Ανεξάρτητα από τη δουλειά ή τον κλάδο σας, δεν υπάρχουν πάντα αρκετές ώρες την ημέρα για να γίνουν τα πάντα. Ως αποτέλεσμα, αισθάνεστε συνεχώς ότι είστε πίσω. Και αυτό δεν είναι καλό για την παραγωγικότητα ή την υγεία σας.
Λοιπόν, ποια είναι η απάντηση; Να εργάζεστε περισσότερες ώρες;
Όχι, απαραίτητα. Όπως εξήγησε ο Bob Sullivan στο CNBC.com, "η έρευνα που επιχειρεί να ποσοτικοποιήσει τη σχέση μεταξύ ωρών εργασίας και παραγωγικότητας έδειξε ότι η παραγωγικότητα των εργαζομένων πέφτει απότομα μετά από 50 ώρες εβδομαδιαίας εργασίας και είναι σαν να πέφτει από ένα βράχο μετά από τις 55 ώρες – ακόμη και 70 ώρες, δηλαδή 15 επιπλέον, δεν παράγουν τίποτα, σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε πέρυσι από τον John Pencavel του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ».
Αντί να βάζετε αυτές τις επιπλέον ώρες, μπορείτε να γίνετε πιο αποτελεσματικοί στην εργασία εστιάζοντας σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία. Και μπορείτε να ξεκινήσετε ακολουθώντας αυτές τις δέκα απλές συμβουλές σύμφωνα με το INC.
1. Κόψτε τα περιττά
Σας έχει ανατεθεί ένα μεγάλο έργο. Φυσικά το μυαλό σας αγωνίζεται με ένα εκατομμύριο διαφορετικές σκέψεις για το από πού να ξεκινήσει και τι θα χρειαστεί για να πάρετε τη δουλειά εγκαίρως. Ως αποτέλεσμα, ξεκινάτε να δημιουργείτε μια λίστα υποχρεώσεων που είναι ογκώδης.
Το πρόβλημα με αυτούς τους καταλόγους είναι ότι είναι αποθαρρυντικοί και σας εμποδίζουν να είστε παραγωγικοί. Αυτό μπορεί πολύ εύκολα να σας κατευθύνει σε ασήμαντα καθήκοντα και δραστηριότητες.
Αντ 'αυτού, διατηρήστε τους άξονες σας σταθερούς, εστιάζοντας μόνο στις 3 έως τις 5 πιο επείγουσες και σημαντικές ενέργειες για την ημέρα. Εστιάστε σε μια εργασία κάθε φορά πριν προχωρήσετε σε λιγότερο κρίσιμες εργασίες. Όταν το κάνετε, θα αισθανθείτε πιο παραγωγικοί και λιγότερο ανήσυχοι.
Ο Lou Babauta της ZenHabits υποδηλώνει ότι τουλάχιστον μια από τις πιο σημαντικές εργασίες θα πρέπει να σχετίζονται με τους στόχους σας και θα πρέπει να εργαστείτε το πρωί με αυτά.
2. Μετρήστε τα αποτελέσματά σας, όχι τον χρόνο σας.
Όσον αφορά την παραγωγικότητα, συχνά εστιάζουμε στο πόσο χρόνο χρειάζεται να ολοκληρωθεί κάτι. σε αντίθεση με το τι καταφέραμε για αυτό σε μια μέρα. Για παράδειγμα, μόλις περάσατε τέσσερις ώρες γράφοντας μια δημοσίευση 1,000 λέξεων. Μπορεί να είστε λίγο ανήσυχοι που πήρε ένα σημαντικό κομμάτι από την ημέρα σας.
Αλλά τι γίνεται αν εστιάσατε στα μικρότερα μέρη της δημοσίευσης; Για παράδειγμα, χωρίσατε το κείμενο σε πέντε ενότητες 200 λέξεων, μορφοποιήσατε σωστά, προσθέσατε τίτλους, εκτελέσατε έναν ορθογραφικό έλεγχο και προσθέσατε εικόνες. Ξαφνικά συνειδητοποιείτε ότι πραγματικά καταφέρατε πολλά σε αυτό το χρονικό διάστημα.
Στην πραγματικότητα, η έρευνα από την ομάδα Behance διαπίστωσε ότι "η τοποθέτηση της σπουδαιότητας στις ώρες και τη φυσική παρουσία σας αντί για τη δράση και την αποτελέσματα οδηγεί σε μια κουλτούρα αναποτελεσματικότητας (και άγχους)".
"Η πίεση που απαιτείται για να καθίσετε στο γραφείο σας μέχρι ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα δημιουργεί μια κουλτούρα που αγνοεί τους βασικούς νόμους της παραγωγής ιδεών και της ανθρώπινης φύσης: (1) Όταν ο εγκέφαλος είναι κουρασμένος, δεν λειτουργεί καλά, (2) Η παραγωγή ιδεών γίνεται με τους δικούς της όρους, (3) Όταν αισθάνεστε αναγκασμένοι να εκτελέσετε πέρα από την ικανότητά σας, αρχίζετε να μισείτε αυτό που κάνετε ".
Ένας τρόπος για να σας βοηθήσουμε με τη μέτρηση των αποτελεσμάτων αντί του χρόνου είναι η δημιουργία λιστών με γεγονότα που έχουν γίνει. Αυτό είναι απλώς ένα συνεχές ημερολόγιο όσων ολοκληρώσατε σε μια μέρα. Διατηρώντας αυτόν τον κατάλογο, θα νιώσετε πιο παρακινημένος και επικεντρωμένος, αφού μπορείτε πραγματικά να δείτε τι έχετε επιτύχει.
Επιπλέον, σύμφωνα με τον συνιδρυτή του Buffer, Leo Widrich, οι λίστες που φτιάχνετε επιτρέπουν "να αναθεωρήσετε την ημέρα σας, να δώσουμε την ευκαιρία να γιορτάσετε τα επιτεύγματά σας και σας βοηθά να προγραμματίσετε αυτά που έχετε πιο αποτελεσματικά".
3. Να έχετε μια προσαρμοστική συμπεριφορά.
Η ομάδα του Mind Tools δηλώνει ότι είμαστε πιο αποτελεσματικοί στην εργασία όταν έχουμε μια "θετική στάση".
"Οι άνθρωποι με καλή στάση αναλαμβάνουν την πρωτοβουλία όποτε μπορούν, βοηθώντας πρόθυμα έναν συνάδελφο που έχει ανάγκη, αντιμετωπίζουν ψύχραιμα το γεγονός ότι κάποιος είναι άρρωστος και βεβαιώνονται ότι το έργο τους γίνεται στα υψηλότερα πρότυπα".
4. Επικοινωνήστε, επικοινωνήστε, επικοινωνήστε.
Ανεξάρτητα αν είστε ελεύθερος επαγγελματίας, επιχειρηματίας ή υπάλληλος, θα υπάρξουν στιγμές που θα πρέπει να συνεργαστείτε με άλλους. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να ενισχύσετε τις ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας σας. Όταν το κάνετε, θα εξαλείψετε την περιττή αναθεώρηση και θα χάσετε χρόνο από το να εξισορροπήσετε τυχόν παρανοήσεις και κακές επικοινωνίες.
Μπορείτε να ξεκινήσετε βελτιώνοντας τις ενεργητικές σας ικανότητες ακρόασης και να μείνετε σε ένα θέμα κατά την επικοινωνία. Για παράδειγμα, κατά τη σύνταξη ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κρατήστε το σύντομο και στοχευμένο. Μην ρίχνετε πάρα πολλές πληροφορίες στο μήνυμα, καθώς θα μπερδέψει τον παραλήπτη.
5. Δημιουργήστε και κολλήστε σε μια ρουτίνα.
«Είμαστε πλάσματα της συνήθειας, και έτσι είναι και ο εγκέφαλός μας. Όταν δημιουργούμε ρουτίνες, μπορούμε να διεκπεραιώνουμε τα καθήκοντα ταχύτερα, αφού δεν χρειάζεται να« σκεφτούμε» για το έργο - ή να το προετοιμάσουμε - τόσο πολύ και μπορούμε να δουλέψουμε στον αυτόματο πιλότο ", λέει ο Hallie Crawford, επικυρωμένος προπονητής καριέρας, ομιλητής και συγγραφέας.
«Για μένα, χρησιμοποιώ ένα εργαλείο διαχείρισης ημερολογίου στο διαδίκτυο για να δημιουργήσω και να επιμείνω στην ρουτίνα».
6. Αυτοματοποιήστε περισσότερες εργασίες.
Θέλετε να μάθετε το μυστικό για να κάνετε περισσότερα; Μειώστε το ποσοστό των αποφάσεων που πρέπει να λάβετε καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Mark Zuckerberg φορούσε το ίδιο ρούχο εδώ και χρόνια. Αποτρέπει την κόπωση. Βεβαιωθείτε ότι βρίσκετε την ισορροπία σας.
"Το μυστικό για να κάνουμε τα πράγματα είναι να τα κάνουμε πιο αυτόματα, επομένως απαιτούν λιγότερη ενέργεια", γράφει ο Tony Schwartz, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του The Energy Project, στο Business Review του Χάρβαρντ.
"Αποδεικνύεται ότι ο καθένας μας έχει μια δεξαμενή θέλησης και πειθαρχίας και εξαντλείται προοδευτικά από οποιαδήποτε πράξη συνειδητής αυτορρύθμισης. Με άλλα λόγια, αν ξοδεύετε ενέργεια προσπαθώντας να αντισταθείτε σε ένα αρωματικό μπισκότο σοκολάτας, θα σας απομείνει λιγότερη ενέργεια για να λύσετε ένα δύσκολο πρόβλημα.
Με άλλα λόγια, οικοδομήστε ρουτίνες και συνήθειες έτσι ώστε να μην αποφασίζετε. Το κάνεις απλά. Ως εκ τούτου, ο Zuck φορούσε τα ίδια ρούχα καθημερινά.
7. Σταματήστε το multitasking.
Όλοι πιστεύουμε ότι μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Στην πραγματικότητα, οι άνθρωποι απλά δεν είναι ικανοί να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα.
"Οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν πολλές εργασίες, και όταν οι άνθρωποι λένε ότι μπορούν, παραπλανούνται", δήλωσε ο νευρολόγος Earl Miller. "Ο εγκέφαλος είναι πολύ καλός στην παραπλάνηση."
Αντ 'αυτού, απλά μετατοπίζουμε την προσοχή μας από μια δουλειά στην άλλη πολύ γρήγορα.
"Δεν δίνετε προσοχή σε ένα ή δύο πράγματα ταυτόχρονα, αλλά τα αλλάζετε γρήγορα μεταξύ τους."
Στην πραγματικότητα, οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι μπορούν πραγματικά να δουν τον εγκέφαλο να παλεύει όταν κάνει multitasking.
Έτσι, την επόμενη φορά που θα έχετε την ανάγκη να κάνετε πολλαπλές εργασίες, σταματήστε. Πάρτε μια αναπνοή και στη συνέχεια επιτρέψτε του να επικεντρωθεί στο ένα πράγμα που πρέπει να γίνει τώρα. Μόλις γίνει αυτό, τότε μπορείτε να προχωρήσετε σε κάτι άλλο.
8. Επωφεληθείτε από την αναβλητικότητα σας.
Αυτό μπορεί να ακούγεται αντιπαραγωγικό. Αλλά, υπάρχει στην πραγματικότητα μια μέθοδος εδώ.
Σύμφωνα με το Νόμο του Πάρκινσον, ο οποίος πήρε το όνομά του από τον ιστορικό κύριο Northlote Parkinson, "Αν περιμένετε μέχρι το τελευταίο λεπτό, θα χρειαστείτε μόνο ένα λεπτό για να το κάνετε".
Σκεφτείτε το. Είχατε μια προθεσμία στην εργασία που ταλαιπωρούσε το κεφάλι σας για ένα μήνα, αλλά η δουλειά έγινε μόλις το στύψατε κατά τη διάρκεια της τελευταίας εβδομάδας.
Αυτό δεν σας δίνει την άδεια να περιμένετε μέχρι την τελευταία ώρα. Σύμφωνα με τον Thai Nguyen του TheUtopianLife.com, παρέχει "μεγάλη δύναμη για αποτελεσματικότητα: επιβάλλοντας βραχύτερες προθεσμίες για ένα έργο ή προγραμματίζοντας μια συνάντηση νωρίτερα".
9. Απελευθερώστε το άγχος.
Δεδομένου ότι το στρες μπορεί να προκαλέσει σωματικά, συναισθηματικά προβλήματα καθώς και ζητήματα συμπεριφοράς - τα οποία μπορεί να επηρεάσουν την υγεία, την ενέργεια, την ευεξία και την πνευματική εγρήγορση - δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το στρες εμποδίζει την απόδοση της εργασίας σας.
Τα καλά νέα είναι ότι μπορεί να είστε σε θέση να απαλλαγείτε από το στρες στο χώρο εργασίας.
Σύμφωνα με την Αμερικανική Ψυχολογική Εταιρεία, "οι πιο αποτελεσματικές στρατηγικές καταπολέμησης του στρες είναι η άθληση ή ο αθλητισμός, η προσευχή ή η συμμετοχή σε κάποια λειτουργία, το διάβασμα, η μουσική, ο χρόνος με φίλους ή την οικογένεια, ένα μασάζ, ο διαλογισμός ή η γιόγκα και τα χόμπι ".
Μια άλλη αποτελεσματική τεχνική διαχείρισης του στρες είναι να σκεφτείτε εκ των προτέρων όλα όσα έχετε να κάνετε την επόμενη μέρα ώστε να μην βρεθείτε σε δύσκολη θέση όταν θα έρθουν.
10. Κάντε περισσότερα από αυτά που απολαμβάνετε.
Δεν είναι όλοι προνομιούχοι για να κάνουν αυτό που αγαπάνε ως εργασία. Ακόμα κι αν κυνηγούν τα όνειρά σας και τα πάθη σας, θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν εργασίες που δεν θα σας αρέσουν να κάνετε. Και στις δύο περιπτώσεις, εστιάστε περισσότερο στην εργασία που σας αρέσει πραγματικά.
Για παράδειγμα, εάν είστε σεφ, τότε έχετε προφανώς αγάπη για το μαγείρεμα. Αντί να περνάτε τις μέρες σας κάνοντας διοικητικά καθήκοντα, μπορείτε να τα αναθέσετε σε κάποιον αρμόδιο και να περάσετε περισσότερο χρόνο στην κουζίνα ή στην αγορά που βρίσκετε τα φρέσκα συστατικά σας.
Όταν το κάνετε, θα αισθανθείτε πιο ικανοποιημένοι, εμπνευσμένοι και παραγωγικοί