Το ξεκίνημα μιας επιχείρησης δεν είναι πάντα εύκολο. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε και να λάβετε αποφάσεις. Η πίεση μπορεί να σας κάνει να πάρετε μια κακή απόφαση που μπορεί να βλάψει τις δυνατότητές σας για επιτυχία, ή τουλάχιστον να σας πάει πίσω.
Ενώ δεν υπάρχει κάποιο αποδεδειγμένο σχέδιο για να κάνει την επιχείρηση σας να εκτοξευτεί, υπάρχουν πολλά κοινά και επικίνδυνα λάθη που κάνουν πολλοί νέοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την εταιρεία.
Εδώ είναι 10 από τα πιο κοινά λάθη που πρέπει να αποφύγετε καθώς ξεκινάτε τη μικρή επιχείρησή σας.
Παράλειψη της Φάσης Προγραμματισμού
Οι άνθρωποι σε μικρές επιχειρήσεις σχεδιάζουν ένα έργο προτού κάνουν το οτιδήποτε.
Ο προγραμματισμός μπορεί να είναι κουραστικός, αλλά χωρίς ένα ισχυρό σχέδιο για την επιχείρησή σας που περιλαμβάνει έρευνα επιχειρηματικών ιδεών και δυνατότητες της αγοράς, θα λειτουργείτε στο σκοτάδι. Τα πιο σημαντικά σχέδια που πρέπει να ληφθούν υπόψη περιλαμβάνουν ένα επιχειρηματικό σχέδιο, ένα οικονομικό σχέδιο και ένα σχέδιο marketing.
Δεν ορίζετε στόχους SMART
Οι στόχοι μπορούν να σας δώσουν κατεύθυνση κατά την πρώτη εκκίνηση της επιχείρησής σας και στη συνέχεια να συνεχίσετε την πορεία σας κατά τις καθημερινές σας εργασίες. Βεβαιώνοντας ότι οι στόχοι σας είναι στόχοι SMART, μπορείτε να προσδιορίσετε πού θέλετε να πάτε και να περιγράψετε συγκεκριμένα βήματα που θα πρέπει να κάνετε για να φτάσετε εκεί.
| Οι στόχοι SMART είναι πολύ χρήσιμοι όταν φτιάχνετε το marketing πλάνο σας ή όταν ξεκινάτε το δικό σας e-shop! |
Υποβιβασμός των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας
Πολλές φορές, η έλλειψη εμπιστοσύνης στις ικανότητές μας και ο φόβος της αποτυχίας μας αναγκάζουν να υποτιμήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Πρόκειται για ένα επικίνδυνο μονοπάτι, γιατί υπονομεύει τη μοναδική αξία που φέρνετε στο τραπέζι και ανοίγει τη δυνατότητα της δυσαρέσκειας και της απογοήτευσης. Η ανάκτηση από την υποτίμηση των αγαθών σας είναι ένας μακρύς δρόμος, επομένως θα πρέπει να εξερευνήσετε προσεκτικά την αγορά καθώς ξεκινάτε την επιχείρησή σας για να εντοπίσετε το καλύτερο σημείο εισόδου τιμής για αυτό που πουλάτε.
Αποφυγή νέας τεχνολογίας
Ως ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει νέες ευκαιρίες, να μας βοηθήσει να κάνουμε πιο αποτελεσματικά την εργασία μας και ακόμη και να μας βοηθήσει να εξοικονομήσουμε χρήματα. Η νέα τεχνολογία μπορεί να είναι εκφοβιστική και απαιτεί χρόνο για να κατανοηθεί, αλλά η απροθυμία να προσαρμοστείτε στις τεχνολογικές εξελίξεις μπορεί να βλάψει την επιχείρησή σας βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.
Φοβία για το marketing
Το marketing μπορεί να λάβει πολλές μορφές από στόμα σε στόμα, παραδοσιακή διαφήμιση, διαφήμιση στο Διαδίκτυο... Δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες όταν πρόκειται για το marketing. ο καλύτερος τύπος marketing για εσάς εξαρτάται από την επιχείρησή σας και το κοινό-στόχο σας. Το λάθος είναι ότι νομίζετε ότι δεν χρειάζετε να προβληθείτε στην αγορά και ότι οι πελάτες θα έρθουν από μόνοι τους.
| Μάθετε τις καλύτερες πρακτικές marketing μέσα σε λίγες ώρες παρακολουθώντας τα online σεμινάρια μας |
Δεν γνωρίζετε ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας
Ένα σημαντικό μέρος κάθε επιτυχημένης εκστρατείας marketing είναι να κατανοήσετε ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης σας. Δεν αρκεί να δημιουργήσετε έναν προϋπολογισμό marketing και να δοκιμάσετε λίγα πράγματα. Πρέπει να κάνετε έρευνα αγοράς για να εντοπίσετε ποιους προσπαθείτε να φτάσετε, πού μπορείτε να τους βρείτε και πώς θα αντιδράσουν στις δραστηριότητες marketing.
Σπατάλη
Η εκκίνηση μιας επιχείρησης δεν χρειάζεται μια μεγάλη επένδυση, αλλά ορισμένοι νέοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αισθάνονται ότι πρέπει να ξοδέψουν πολλά για να αγοράσουν τα καλύτερα από τα καλύτερα, από τo marketing, μέχρι τον εξοπλισμό και το λογισμικό. Υπάρχουν συνήθως άλλες, λιγότερο δαπανηρές αλλά εξίσου βιώσιμες επιλογές, αν είστε πρόθυμοι να κάνετε την έρευνα. Η δημιουργία και η προσκόλληση σε έναν επιχειρηματικό προϋπολογισμό για τον περιορισμό της υπέρβασης είναι πάντα μια εξαιρετική ιδέα.
| Αξιοποιήστε προς όφελος σας τους οικονομικούς όρους που συναντάτε στην επιχείρηση χωρίς να είστε οικονομολόγος |
Επένδυση λιγότερων χρημάτων από τα αναγκαία
Κάποιοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που δεν υπερβαίνουν τις δαπάνες υπερβαίνουν το άλλο άκρο του φάσματος και αρνούνται να ξοδέψουν πολλά από αυτά. Ενώ υπάρχουν σίγουρα τρόποι να ξεκινήσετε και να αναπτύξετε μια επιχείρηση με περιορισμένα κεφάλαια, πηγαίνοντας πολύ στενά και χωρίς να επενδύετε κανενός είδους κεφάλαιο στην επιχείρησή σας, μπορεί να περιορίσει σοβαρά τις δυνατότητές σας για επιτυχία.
Τα κάνετε όλα μόνοι σας
Ένας ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης μπορεί να είναι πρόθυμος να μάθει πώς να είναι ένας expert όλων των συναλλαγών, αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι. Η αποτελεσματική εξουσιοδότηση μπορεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για τους νέους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να χτίσουν τις επιχειρήσεις τους, να ελευθερώσουν το χρόνο τους για επιχειρηματικές δραστηριότητες που απαιτούν τη μοναδική τους εμπειρία και να δημιουργήσουν μια ομάδα που θα βάλει στόχο τη μελλοντική επιτυχία.
Έλλειψη δέσμευσης
Η εκκίνηση μιας επιχείρησης απαιτεί ορισμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα επιτυχίας όπως η οδήγηση, η αφοσίωση και μια σοβαρή αίσθηση δέσμευσης. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων πρέπει να είναι πρόθυμοι να κάνουν θυσίες, να βάλουν χρόνο στον απαραίτητο χρόνο και να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις «επικεφαλής» αν θέλουν οι επιχειρήσεις τους να είναι επιτυχείς.
Ολοι κάνουμε λάθη. Το κλειδί είναι να τα γνωρίζουμε και να εργαζόμαστε με συνέπεια για να παίρνουμε έξυπνες, καλά εμπεριστατωμένες αποφάσεις στην επιχείρησή μας. Εάν μπορείτε να το κάνετε αυτό και να παραμείνετε ανθεκτικοί όταν κάνετε λάθος, η επιτυχία θα είναι στη δική σας ζώνη.
Πηγή: thebalancesmb