7 γρήγορα Ad Hacks με παραδείγματα για όσους θέλετε να δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται!

Digital Marketing

14/12/2018

Το περασμένο καλοκαίρι, το Instagram ανακοίνωσε ότι είχε φτάσει στο εντυπωσιακό ορόσημο του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών παγκοσμίως. Με τον αριθμό που εξακολουθεί να αυξάνεται σταθερά κάθε μέρα, ίσως αισθάνεστε περισσότερο πρόθυμοι από ποτέ να ξεκινήσετε διαφημιστικές εκστρατείες σε αυτήν την πλατφόρμα για να προσελκύσετε νέους αγοραστές και να εξασφαλίσετε μερικές ακόμη πωλήσεις πριν από το τέλος του ημερολογιακού έτους.

Κάτι τέτοιο θα ήταν μια εξαιρετική ιδέα.

Ο λόγος: το Instagram διαθέτει ένα αρκετά ισχυρό διαφημιστικό πρόγραμμα για επιχειρήσεις. Μπορείτε να κάνετε πολλά όταν πρόκειται για τη δημιουργία του σωστού τύπου περιεχομένου για το κοινό σας, στοχεύοντας τους σωστούς ανθρώπους και δημιουργώντας εκστρατείες γύρω από συγκεκριμένους στόχους και στόχους που μπορούν να πυροδοτήσουν την ανάπτυξη της επιχείρησης.

Εάν αναζητάτε ιδέες που μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε την αφοσίωση και την απόδοση της επένδυσης (ROI) στην επόμενη σειρά διαφημίσεων που ξεκινάτε στο Instagram για την επιχείρησή σας, αρχίστε να δοκιμάζετε αυτή την εβδομάδα αυτές τις επτά συμβουλές που μεταφέρει το entrepreneur:

1. Να είστε μινιμαλιστές επιλέγοντας κείμενα
Πιθανότατα δεν σας εκπλήσσει το γεγονός ότι οι περισσότερες αναρτήσεις και διαφημίσεις Instagram χρησιμοποιούν φωτογραφίες ή video από άτομα, μέρη, προϊόντα ή άλλα αντικείμενα. Γι 'αυτό, όταν βλέπετε μια διαφήμιση στην πλατφόρμα που αποτελείται κυρίως από κείμενο και τίποτα άλλο, ξεχωρίζει. Λοιπόν, γιατί να μην αξιοποιήσουμε μια τέτοια στρατηγική;

Δοκιμάστε να ξεκινήσετε μια διαφήμιση που διαθέτει μια μόνο πρόταση, δήλωση ή προσφορά, σε αντίθεση με ένα απαλό φόντο.

Αυτό το παράδειγμα από τους New York Times είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό. 

2. Χρησιμοποιήστε έξυπνα τη λειτουργία ζουμ
Οι περισσότεροι χρήστες έχουν συνηθίσει να βλέπουν διαφημίσεις στην πλατφόρμα και θα μετακινηθούν γρήγορα σε ό, τι νομίζουν ότι φαίνεται προβλέψιμο. Ένας δημιουργικός τρόπος για να προσελκύσετε την προσοχή και να ενισχύσετε την αφοσίωση είναι χρησιμοποιώντας τη λειτουργία ζουμ που παρουσιάστηκε πριν από ένα μεγάλο διάστημα στην πλατφόρμα. Για την επόμενη καμπάνια διαφημίσεων Instagram, αποκρύψτε μια λέξη, φράση ή κωδικό προώθησης στην εικόνα σας και προσθέστε ένα σχόλιο που ζητά από τους θεατές να ακουμπήσουν και να μεγεθύνουν για να το αποκαλύψουν.

Το Noosa Yoghurt έλαβε πολλούς επαίνους για αυτό το παράδειγμα.

3. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες από την καθημερινότητα
Οι καλύτερες και αποτελεσματικότερες διαφημίσεις στο Instagram είναι αυτές που δεν μοιάζουν καθόλου με διαφημίσεις. Στην πραγματικότητα, οι ιδανικοί πελάτες σας θα το εκτιμήσουν αυτό. Ποτέ δεν θέλετε οι άνθρωποι να αισθάνονται ότι προσπαθείτε να τους "πουλήσετε" κάτι ή να τους εξαπατήσετε να αγοράσουν κάτι.

Για να επιτύχετε αυτόν τον στόχο, αποφύγετε τη χρήση των stock φωτογραφιών με κάθε κόστος στις διαφημίσεις σας. Αντ 'αυτού, δημιουργήστε μια συναρπαστική φωτογραφία που παρουσιάζει την καθημερινότητα και πώς θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί το προϊόν σας σε πραγματικές καταστάσεις και από τους "καθημερινούς" ανθρώπους με τους οποίους μπορούν να ταυτιστούν οι θεατές.

Δείτε πώς η Under Armor χρησιμοποίησε τη φωτογραφία για να προσελκύσει το ιδανικό κοινό.

4. Αξιοποιήστε το remarketing για αυτούς που έχουν εγκαταλήψει το καλάθι αγορών
Ένας άλλος τρόπος για να προσελκύσετε την προσοχή και να προωθήσετε τις πωλήσεις σας στο Instagram είναι να ξεκινήσετε διαφημίσεις κάνοντας remarketing σε αγοραστές που εγκατέλειψαν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα χωρίς να αγοράσουν τα προϊόντα που ήθελαν.

Το επαναληπτικό μάρκετινγκ σάς δίνει τη δυνατότητα να τοποθετήσετε εικόνες προϊόντων ξανά στους υποψήφιους αγοραστές, σε μια προσπάθεια να τους θυμίσετε να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας και να αγοράσουν αυτό που άφησαν στο καλάθι αγορών τους. Για να ξεκινήσετε μια διαφήμιση επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Instagram, ακολουθήστε μερικά συγκεκριμένα βήματα, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης του Facebook Pixel στον ιστότοπό σας.
Υπάρχουν πολλοί αναλυτικοί οδηγοί που θα σας βοηθήσουν να μάθετε πώς να χτίζετε αποτελεσματικά μια remarketing καμπάνια. Μπορείτε να ξεκινήσετε ενδεικτικά με αυτόν που προσφέρει η AdEspresso
 

5. Πείτε μια ιστορία με ένα video.
Ένας άλλος τρόπος για να φτάσετε στο κοινό σας στο Instagram είναι να δημιουργήσετε και να ξεκινήσετε συναρπαστικές διαφημίσεις που εκτελούνται στην ενότητα Instagram Stories της πλατφόρμας.

Σύμφωνα με το Instagram, πάνω από 400 εκατομμύρια λογαριασμοί χρησιμοποιούν τώρα αυτήν την ενότητα της εφαρμογής. Οι ιστορίες, στην πραγματικότητα, παρουσιάζουν μια μεγάλη ευκαιρία για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που είναι πρόθυμοι να βάλουν το χρόνο, την ενέργεια και τα χρήματα στη δημιουργία μοναδικών, διασκεδαστικών ιστοριών που οι χρήστες μπορούν να δουν και να αλληλεπιδράσουν ενώ βλέπουν άλλες ιστορίες από τους ανθρώπους που ακολουθούν.

Το εργαλείο "Ιστορίες" στο Instagram σάς επιτρέπει να δημιουργείτε εντυπωσιακές, κάθετες, διαφημίσεις πλήρους οθόνης που συνδυάζουν φωτογραφίες, βίντεο και κείμενο. Δεν είστε σίγουροι τι είδους ιστορία θα πείτε; Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα από brand λιανικού και ηλεκτρονικού εμπορίου:

Το Batch Organics πραγματοποίησε διαφημίσεις στις ιστορίες Instagram, οι οποίες βοήθησαν να αυξηθούν με επιτυχία τα ποσοστά κλικ.

Η Mainline Menswear έτρεξε διαφημίσεις σε ιστορίες Instagram που βοήθησαν την επωνυμία να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας σε μια ολοένα και πιο ανταγωνιστική κατηγορία προϊόντων.

Ο Padani έτρεξε διαφημίσεις στις ιστορίες Instagram που βοήθησαν τη μάρκα να εκπαιδεύσει τους πιθανούς πελάτες σχετικά με τους τύπους επιλογών που θα μπορούσαν να επιλέξουν κατά την αγορά στην ιστοσελίδα του Padani.

6. Κάντε unbox ενός προϊόντος με μια "καρουσέλ" διαφήμιση.
Τα βίντεο και οι φωτογραφίες "Unboxing" είναι παντού στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γιατί; Επειδή οι καταναλωτές θέλουν να είναι απόλυτα βέβαιοι όχι μόνο για το τι παίρνουν όταν παραγγέλνουν ένα προϊόν, αλλά ποια θα είναι η εμπειρία όταν τα λαμβάνουν πραγματικά.

Στο Instagram, μπορείτε να δημιουργήσετε μια εμπειρία unboxing για ένα από τα προϊόντα σας δημιουργώντας μια διαφήμιση καρουσέλ. Μια διαφήμιση καρουσέλ επιτρέπει τη θέση πολλών φωτογραφιών ή video στην ίδια διαφήμιση. Αυτές οι φωτογραφίες ή τα video μπορούν στη συνέχεια να περάσουν από τους χρήστες που συναντούν τη διαφήμισή σας στις ροές τους. Μπορείτε ακόμη να δημιουργήσετε διαφημίσεις καρουσέλ στις ιστορίες.

Εδώ είναι ένα καλό παράδειγμα από τη Nike.

7. Δημιουργήστε συλλογές.
Το Instagram επιτρέπει επίσης στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου να δημιουργούν διαφημίσεις με συλλογές προϊόντων στην πλατφόρμα. Οι συλλογές διευκολύνουν τους χρήστες να ανακαλύπτουν, να αναζητούν και να αγοράζουν προϊόντα μέσα από την εφαρμογή. Για να δείτε ένα παράδειγμα της εμφάνισης μιας συλλογής, πηγαίνετε εδώ για να δείτε πώς η Ashley Furniture χρησιμοποιεί συλλογές για να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Εάν θέλετε να πάτε τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα, δοκιμάστε να δημιουργήσετε μια συλλογή που να ταιριάζει στις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας πολύ συγκεκριμένης ομάδας από το κοινό σας. Για παράδειγμα, η εταιρεία υπαίθριων αγαθών Yeti δημιουργεί επί του παρόντος εκστρατείες ιδεών δώρων για αγορές που στοχεύουν συγκεκριμένες ομάδες στο ακροατήριό τους.


Εσείς
Καθώς το Facebook δημιουργεί νέα εργαλεία για χρήστες και επιχειρήσεις στο Instagram για να τα χρησιμοποιείτε προς όφελος σας, η πλατφόρμα συνεχίζει να αυξάνεται σε δημοτικότητα. Αν δεν είχατε πειραματιστεί πολύ με τις διαφημίσεις Instagram πριν, μην περιμένετε πια. Περάστε τις επόμενες εβδομάδες κάνοντας σκέψεις σχετικά με τους στόχους σας, το κοινό σας, τον προϋπολογισμό σας και τον τύπο της διαφήμισης που θέλετε να δημιουργήσετε για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να φτάσει στα ύψη.


Στον δρόμο σας προς την κορυφή, το Skillbox.gr θέλει να είναι άρωγος, για αυτό σας προτείνουμε να παρακολουθήσετε το online σεμινάριο "Χτίστε το brand και το κοινό σας με το Instagram" για όσους δεν έχετε ξεκινήσει ακόμα στο Instagram αλλά θέλετε να εκμεταλλευτείτε τη δυναμική του νούμερο ένα μέσου παγκοσμίως.

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: