Ενώ πολλές από τις επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ήδη πολλά κανάλια επικοινωνίας και διαφήμισης για να γίνουν πιο γνωστές στο κοινό τους και να αποκτήσουν νέους πελάτες, πολλοί λίγες είναι εκείνες που χρησιμοποιούν τα SMS και άλλα είδη μηνυμάτων ως στρατηγική προώθησης.
Στο Skillbox.gr ετοιμάσαμε ένα τέτοιο online σεμινάριο που θα σας βοηθήσει να εντάξετε ανάλογες στρατηγικές στο πλάνο σας..
Μέχρι να γίνει αυτό διαθέσιμο ας δούμε κάποιους λόγους που είναι σημαντικό να εντάξετε τα SMS στη στρατηγική σας σύμφωνα με ένα πολύ εποικοδομητικό infographic.
-
Καταρχάς, ένα μήνυμα έχει open rate (ποσοστό που αφορά το πόσοι άνοιξαν το μήνυμα) γύρω στο 98%, κάτι που όσον αφορά τα άλλα κανάλια πέφτει κατακόρυφα. Ένα ποσοστό γύρω στο 90% θα το διαβάσει στα πρώτα 3 λεπτά. Το ποσοστό μετατροπής σε πώληση, εγγραφή (ανάλογα με τον στόχο) είναι κατά 40% υψηλότερο σε σχέση με τις άλλες τακτικές.
-
Αν στείλετε κάποιο κουπόνι μέσω μηνύματος στο κοινό σας, είναι 10 φορές πιο πιθανό να εξαργυρωθεί από ότι ένα παραδοσιακό τυπωμένο κουπόνι.
-
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μηνύματα για να παραλαμβάνετε ή να επιβεβαιώνετε παραγγελίες. Γνωστή αλυσίδα με Pizza επιτρέπει στους πελάτες της να της στέλνουν ένα emoji pizza για να παραγγείλουν την ίδια παραγγελία που έκαναν την τελευταία φορά. Φανταστείτε πόσο "λύνει" τα χέρια του πελάτη, ο οποίος δεν χρειάζεται να συμπληρώνει φόρμες και να τσεκάρει καταλόγους ξανά από την αρχή.
-
Αν οι πελάτες σας κλείνουν ραντεβού μαζί σας, μπορείτε να τους υπενθυμίζετε τη συνάντηση όταν πλησιάζει. Γνωρίζατε ότι αυτό μειώνει κατά 40% το ενδεχόμενα να μην εμφανιστεί κάποιος στο ραντεβού;
-
Μπορείτε να στέλνετε ειδοποιήσεις στους πελάτες σας για να τους ενημερώνετε για τα διάφορα στάδια που βρίσκεται η παραγγελία τους. Ειδοποιήσεις μπορούν να σταλούν, για παράδειγμα, και από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία για να ενημερώσουν για αλλαγές που προέκυψαν σε πτήσεις.
-
Σε κάποιες περιπτώσεις που η εταιρεία σας είναι μεγαλύτερη, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα προνόμια των μηνυμάτων για να επικοινωνείτε με τους υπαλλήλους, να στέλνετε ευχές, να ενημερώνετε για επείγουσες καταστάσεις κλπ.
-
Μπορείτε να διεξάγετε σύντομες έρευνες για να αντλείτε σημαντικά στοιχεία από τους πελάτες σας, την άποψη τους για τα προϊόντα σας ή ό,τι άλλο επιθυμείτε με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα από μια έρευνα που βασίζεται σε e-mail.