Διαφημίσεις Facebook: Ο σημαντικότερος παράγοντας για σίγουρη επιτυχία

Digital Marketing

07/01/2019

Οι μηχανισμοί του Facebook αλλάζουν για πάντα. Καθώς η πλατφόρμα αναπτύσσεται, δημιουργούνται νέοι αλγόριθμοι. Αυτοί οι αλγόριθμοι επηρεάζουν το είδος του περιεχομένου που βλέπετε στο newsfeed και αλλού.

Αντί να χαθείτε με τις τελευταίες αλλαγές στον αλγόριθμο, επικεντρώστε το χρόνο σας στο να γίνετε ειδικός στην ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ της διαφήμισης, όπως προτείνει ο Rob Fajardo. Εάν μπορείτε να καταλάβετε την ψυχολογία πίσω από αυτό που κάνετε, τότε θα είστε πιο αποτελεσματικοί. Μπορείτε να μάθετε όλους τους μηχανισμούς στον κόσμο – τα διαφημιστικά σύνολα, τη στόχευση, το pixel του Facebook, τα ακροατήρια κλπ. Αλλά όλες αυτές οι γνώσεις θα είναι μάταιες αν δεν καταλάβετε την ψυχολογία πίσω από αυτό που κάνετε.

Η κοινωνία στο σύνολό της έχει ρυθμιστεί με τη νοοτροπία μιας «γρήγορης κάλυψης» μιας ανάγκης ή αυτού του «μοναδικού πράγματος», που θα είναι η σωτηρία, ο οδηγός ή η αποτυχία. Αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Η αλήθεια είναι ότι, για να είναι κανείς επιτυχής πρέπει να υπάρχει ένας συνδυασμός πολύ συγκεκριμένων συστατικών, παρόμοια με μια συνταγή.

Μην ξεχνάτε ποτέ ότι εργαζόμαστε με ανθρώπους, όχι με αριθμούς. Έχουν όνειρα, φιλοδοξίες, φόβους κ.λπ. Στο τέλος της ημέρας, η οικοδόμηση μιας πραγματικής σχέσης με αυτούς τους ανθρώπους είναι αυτό που δημιουργεί την επιτυχία.

Ο Rob Fajardo είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τον Peter Szabo, έναν millennial που πέρασε τα $10.000.000 δολάρια στο Facebook σε διαφημίσεις για πελάτες του, δημιουργώντας έσοδα εκατομμυρίων δολαρίων γι 'αυτούς. Τόνισε τη σημασία της κατανόησης της ψυχολογίας της διαφήμισης για να επιτύχει τα αποτελέσματα που επιθυμούσε.

Εδώ είναι οι 8 Αρχές Ψυχολογίας που λέει ο Peter ότι πρέπει να γνωρίζετε κατά τη δημιουργία ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ Facebook διαφήμισης:

1. Χρησιμοποιήστε ερωτήσεις που απαντούνται με «ΝΑΙ». Βάλτε τους ανθρώπους να πούνε "ναι, ναι" στις αρχές της διαφήμισής σας. Θέλετε το κοινό σας να συμφωνεί μαζί σας, ώστε να σχετίζονται με τη διαφήμιση και να παραμένουν δεσμευμένοι.
2. Συστήστε τον εαυτό σας. Να είστε ευγενικοί. Μοιραστείτε τα μοτίβα που μαθαίνετε. "Σε αυτό το video παρακάτω μοιράζομαι το XYZ, ελέγξτε το και πείτε μου τι σκέφτεστε".
3. Συνέπεια. Η διατήρηση της συνοχής είναι δύσκολη για τους περισσότερους ανθρώπους. Αυτός είναι ο λόγος που δίνουμε προσοχή σε ανθρώπους που είναι συνεπείς, επειδή δεν υπάρχουν πολλοί. Θέλετε το ακροατήριό σας να σας βλέπει με συνέπεια ώστε να αποκτάτε μερίδιο από την προσοχή τους. Η προσοχή είναι το παν και αν είστε συνεπείς θα κερδίσετε περισσότερη προσοχή από τους ανταγωνιστές σας.
4. Συνδεθείτε σε συναισθηματικό επίπεδο. Εάν δεν χτυπήσετε το συναίσθημα και συνδεθείτε με τους ανθρώπους σας μέσω copywriting / video / image τότε η διαφήμιση δεν θα λειτουργήσει. Μπορείτε να έχετε τέλεια στημένη την καμπάνια σας, αλλά ποιος είναι ο λόγος αν οι άνθρωποι δεν αντηχούν με τη διαφήμισή σας. Οι άνθρωποι οδηγούνται από τον πόνο, την ευχαρίστηση και το συναίσθημα.
5. Λεπτές θέσεις για την οικοδόμηση της αυθεντίας σας στο τέλος. Μοιραστείτε τα επιτεύγματά σας. Πρέπει να δείξετε ότι είστε αξιόπιστοι. Οι άνθρωποι έχουν εμπιστοσύνη στις αυθεντίες που γνωρίζουν τι λένε και βλέπουν όσους έχουν ιστορικό επιτυχίας, που μπορούν να το αποδείξουν εύκολα μέσω περιπτωσιολογικών μελετών και μαρτυριών.
6. Διαχειριστείτε το τεχνικό κομμάτι των διαφημίσεων με λογική, όχι με συγκίνηση. Είναι καθαρή λογική και το συναίσθημα δεν πρέπει να παίζει ρόλο εδώ. Κρατήστε τα συναισθήματα για άλλα πράγματα. Κοιτάξτε τους αριθμούς και λάβετε τις σχετικές αποφάσεις.
7. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μια πρόκληση για δράση. Οι άνθρωποι χάνουν τις λεπτές αποχρώσεις, έτσι πρέπει να τους πουν τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια.
8. Τέλος, συμβουλευτείτε έναν σύμβουλο - μέντορα. Αυτό το κομμάτι των συμβουλών θα σας εξοικονομήσει χιλιάδες δολάρια, ακόμα κι αν πρέπει να πληρώσετε αυτό το πρόσωπο μερικές χιλιάδες για να σας διδάξει. Αξίζει τον κόπο. Οι διαφημίσεις του Facebook είναι πολύ περίπλοκες και απαιτούν χρόνο, προσπάθεια και χρήματα στην εκμάθηση. Επωφεληθείτε από το γεγονός ότι αυτοί οι εμπειρογνώμονες έχουν ήδη επενδύσει το χρόνο και τα χρήματα και γι 'αυτό γνωρίζουν πράγματα που δεν ξέρετε. Σε μόλις 10 λεπτά στο screenshare, ένας μέντορας μπορεί να επισημάνει λάθη που θα σας πάρουν 10 ημέρες για να τα καταλάβετε. Γιατί σπαταλάτε το χρόνο, την ενέργεια και τα χρήματά σας, υπολογίζοντας δοκιμές και λάθη, όταν απλά μπορείτε να πληρώσετε κάποιον για να σας εξοικονομήσει από αυτό το λάθος;

Ορίστε σαφείς προσδοκίες για τον εαυτό σας και να είστε ρεαλιστές - τα πράγματα δεν θα συμβούν εν μία νυκτί. Η πραγματικότητα είναι ότι αρχικά πιθανότατα θα χάσετε κάποια χρήματα και αυτό είναι άσχημο, αλλά πρέπει να το πετύχετε. Είναι σημαντικό να σκεφτείτε ότι αυτό θα είναι μέρος της διαδικασίας.
Συμπερασματικά, εάν περάσετε το χρόνο σας μαθαίνοντας και εστιάζοντας στα θεμελιώδη της ψυχολογίας της διαφήμισης τότε θα βρεθείτε σε μια εξαιρετική θέση για να πετύχετε ανεξάρτητα από το σε ποια βιομηχανία βρίσκεστε. Θα μπορείτε πάντα να μάθετε περισσότερα τεχνικά.

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: