Δεξιότητες που μπορούν να σας δώσουν προαγωγή αυτό το χρόνο σύμφωνα με εργοδότες

Career

02/01/2019
Επιθυμείτε να προαχθείτε στη δουλειά σας; Γιατί να μην ξεκινήσετε θέτοντας ένα μεγάλο στόχο; Το 2019 θα είναι η χρονιά που θα πάρετε στα χέρια σας την καριέρα σας και θα εξελιχθείτε - οπότε εδώ θα βρείτε κάποιες συμβουλές για να επιτύχετε.
 
Εργοδότες και υπεύθυνοι προσλήψεων επισημαίνουν πως θα πρέπει να εστιάσετε στα παρακάτω αν επιθυμείτε να εξελιχθείτε.
 
1. Συνεργασία
"Η συνεργασία με την ομάδα μέσα σε έναν οργανισμό πάντα ξεχωρίζει", λέει ο D.G, training manager της Oracle Cloud. "Πάντα παρατηρώ το εσωτερικό branding των εργαζομένων ώστε να δω πώς τους βλέπουν οι άλλοι."
 
2. Ιδιοκτησία
"Για εμάς έχει σημασία, κάτι που αποκαλούμε FLO: "Full Leadership Ownership", δηλαδή Πλήρης Ιδιοκτησία Ηγεσίας. Προωθούμε ανθρώπους που επιδεικνύουν κυριότητα στο αποτέλεσμα της δουλειάς τους", λέει ο Phil Fremont-Smith, συνιδρυτής του Happie. "Αυτό σημαίνει πως θα κάνετε ό,τι περνάει από το χέρι σας για κάνετε τη δουλειά σας  - να μένετε ως αργά, να είστε δημιουργικοί, να βρίσκετε πηγές για να βοηθηθείτε αν χρειαστεί. Το FLO επιτυγχάνεται από μία εσωτερική επιθυμία για να πιάσετε τη μπάλα και να σκοράρετε και όχι απλώς να την κάνετε πάσα."
 
3. Προσπάθεια
"Μεγαλύτερη σημασία έχει η προσπάθεια που βλέπω και λιγότερο συγκεκριμένα κατορθώματα", λέει η Janelle L., μία marketing director. "Όταν έδινα προαγωγές σε εργαζομένους, ήταν όλοι άνθρωποι που έβλεπα ότι έκαναν καθημερινά μεγάλη προσπάθεια. Έχω δώσει προαγωγή σε ανθρώπους που διέθεταν λιγότερα skills από κάποιον με skills αλλά που έκανε λιγότερα."
 
4. Αξιοπιστία
Η ακρίβεια, οι φιλικοί τρόποι και η ικανότητα να δείχνετε πρόοδο είναι οι παράγοντες - κλειδιά που κοιτώ όταν προάγω έναν εργαζόμενο, περιγράφει η Hayden B., μία έμπειρη manager.
 
5. Να μαθαίνετε από την αποτυχία
"Γιορτάζουμε την αποτυχία στη Happie. Δημιουργούμε μία ατμόσφαιρα, όπου οι άνθρωποι ενθαρρύνονται να δοκιμάζουν νέα πράγματα και να βλέπουν αν δουλεύουν", λέει ο Fremont-Smith. "Και αν δεν δουλέψει - γιορτάζουμε την αποτυχία από τα μαθήματα που παρουσιάζει."
 
6. Ανοιχτός διάλογος
"Προώθησα έναν υπάλληλο επειδή είχε συνεχή διάλογο με τον μέντορά του και με εμένα για τα επόμενα βήματα της σταδιοδρομίας του και δεν φοβήθηκε να έρθει σε μένα για τις ανησυχίες του ή τις απορίες του", εξηγεί η D.G.
 
7. Αυτονομία
"Ξεκινήστε μόνοι σας κάποια από τα καθήκοντα της δουλειάς που θέλετε να κάνετε", συμβουλεύει Kevin C., manager σε μία εταιρεία media. "Δείχνει κατανόηση του ρόλου, όρεξη για δουλειά και το κάνει εύκολο να διαπιστώσω γιατί ένα άτομο κάνει για τη θέση".
 
8. Εντιμότητα
"Αντιμετωπίστε τα καθήκοντα που σας πιέζουν και κάντε ερωτήσεις όταν δεν γνωρίζετε την απάντηση", λέει ο D.G. "Και να είστε ειλικρινείς όταν δεν έχετε όλες τις απαντήσεις."
 
Πηγή: Business Insider
Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: