Digital Marketing συμβουλές για την περίοδο των εορτών!

Digital Marketing

20/12/2018

Αναμφισβήτητα είναι η πιο κερδοφόρα εποχή του χρόνου για πολλές μικρές επιχειρήσεις. Οι Χριστουγεννιάτικες προσφορές δίνουν τεράστιες ευκαιρίες για την απόκτηση νέων πελατών, την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας και την αύξηση των πωλήσεων σας. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με πολλά οικονομικά επιμελητήρια, το 20-40% των ετήσιων πωλήσεων για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις πραγματοποιείται εντός των τελευταίων δύο μηνών του έτους.

Εάν οι πελάτες σας ερευνούν ή ψάχνουν κάτι να αγοράσουν στο διαδίκτυο ή στο κατάστημα σας, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε εκείνα τα στοιχεία που θα καθοδηγήσουν και θα ενθαρρύνουν τους εν δυνάμει πελάτες σας. Πώς μπορείτε, λοιπόν, να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας online φέτος; Ακολουθούν μερικές συμβουλές όπως τις μοιράζεται η Courtney Dobson στο MarketingBitz.


<< Διαχειριστείτε μοναδικά το e-shop σας και αυξήστε τις πωλήσεις σας με το online σεμινάριο "Διοίκηση και marketing ηλεκτρονικού καταστήματος" >>
 

Προσδιορίστε τους στόχους σας
Ποια ήταν τα έσοδα από τις διακοπές σας το περασμένο έτος; Ποιο είναι φέτος; Τι θα κάνετε για να το πετύχετε; Προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι σας, τόσο στις πωλήσεις όσο και τους άλλους, πρέπει πρώτα να προσδιορίσετε ποιοι είναι. Ψάχνετε να κερδίσετε περισσότερους fans στα social media αυτή την περίοδο των διακοπών ή να αυξήσετε την προβολή σας σε πολλαπλά κανάλια;

Όπως ένα ψηφιακό σχέδιο marketing που θα προετοιμαστείτε για ολόκληρο το έτος, θα πρέπει επίσης να δημιουργήσετε ένα που επικεντρώνεται σε στόχους για την περίοδο των γιορτών. Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αυτή η χρονική περίοδος παρέχει τη μέγιστη ευκαιρία για βέλτιστες πωλήσεις. Επωφεληθείτε από τη δημιουργία ενός σχεδίου, καθώς και από τα βήματα που απαιτούνται για την επίτευξη των στόχων σας.

Ξεκινήστε σύντομα!
Φαίνεται ότι κάθε χρόνο οι εορταστικές καμπάνιες ξεκινούν όλο και νωρίτερα. Το νωρίτερα είναι καλύτερο όταν πρόκειται να ξεκινήσετε τις ψηφιακές προωθήσεις και τις καμπάνιες σας για τις διακοπές. Θέλετε να αφήσετε τους καταναλωτές να γνωρίζουν τι σχεδιάζετε το συντομότερο δυνατό. Κρατήστε τους ενήμερους καθώς το έτος συνεχίζεται.

Οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν τι μπορείτε να τους προσφέρετε, είτε πρόκειται για εκπτώσεις για ένα νέο προϊόν είτε για κάτι άλλο. Με τη διαφήμιση των προσφορών σας πιο πριν, μπορείτε να τους καλλιεργήσετε την συνήθεια να επισκέπτονται το κατάστημά σας, σε αντίθεση με έναν ανταγωνιστή του.

Εκπτώσεις και Προσφορές
Τίποτα δεν θέτει μια επιχείρηση ξεχωριστή από μια καλή έκπτωση ή προώθηση. Σκεφτείτε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας αυτή την περίοδο των διακοπών και βρείτε προωθήσεις/προσφορές που βοηθούν στην επίλυση αυτών των προβλημάτων. Για παράδειγμα, μπορείτε να εξετάσετε την προσφορά δωρεάν αποστολής για όλες τις παραγγελίες. Ή ίσως μια περιορισμένη προσφορά που τρέχει λίγες ημέρες πριν από τις γιορτές, έτσι, οι αγοραστές της τελευταίας στιγμής θα επωφεληθούν.

Οι καταναλωτές διερευνούν συνεχώς προϊόντα και υπηρεσίες από κινητές συσκευές. Σύμφωνα με μια μελέτη (Google / Purchase Digital Diary) για τους καταναλωτές που χρησιμοποίησαν μια κινητή συσκευή για να ερευνήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, το 92% πραγματοποίησε μια αγορά εντός μιας ημέρας και το 76% επισκέφθηκε μια σχετική επιχείρηση εντός μιας ημέρας.

Εάν θέλετε να τραβήξετε την προσοχή αυτών των χρηστών, είναι καλή ιδέα να στείλετε στοχευμένες προσφορές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ακόμα και να δημοσιεύσετε σχετικά με αυτές στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό, θα αυξήσει την έκθεσή σας σε πολλαπλές οδούς, και όχι μόνο στον ιστότοπό σας.

Χρήση των Social Media
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι μόνο ένας εύκολος τρόπος για να ενημερώσετε τους ανθρώπους για τις εορταστικές προσφορές σας, αλλά είναι επίσης μια μεγάλη οδός για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας και να μοιραστείτε μαζί τους εορταστικές ευχές και δημοσιεύσεις.

Μην προωθήσετε αποκλειστικά την επιχείρησή σας, φροντίστε να φτιάξετε posts που απλά θα γιορτάζετε και θα εύχεστε στους ανθρώπους όμορφα πράγματα. Όχι μόνο αυτό θα έχει θετικό αντίκτυπο στο εμπορικό σήμα σας, αλλά θα δείξει την δέσμευσή σας στους πελάτες σας να τους κάνετε χαρούμενους. Ίσως μάλιστα να το μοιραστούν και με τους δικούς τους φίλους για να τονίσουν το θετικό μήνυμα που στέλνετε.

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: