθώς το 99% των ατόμων αυτής της ηλικιακής ομάδας είναι κάτοχος smartphone, ενώ στις ηλικίες 18 έως 24 ετών η κατοχή “έξυπνου” κινητού ανέρχεται σε 98%.

Μεγαλύτερες ηλικίες
Υψηλά παραμένουν τα ποσοστά και στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες των Ελλήνων καταναλωτών: στις ηλικίες 25 έως 34 ετών smartphone έχει το 96%, ενώ στα άτομα ηλικίας 35 έως 44 ετών η κατοχή φθάνει στο 92%. Χαμηλότερα, αλλά εξίσου υψηλά, είναι τα ποσοστά κατοχής στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Για παράδειγμα στις ηλικίες 45 έως 54 ανέρχεται σε 77%, στα άτομα, 55 έως 64 φθάνει στο 63%, ενώ μειώνεται στο 39% στην ηλικιακή ομάδα 65 έως 74 ετών. Μεγάλη είναι και η διείσδυση του Internet στην ελληνική καθημερινότητα, καθώς 2.963.000 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο Internet. Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μάλιστα, το ποσοστό των νοικοκυριών με πρόσβαση στο Διαδίκτυο ανέρχεται σε 87% και 84% αντίστοιχα.

Χρήση apps
Άλλη μια παγκόσμια τάση που ισχύει και στην Ελλάδα, είναι η χρήση των εφαρμογών (applications), καθώς 7 στους 10 (το 72%) χρησιμοποιούν κάποιο app στο κινητό τους. Δημοφιλέστερα apps μεταξύ των Ελλήνων χρηστών είναι αυτά που αφορούν την επικοινωνία, όπως όπως το Viber, το Messenger ή το Skype, με ποσοστό 54%, ακολουθούν με “διαφορά στήθους” οι εφαρμογές μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Facebook, Twitter, Instagram, με ποσοστό 53%. Στην τρίτη θέση των προτιμήσεων των Ελλήνων χρηστών apps βρίσκονται οι εφαρμογές μουσικής και βίντεο (Youtube, Spotify) με ποσοστό 39% και ακολουθούν οι εφαρμογές χαρτών και μετακίνησης με 36%.

Οπαδοί της συνδρομητικής
Σταθερά υψηλά είναι και τα ποσοστά των Ελλήνων που κάνουν χρήση υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης, φθάνοντας στο 32%. Ειδικά στα νοικοκυριά με περισσότερα μέλη, τα ποσοστά χρήσης συνδρομητικής τηλεόρασης βαίνουν αυξανόμενα. Για παράδειγμα, στα νοικοκυριά με τρία μέλη το ποσοστό ανέρχεται στο 37% και σε αυτά με τέσσερα μέλη στο 40%. Ταυτόχρονα, οι Έλληνες αποδεικνύονται οπαδοί του Netflix, το οποίο έχει τριπλασιάσει τους συνδρομητές του τον τελευταίο χρόνο, αριθμώντας 200.000 συνδρομητές.

Συνδεδεμένοι από …κούνια
Η νέα έρευνα επιβεβαιώνει ότι άλλη μια παγκόσμια τάση, που θέλει τους πολίτες να σχετίζονται με την τεχνολογία σχεδόν από …κούνια. Έτσι, 3 στα 4 παιδιά, ηλικίας 5 έως 12 ετών, συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω smartphone ή tablet, ενώ 1 στα 6 παιδιά, ηλικίας 6 έως 12 ετών, έχει δικό του κινητό. 

Πηγήsepe.gr

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: