Αν προσπαθείτε να διαθέσετε το προϊόν σας στον κόσμο και να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, δεν έχετε άλλη επιλογή από το να συνδέσετε το κοινό σας με τις κινητές συσκευές με τη χρήση των SMS. Βρίσκει τους πελάτες σας εκεί που είναι.
Νέο σεμινάριο από το Skillbox "Business Messaging (SMS, Chat apps - Viber, Email)"
Το SMS Marketing είναι μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική. Πρόκειται για μια προσιτή μορφή marketing υψηλής απόδοσης που χρησιμοποιεί μηνύματα κειμένου για τη μετάδοση περιεχομένου και προσφορών στους πελάτες. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το δοκιμάσετε, από το σχετικώς χαμηλό αρχικό κόστος, μέχρι το γεγονός ότι έχουν τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάγνωσης από κάθε άλλο μέσο. Όταν χρησιμοποιείται με επιτυχία, δημιουργεί μια αποτελεσματική πλατφόρμα επικοινωνίας με τους πελάτες.
Παρακάτω είναι μερικοί από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους που το SMS μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση σας.
· Προσφέρετε κίνητρα.
Δώστε κουπόνια ή προσφορές στους πελάτες σας μέσω μηνυμάτων.
Αυτό κάνει τους πελάτες να επιθυμούν να είναι μέρος μιας μικρής σχεδόν μυστικής κοινότητας.
· Κρατήστε το μήνυμά σας σύντομα και γλυκά.
Πάνω από το 85% όλων των μηνυμάτων SMS διαβάζονται σε ένα διάστημα τριών λεπτών, καθιστώντας τον έναν στενό τρόπο σύνδεσης με τους πελάτες σας.
Με μόνο 160 χαρακτήρες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, βεβαιωθείτε ότι το μήνυμά σας είναι στοχευμένο και προσφέρει υψηλή αξία, ώστε ο πελάτης σας να έχει κίνητρο να απαντήσει θετικά.
· Έχετε μια σαφή προτροπή για δράση.
Βοηθήστε τους πελάτες σας να μην χαθούν και μείνετε ξεκάθαροι ως προς το τι ζητάτε να κάνουν.
· Ενσωμάτωση των MMS (Υπηρεσία μηνυμάτων πολυμέσων)
Εάν έχετε δυσκολία με το όριο των 160 χαρακτήρων, χρησιμοποιήστε το MMS για να στείλετε βίντεο κλιπ ή εικόνες στους πελάτες σας.
Μπορείτε ακόμη και να συμπεριλάβετε διευθύνσεις URL του YouTube, δίνοντας στους πελάτες σας μια οπτική για την επιχείρησή σας.
· Κάντε διαδραστικούς διαγωνισμούς.
Όταν οι πελάτες λαμβάνουν συμμετοχή στον διαγωνισμό σας, φροντίστε να στέλνετε μια αυτόματη απάντηση με τα σημαντικά links όπως το site σας ή τα Social Media.
· Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας μέσω κειμένων.
Τα μηνύματα κειμένου θα πρέπει να παρακινούν τους χρήστες να κοινοποιούν συνδέσμους στα social media.
Η καλύτερη διαφήμιση είναι από στόμo σε στόμo και επιβραβεύστε όσους το κάνουν με μια δωρεάν παροχή ή κάποιο καλό κουπόνι.
· Δημιουργήστε την αίσθηση της επείγουσας ανάγκης.
Η συμπερίληψη κάποιας ημερομηνίας λήξης ενθαρρύνει τους πελάτες να απαντούν πιο γρήγορα, εξυπηρετώντας έτσι να κερδίζετε αποτελέσματα ή να αποκτάτε δεδομένα όσο το δυνατόν ταχύτερα.
· Εάν στέλνετε μηνύματα σε μια πρόταση στους πελάτες σας κάντε το προσωπικό.
Συμπεριλάβετε το γεγονός ότι η συμφωνία προσφέρεται σε κάποιον ή όλους τους πελάτες VIP για να αισθανθούν ότι είναι σημαντικοί.
· Χρησιμοποιήστε το SMS σας ως «γέφυρες» για τα κοινωνικά σας μέσα.
Προωθήστε τους διαγωνισμούς ή τις κληρώσεις που κάνετε στις σελίδες κοινωνικών μέσων μέσω των κειμένων που στέλνετε στους πελάτες σας. Μπορείτε να αλληλεπιδράσετε περαιτέρω μέσω αυτών των σελίδων, ωστόσο, χρησιμοποιήστε τα κείμενά σας για να τους κατευθύνετε εκεί.
· Να κάνετε ερωτήσεις ή να πραγματοποιείτε έρευνες.
Ρωτήστε τους πελάτες τη γνώμη τους σχετικά με ένα προϊόν ή ένα σχέδιο, ή ίσως αν πρέπει να ξεκινήσετε μια επιχειρηματική σελίδα σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, όπως το Pinterest.
Μόλις λάβετε τα αποτελέσματα, γράψτε στους πελάτες σας ή δημοσιεύστε τα αποτελέσματα σε μια από τις σελίδες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και κατευθύνετε τους συνδρομητές σας σε αυτήν.
· Αποστολή SMS ως συνέχεια σε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Οι πελάτες σας συνήθως λαμβάνουν κάθε ένα από αυτά τα μηνύματα στην κινητή συσκευή τους αυτήν τη στιγμή, αυξάνοντας τα ποσοστά απόκρισης.
· Στείλτε SMS την κατάλληλη στιγμή.
Κατά γενικό κανόνα, μην στέλνετε κείμενα πριν από τις 9 π.μ. ή μετά τις 9 μ.μ.
· Να προσελκύσετε ένα νεότερο κοινό.
Τα άτομα ηλικίας 17-50 ετών έχουν μεγαλώσει με πολυάριθμες κινητές συσκευές στη ζωή τους και είναι πιο δραστήριοι για μια αγορά.
· Ρωτήστε τους πελάτες σχετικά με τις προτιμήσεις τους.
Ερευνήστε πότε θα ήθελαν πραγματικά να λαμβάνουν μηνύματα και ποια δεδομένα χρειάζονται. Στη συνέχεια, απλά προσαρμόστε το πρόγραμμα SMS σας ανάλογα με τις επιθυμίες τους.
· Προσαρμογή των κειμένων.
Οι πελάτες ανταποκρίνονται περισσότερο σε υλικό που απευθύνονται σε αυτούς. Μπορείτε επίσης να στοχεύσετε τον πελάτη σας με πρόσθετα σχετικά κείμενα που υποστηρίζουν τις προτιμήσεις τους. Όπως και κάθε μεθοδολογία marketing όσο περισσότερο δίνετε σημασία στην τελειοποίηση των δεξιοτήτων σας, τόσο πιο αποδοτικά μπορείτε να προσελκύσετε κόσμο για την κοινότητα σας. Αν είστε έτοιμοι να ενισχύσετε τα ποσοστά απόκρισης, τα SMS θα σας βοηθήσουν να μάθετε περισσότερα σχετικά με το πού βρίσκεται η εταιρεία σας αυτή τη στιγμή. Τα αναλυτικά στοιχεία σας θα πρέπει να σας βοηθήσουν στο να ορίσετε τους στόχους σας, να κατανοήσετε την επιχείρησή σας και να αναλάβετε τις αντίστοιχες δράσεις.
Πηγή: Linkedin Pulse