4 τεχνολογικές τάσεις που θα φέρουν αύξηση πωλήσεων στις μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις!

Digital Marketing

23/1/2019

Οι καλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων παρακολουθούν το μέλλον, πράγμα που σημαίνει ότι ήδη πρέπει να σκεφτούν τι θα κάνει αίσθηση το 2019.
Το νέο έτος διαμορφώνεται ως μεταμορφωτικό για τον τρόπο που δραστηριοποιούμαστε, χάρη στην τεχνολογία φωνητικής αναγνώρισης που εξελίσσεται ταχύτατα, τις πλατφόρμες των Social Media που πιέζουν να γίνουν αναπόσπαστο κομμάτι των marketing ενεργειών και του ηλεκτρονικού εμπορίου, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό για κορυφαία ταλέντα και νέες εφαρμογές στον ορίζοντα.

Βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας για φωνητική αναζήτηση.
Για χρόνια, οι μικρές επιχειρήσεις έχουν εμπλακεί σε τακτικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης για να βοηθήσουν τους ιστότοπους ή τα ιστολόγιά τους να κατατάσσονται υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Και εδώ και χρόνια, αλληλεπιδρούμε με βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης όπως η Siri και η Alexa για να μας βοηθήσουν να μάθουμε, να ψωνίσουμε και να επικοινωνούμε γενικότερα.
Τώρα οι δύο αυτοί κόσμοι συγκρούονται: η αναζήτηση φωνής αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο βρίσκουν οι χρήστες και το περιεχόμενο της Google - και δημιουργεί μοναδικές ευκαιρίες για μικρές, τοπικές επιχειρήσεις για να ενισχύσουν την προβολή τους. Έχουμε δει πολλούς από τους πελάτες μας για μικρές επιχειρήσεις να μεταπηδούν στη φωνητική αναζήτηση.
Εδώ είναι μερικοί λόγοι για τους οποίους η βελτιστοποίηση της φωνητικής αναζήτησης είναι διαφορετική και τόσο σημαντική: Οι χρήστες χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο τις κινητές τους συσκευές και τους έξυπνους ομιλητές για να πραγματοποιήσουν φωνητική αναζήτηση, και όταν το κάνουν, τα ερωτήματά τους είναι πιο διαλογικά από τις συνήθεις αναζητήσεις.

Χρησιμοποιώντας το Facebook Messenger ως εργαλείο marketing.
Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ήδη το Facebook Business και έχουν διερευνήσει το Facebook Messenger ως εργαλείο marketing και επικοινωνίας, αλλά αναμένουν ότι το 2019 θα είναι το έτος που θα εκραγεί αυτή η τάση.
Πέρα από τα σκάνδαλα του, το Facebook έχει 1.3 δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες και αυτό το κάνει μια απίστευτα μεγάλη δεξαμενή από την οποία θα αντλήσετε νέους πελάτες. Μπορείτε, επίσης, να χρησιμοποιήσετε το Messenger για να διευκολύνετε τις αγορές, να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση του όσον αφορά την εταιρεία σας και να δείξετε στους πελάτες σας που ενδιαφέρονται: Το Messenger βοηθά στην επίλυση των προβλημάτων των πελατών σε λιγότερο από ένα λεπτό κατά μέσο όρο, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών.
Αυτό το τελευταίο μέρος είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και το έργο του Facebook για αυτοματοποίηση και εξορθολογισμό της εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών διαδραματίζει σημαντικό ρόλο.

Πουλήστε τα προϊόντα σας μέσω των Social Media
Το ερώτημα για τις μικρές επιχειρήσεις δεν πρόκειται να είναι εάν θα βάλουν τα προϊόντα τους σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Snapchat ή το Instagram, αλλά σε ποια πλατφόρμα θα επικεντρωθούν.
Οι αγορές από τα Social Media είναι πιο δημοφιλείς σε όλους τους τομείς, αλλά το Snapchat και το Instagram, ειδικότερα, αγωνίζονται για να ξεκινήσουν να πωλούν τα εμπορεύματά τους απευθείας στις πλατφόρμες τους - Snapchat μέσω των Snap Ads, Instagram μέσω των Stories.

Χρηματοδότηση πελατών για αγορές μικρών επιχειρήσεων.
To  Square ήρθε στο προσκήνιο βοηθώντας τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να λάβουν τις πιστωτικές κάρτες των πελατών αντί να χάσουν μια πώληση. Τώρα, με τη νέα υπηρεσία Δόσεων, το Square αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα από την άλλη πλευρά: Θα προσφέρει στους καταναλωτές μορφές βραχυπρόθεσμου δανεισμού για να τους βοηθήσουν να πληρώσουν για τις αγορές τους.
Οι πελάτες των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν το Square θα μπορούν να αγοράζουν προϊόντα που κοστίζουν μεταξύ €250 και €10.000 και να πληρώνουν στο Square σταθερές μηνιαίες δόσεις για μια περίοδο 3, 6 ή 12 μηνών με ένα επιτόκιο που κυμαίνεται από 0 έως 24 τοις εκατό. Μέχρι στιγμής δεν είναι ακόμη διαθέσιμο στην Ελλάδα, αλλά αναμένεται να γίνει μεγάλο άνοιγμα της εταιρείας μέσα στη χρονιά.
Οι μηνιαίες δόσεις και η χρηματοδότηση για τους πελάτες είναι εδώ και καιρό ο τομέας των μεγάλων επιχειρήσεων. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα της Square, το 68% των καταναλωτών δήλωσε ότι θα ήταν πιο πιθανό να αγοράσουν από μια μικρή ή τοπική επιχείρηση εάν τους πρόσφερε χρηματοδότηση.
Αν έχετε μια μικρή ή μεσαία επιχείρηση, το άλμα σε ορισμένες από αυτές τις τάσεις μπορεί τώρα να σας βοηθήσει να παραμείνετε μπροστά από την καμπύλη καθώς προχωράμε το 2019.

Πηγή: INC

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: