Ο σημαντικότερος παράγοντας για να πάρετε το μέγιστο από κάθε εκπαίδευση σας!

Career

18/1/2019

Η παροχή κινήτρου έχει άμεση επίδραση στο πώς μαθαίνει ένα άτομο, σύμφωνα με τους επιστήμονες και την Mary Stedul. Οι επιδράσεις των κινήτρων είναι κατά κανόνα εκτεταμένες επειδή αυξάνουν το επίπεδο ενέργειας ενός ατόμου, καθορίζουν την προσήλωση στην επίτευξη ενός συγκεκριμένου στόχου, επηρεάζουν τους τύπους των τεχνικών μάθησης που χρησιμοποιούνται και τις διαδικασίες σκέψης ενός ατόμου.

Σύμφωνα με τους επαγγελματίες της προσωπικής ανάπτυξης και βελτίωσης, υπάρχουν δύο τύποι κινήτρων, οι εξωγενείς και οι εγγενείς. Οι εξωγενείς καθορίζονται από το περιβάλλον και τις συγκεκριμένες αποστολές του ατόμου. Τα ενδογενή κίνητρα μπορούν να βρεθούν στο άτομο όταν ένα έργο μπορεί να θεωρηθεί πολύτιμο. Επομένως, όταν εφαρμόζουμε την επίδραση που έχει το κίνητρο στη διαδικασία εκμάθησης, είναι σαφές ότι οι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα με βάση την εκτιμώμενη αξία του έργου, του αντικειμένου, των προσωπικών στόχων, των οικονομικών κινήτρων και της πληθώρας διαφορετικών παραγόντων.

Το κίνητρο μπορεί να αυξηθεί ή να μειωθεί με βάση πολλούς διαφορετικούς παράγοντες. Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι εκπαιδευτές σε οποιοδήποτε εκπαιδευτικό ίδρυμα μπορούν να έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στη μάθηση των μαθητών τους, δεδομένου ότι αποτελούν μέρος του ενδογενούς περιβάλλοντος κινήτρων του μαθητή.

Μερικοί εκπαιδευτές είναι καλύτεροι στο να χρησιμοποιούν πολλές θετικές τεχνικές και στρατηγικές κινήτρων από άλλους. Ως αποτέλεσμα, οι μαθητές μπορούν να αποκτήσουν μια αίσθηση ικανοποίησης από την υπεροχή σε μια τάξη ή μπορεί να λάβουν χαμηλές βαθμολογίες επειδή είναι αποθαρρυντικό το κλίμα.

Για παράδειγμα, αν ο εκπαιδευτής μπορεί να εξηγήσει στους μαθητές πώς ένα συγκεκριμένο θέμα μπορεί να σχετίζεται με πραγματικές καταστάσεις ζωής, οι μαθητές είναι πιο πιθανό να έχουν προσωπικό ενδιαφέρον για να μάθουν τι τους παρουσιάζεται. Ένα από τα καλύτερα παραδείγματα πραγματικών καταστάσεων αξίας της ζωής είναι η σημασία της μάθησης των μαθηματικών. Οι εκπαιδευτές μαθηματικών που γνωρίζουν πώς να αναμεταδίδουν την αξία του να γνωρίζουν πώς να υπολογίζουν τα προσωπικά τους κεφάλαια, θα έχουν περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να τους κρατήσουν δεσμευμένους ανά πάσα στιγμή.

Μερικοί δάσκαλοι είναι καλύτεροι στο να χρησιμοποιούν πολλά θετικά κίνητρα
Ενώ ορισμένοι μαθητές υποκινούνται από εξωγενείς παράγοντες, άλλοι μπορεί να κινητοποιούνται μόνο από εγγενείς παράγοντες. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο φοιτητής μπορεί να έχει έναν στόχο που θέλει να φτάσει σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους, οι πληροφορίες που μαθαίνουν έχουν μεγάλη αξία.

Για παράδειγμα, εάν ο μαθητής θέλει να γίνει γιατρός ή να εργαστεί στον ιατρικό τομέα, μπορεί να παρακινηθεί από τονεφικτό στόχο. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να θέλει να επενδύσει όλο τον ελεύθερο χρόνο του για να φτάσει στο επόμενο επίπεδο. Εάν θέλουν να μπουν στα κορυφαία σχολεία της Ivy League, θα επιδιώξουν επίσης να επιτύχουν τους υψηλότερους βαθμούς. Οποιοσδήποτε είναι ο παράγοντας κινήτρων του ατόμου, είναι σαφές ότι τα κίνητρα και η μάθηση συχνά συμβαδίζουν.

Μερικές φορές μπορεί να επηρεαστεί αρνητικά ένα ατομικό κίνητρο. Από προηγούμενες αποτυχίες με κάποιο θέμα στους εκπαιδευτικούς που προωθούσαν ένα εκφοβιστικό μαθησιακό περιβάλλον, οι ενήλικες και τα παιδιά μπορεί να αποθαρρυνθούν εξαιτίας πολυάριθμων καταστάσεων. Η παρακίνηση και πάλι είναι συχνά δύσκολη, αλλά μπορεί να γίνει.

Το κίνητρο έχει μεγάλη επίδραση στη διαδικασία εκμάθησης. Μόνο το κίνητρο μπορεί να καθορίσει εάν το άτομο θα περάσει ή θα αποτύχει. Ενώ μερικοί άνθρωποι μαθαίνουν περισσότερο από εξωτερικές επιρροές, άλλοι μπορούν να επιτύχουν περισσότερο από τις προσωπικές τους προσδοκίες. Όποια και αν είναι η κατάσταση, όλοι όσοι εμπλέκονται σε οποιαδήποτε διαδικασία μάθησης πρέπει να γνωρίζουν πώς το κίνητρο επηρεάζει τη μάθηση..

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: