10 ιδέες για μικρές επιχειρήσεις που μπορείτε να ξεκινήσετε από σήμερα!

Career

04/01/2019

To να δημιουργήσετε μια δική σας επιχείρηση είναι ίσως ένα όνειρο, που πολλοί θα ήθελαν αλλά δεν το έχουν τολμήσει ακόμη. Με την αύξηση των startup επιχειρήσεων και των επιλογών χρηματοδότησης, η αγορά ανθίζει με επιτυχημένους επιχειρηματίες. Και δικαίως! Αλλά πολλοί φιλόδοξοι άνθρωποι εγκαταλείπουν το όνειρό τους για τη δημιουργία μιας επιχείρησης μόνο λόγω των κεφαλαίων που εμπλέκονται στη δημιουργία της! Ξεχνάμε να αναγνωρίσουμε ότι η ιδέα, αν σχεδιαστεί και εκτελεστεί καλά, είναι αρκετά ισχυρή ώστε να τραβήξει όλες τις επενδύσεις.

Τόσο το Facebook όσο και η Microsoft ξεκίνησαν ως πολύ μικρές επιχειρηματικές ιδέες και όλοι γνωρίζουμε τη μοίρα τους στο σημερινό κόσμο. Η βασική ιδέα είναι να επενδύσετε την ιδέα σας και να δημιουργήσετε το δικό σας εμπορικό σήμα από αυτό. Υπάρχει μια αγορά για νεοσύστατες εταιρείες που εξελίσσονται συνεχώς με διαφορετικές χαρακτηριστικά.

Έτσι για όποιον θέλει να ξεκινήσει από τα χαμηλά αλλά αποτελεσματικά, εδώ είναι μια λίστα με 10 μικρές επιχειρήσεις που μπορείτε να χτίσετε μόνοι σας σύμφωνα με τον Bronte Price:

1. Blogging/ Vlogging
Τα τελευταία χρόνια που το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, αυτά έχουν αναδειχθεί ως μια από τις κορυφαίες επενδύσεις που κάνουν χρήματα, κυρίως στο εξωτερικό. Το κόστος είναι αρκετά χαμηλό, αλλά οι αποδόσεις μπορεί να είναι ιδιαίτερα καταπληκτικές.
Πριν ξεκινήσετε το blog, πρέπει να επενδύσετε σε ένα όνομα, ενώ, για vlogging σε πλατφόρμες όπως το YouTube, δεν απαιτείται κόστος φιλοξενίας. Το μόνο που χρειάζεται είναι η εξειδίκευση σε οποιοδήποτε τομέα και η εμπιστοσύνη να το παρουσιάσετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι blogger κερδίζουν μέσω πολλών συνεργασιών και marketing θυγατρικών, ενώ το ίδιο το YouTube πληρώνει τους χρήστες όταν φτάσουν σε μια καλή δέσμευση μέσω περιεχομένου.

2. Ψήσιμο
Εάν το ψήσιμο είναι το πάθος σας, μπορεί να γίνει το επάγγελμά σας. Η μόνη μεγάλη επένδυσή σας είναι ένας καλός φούρνος και στη συνέχεια, οι δεξιότητές σας θα κάνουν τη μαγεία! Εάν είστε ενθουσιασμένοι με το ψήσιμο, μπορείτε να φτιάξετε κέικ, muffins, μπισκότα και σπιτικά αρτοσκευάσματα.
Η αγορά γι 'αυτό έχει τεράστιες δυνατότητες, καθώς οι πελάτες δοκιμάζουν πάντα τη γεύση και αναζητούν την καλύτερη προσαρμογή. Με τη δημοσίευση των ειδών αρτοποιίας σας στο διαδίκτυο, μπορείτε να συνδεθείτε απευθείας με τους πελάτες σας και να προσφέρετε οικονομικές λύσεις σύμφωνα με το brand σας.

3. Στυλίστας
Με την άνοδο της σύγκρισης μεταξύ των ανθρώπων λόγω των νέων τάσεων, οι προσωπικοί στιλίστες έχουν μεγάλη ευκαιρία στην αγορά. Τα περισσότερα καθημερινά άτομα προσπαθούν σκληρά να διατηρήσουν ένα καλό προφίλ όσον αφορά την εμφάνισή τους λόγω της αυξημένης ζήτησης για ορατότητα.
Το να συντονίσετε το μακιγιάζ σας, τα μαλλιά σας και το φόρεμά σας για την τέλεια περίσταση απαιτεί συμβουλές από ειδικούς και οι συμβουλές των εμπειρογνωμόνων έρχονται με χρήματα! Έτσι δείξτε τι μπορείτε να κάνετε και προσελκύστε πελάτες!

4. Προγραμματιστής
Αυτή είναι μια από τις πιο απαιτητικές αγορές αν έχετε την ικανότητα γι 'αυτό! Μια νέα εφαρμογή ή ένας ιστότοπος αναπτύσσεται συνεχώς. Από τις μικρές επιχειρήσεις έως τα δημόσια πρόσωπα σε μεγαλύτερες επιχειρήσεις, όλοι έχουν μια online παρουσία για το εμπορικό τους σήμα. Οι προγραμματιστές Ιστού και οι προγραμματιστές εφαρμογών είναι, επομένως, περιζήτητοι.

“ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ” – JOHN WOODEN


5. Σχεδιασμός εκδηλώσεων
Το να ξεκινήσετε μια εταιρεία διοργάνωσης εκδηλώσεων απαιτεί έναν αφοσιωμένο ανθρώπινο δυναμικό με ικανότητες marketing και δικτύωσης. Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε το γραφείο σας στο σπίτι σας προτού αρχίσετε να κερδίζετε αρκετά ώστε να επεκταθείτε.
Ο σχεδιασμός εκδηλώσεων έχει γίνει ανάγκη σε πολλές επιχειρήσεις γιατί δίνει στους ανθρώπους την ελευθερία να απολαμβάνουν την εκδήλωσή τους χωρίς να σκέφτονται πολλά για αυτά. Ο προγραμματισμός των εκδηλώσεων είναι ως εκ τούτου ένα μέτρο διάσωσης που κανείς δεν ξεχνά να πάρει!

6. Επαγγελματική φωτογραφία
Με το Facebook και το Instagram να μονοπωλούν το ενδιαφέρον των ανθρώπων, η ζήτηση για εμπλουτισμένες και μαγευτικές εικόνες έχει αυξηθεί πολύ.
Οι άνθρωποι τείνουν να πληρώνουν χρήματα για να γυρίσετε video με αυτούς και να τραβήξετε τις καλύτερες φωτογραφίες στις πιο σημαντικές μέρες τους. Ως επαγγελματίας φωτογράφος, είστε σε ζήτηση για μεγάλα έργα!

7. Σχεδιασμός εσωτερικών χώρων
Ένα σπίτι-όνειρο είναι πάντα σχεδιασμένο σύμφωνα με την επιλογή του πελάτη. Και σήμερα, σχεδόν κάθε αγορά σπιτιού περιλαμβάνει και το κάλεσμα ενός έμπειρου διακοσμητή ώστε να δώσει τις οδηγίες του. Οι σχεδιαστές εσωτερικών χώρων έχουν αξιοπρεπή προσέλκυση στην αγορά και μπορούν να έχουν την επιχείρηση τελείως δική τους! Η μόνη απαίτηση είναι να κατανοήσετε τις ανάγκες και να χρησιμοποιήσετε τη δική σας δημιουργικότητα για να κερδίσετε από αυτήν.

8. Καντίνα
Το φαγητό σε προσιτή τιμή και αυτό που ικανοποιεί τις γεύσεις σας δεν ξεφεύγει ποτέ από τη μόδα. Ένα καφέ ή ένα εστιατόριο είναι εκτός προϋπολογισμού για τους περισσότερους ανθρώπους, αλλά η ενοικίαση ενός τροχόσπιτου μαζί με έναν καλό μάγειρα δεν είναι μόνο μοντέρνο αλλά και φθηνή επένδυση.
Μια καντίνα έχει επίσης το πλεονέκτημα της κινητικότητας και ως εκ τούτου, είναι μια επιχειρηματική ιδέα που μπορεί να προσελκύσει πλήθη.

9. Διδασκαλία
Είστε καλοί με την κατανόηση της ψυχολογίας και των μεθόδων διδασκαλίας; Τότε αυτό είναι ένα αποκλειστικό επιχειρηματικό σχέδιο για όποιον θέλει να επενδύσει σε χρόνο. Υπάρχουν ανάγκες για ποιοτικές μεθόδους μάθησης και μεγαλύτερη κατανόηση των θεμάτων είτε πρόκειται για σχολική εκπαίδευση, για μουσική ή για τέχνη. Δεν υπάρχει σχεδόν καμία επένδυση στη διδασκαλία εκτός από το χρόνο που δαπανάται. Και ως εκ τούτου, αυτή είναι η οικονομικά αποδοτικότερη επιχείρηση.

10. Ταξιδιωτικό γραφείο
Ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο με βάση το σπίτι σας θα κόστιζε πολύ λίγα, αφού πρέπει να συνδεθεί πρακτικά με ένα πρακτορείο υποδοχής. Ο χρόνος είναι τέτοιος που οι περισσότεροι άνθρωποι σχεδιάζουν τουλάχιστον μια περιήγηση ή κάποιο ταξίδι μία φορά το χρόνο κατά μέσο όρο. Το κόστος δημιουργίας ενός ταξιδιωτικού γραφείου είναι μικρότερο, αλλά η προμήθεια που κερδίζετε αξίζει πραγματικά περισσότερα από την επένδυση.
Κάθε επιχείρηση έχει το δικό της μερίδιο από αποτυχίες και επιτυχίες. Υπάρχουν πολλοί μύθοι που συνδέονται με την εκκίνηση μιας νέας επιχείρησης και που θα συναντήσετε, αλλά θα πρέπει να είστε προσεκτικοί για να τους προσπεράσετε. Θα το καταλάβετε μόνο όταν το δοκιμάσετε.

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: