Έχετε τακτικά καλές επιχειρηματικές ιδέες, οι οποίες πέφτουν στο κενό επειδή δεν γνωρίζετε πώς να τις πραγματοποιήσετε; Αν έχετε κολλήσει στο στάδιο του brainstorming, πιθανότατα δεν ξέρετε τι να κάνετε στη συνέχεια.
Σύμφωνα με τον κατάλογο Kauffman για τις startup, περίπου 550.000 άνθρωποι γίνονται κάθε μήνα επιχειρηματίες και το ίδιο μπορεί να γίνετε και εσείς. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει μια εγγυημένη φόρμουλα για την έναρξη μίας επιτυχημένης επιχείρησης, υπάρχουν μερικά βήματα για το στάδιο σχεδιασμού που θα σας βοηθήσουν να καθορίσετε αν η ιδέα σας έχει όσα χρειάζονται, αλλά και θα σας βοηθήσουν να την υλοποιήσετε.
Καθορίστε το "γιατί" και το "ποιος".
Μπορεί να σκέφτεστε πως σας έχει έρθει η τέλεια ιδέα, όμως η επιχείρησή σας δεν θα επιτύχει αν δεν γνωρίζετε τους πραγματικούς λόγους πίσω από το γιατί θα είναι μία καλή λύση και για ποιον θα είναι καλή λύση.
Αναζητήστε παρόμοιες λύσεις.
Καμία επιχείρηση δεν είναι 100% μοναδική. Σίγουρα υπάρχουν παρόμοιες εταιρείες στον κόσμο που παρέχουν παρόμοια λύση με τη δική σας. Για να ξεχωρίσετε θα πρέπει να βρείτε τι είναι αυτό που σας διαφοροποιεί. Κάντε την έρευνά σας. Πόσο χρεώνουν οι άλλοι, τι κοινό στοχεύουν, πώς τους στοχεύουν.
Μιλήστε με πιθανούς πελάτες.
Βγείτε έξω και αρχίστε να μιλάτε με το κοινό-στόχο σας. Δείτε αν το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι κάτι που θα χρησιμοποιούσαν, πόσα χρήματα θα πλήρωναν γι 'αυτό και να ρωτήσετε ποιο είδος προϊόντος ή επιχείρησης χρησιμοποιούν τώρα για να λύσει το πρόβλημα που θέλετε να λύσετε εσείς.
Προκαθορίστε τις λεπτομέρειες της επιχείρησής σας.
Αποφασίστε αν θα παρέχετε ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Πόσο θα κοστίζει. Τι στρατηγικές marketing θα χρησιμοποιήσετε. Θα πρέπει να έχετε καταλήξει ακριβώς στο concept πριν λανσάρετε την επιχείρησή σας.
Προσδιορίστε το "πώς".
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να αποφασίσετε τον τρόπο με τον οποίο θα υλοποιήσετε την ιδέα σας. Το κεφάλαιο είναι ένας σημαντικός παράγοντας που πρέπει να αξιολογήσετε. Αποφασίστε αν θα πάρετε δάνειο, αν θα μιλήσετε σε επενδυτές ή θα ξεκινήσετε μία crowdfunding καμπάνια.
Πηγή: Entrepreneur