10 digital skills που θα σας κάνουν ελκυστικούς σε πιθανούς εργοδότες και πώς να τα αποκτήσετε!

Digital Marketing

23/10/2019

Από την περασμένη δεκαετία, οι εταιρείες σε ολόκληρη τη βιομηχανία έχουν ψηφιοποιήσει τις λειτουργίες και τις διαδικασίες τους. Ήδη πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για τον εξορθολογισμό των ροών εργασίας και των αλυσίδων εφοδιασμού. Ως αποτέλεσμα, οι σημερινοί υποψήφιοι για εργασία χρειάζονται εξειδικευμένες δεξιότητες για να τους βοηθήσουν να ξεχωρίζουν από το πλήθος.

Ενώ ορισμένα κολέγια, πανεπιστήμια και φορείς παροχής εκπαίδευσης έχουν τροποποιήσει ή επεκτείνει το πρόγραμμα σπουδών τους για να καλύψουν αυτή την αυξανόμενη ζήτηση για ψηφιακή τεχνογνωσία, πολλοί εκπαιδευτικοί αγωνίζονται να παρέχουν τις βασικές δεξιότητες που οι μαθητές χρειάζονται.

Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε τις 10 βασικές ψηφιακές δεξιότητες που οι υποψήφιοι για εργασία πρέπει να διαθέτουν για να καλύψουν τις ανάγκες του κλάδου.

1. Social Media
Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη, υπάρχουν 3,48 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες social media παγκοσμίως. Από αυτά, 3.25 δισεκατομμύρια είναι ενεργοί χρήστες σε κινητές συσκευές. Οι αριθμοί αυτοί δείχνουν τεράστια αύξηση των χρηστών που συνδέονται με κινητό σε μόλις ένα χρόνο, αριθμός που προβλέπεται να αυξάνεται σε ετήσια βάση.
Η ικανότητα κατανόησης και αξιοποίησης των κοινωνικών μέσων είναι μια βασική δεξιότητα που πρέπει να έχει κάθε επαγγελματίας. Το social media / digital marketing ξεπερνά τη δημοσίευση ενός tweet ή ενημέρωσης της κατάστασης σας στο Facebook. Πρόκειται για την κατανόηση της δυναμικής σχέσης μεταξύ των εμπορικών σημάτων, αυτών που επηρεάζουν την κοινή γνώμη και φυσικά των καταναλωτών. Για να το θέσουμε απλά, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουν τους πελάτες με τρόπους που θα οδηγήσουν την κίνηση στην ιστοσελίδα τους ή το προϊόν σε για πιθανή μετατροπή, δηλαδή πώληση.
Τα κοινωνικά μέσα έχουν διαπεράσει τον ιστό της κοινωνίας μας και αποτελούν την κύρια πηγή επικοινωνίας και ροής πληροφοριών μεταξύ δημιουργών περιεχομένου και καταναλωτών. Οι εκπαιδευτικοί που αναγνωρίζουν την επιρροή των κοινωνικών μέσων πρέπει να κατανοήσουν την πολυπλοκότητα της  κάθε πλατφόρμας και την πιθανή επιρροή της, ώστε να μεγιστοποιήσουν την εμπλοκή της κοινότητας, προκειμένου να προσφέρουν στους πτυχιούχους πολύτιμες και εφαρμόσιμες δεξιότητες.


2. Search Engine Marketing
Πέρα από τα κοινωνικά μέσα, το Search Engine Marketing (SEM) είναι ένας από τους πιο σημαντικούς κλάδους στους οποίους όσοι ασχολούνται με το marketing οφείλουν να δώσουν σημασία. Για να τεθούν τα πράγματα σε μια σειρά, πραγματοποιούνται καθημερινά περισσότερα από 6,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις, με τη Google να αντιπροσωπεύει το 77% αυτών.
Οι μαθητές με γνώσεις SEM θα είναι σε θέση να αυξήσουν την προβολή του ιστοτόπου μιας εταιρείας σε μια μηχανή αναζήτησης (π.χ. Google) κυρίως μέσω πληρωμένης διαφήμισης. Με αυτόν τον τρόπο, η επιχείρηση θα προσελκύσει πολύτιμη επισκεψιμότητα προερχόμενη από σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.
Με τη χρήση του SEM, οι μαθητές θα μπορούν να καταλάβουν μέρος των αποτελεσμάτων της αναζήτησης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι Marketers, οι διαχειριστές περιεχομένου και οι webmasters δαπανούν πολύ χρόνο βελτιστοποιώντας τους δικτυακούς τόπους και τις διαφημιστικές καμπάνιες τους για να εξασφαλίσουν τα υψηλότερα δυνατά ποσοστά μετατροπής.
Οι περισσότερες εταιρείες ασχολούνται με την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών. Επομένως, είναι επιτακτική η ανάγκη η εμπορική τους ταυτότητα να εντοπίζεται ευκολότερα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οι υποψήφιοι για εργασία πρέπει να έχουν επαγγελματική γνώση αυτού του είδους marketing για να μπορέσουν να κατανοήσουν το μεγαλύτερο πλαίσιο της εργασίας τους


3. Analytics
Σύμφωνα με το Forbes, μόνο το 22% των marketers ισχυρίζεται ότι οι πρωτοβουλίες marketing που βασίζονται σε δεδομένα επιτυγχάνουν σημαντικά αποτελέσματα.
Ο Peter Drucker, ένας ηγέτης στην εκπαίδευση του management και συχνά περιγράφεται ως ο ιδρυτής του σύγχρονου management, έχει να πει αυτό:
"Αν δεν μπορείτε να το μετρήσετε, δεν μπορείτε να το διαχειριστείτε".
Οι αναλύσεις δεδομένων επιτρέπουν ουσιαστικά στους σπουδαστές να κάνουν σταθερές και καθοδηγούμενες από δεδομένα αποφάσεις στους ρόλους τους. Οι αριθμοί ορίζουν αν μια καμπάνια ήταν επιτυχής και σε ποιο ποσοστό. Το κλειδί για τα analytics είναι να γνωρίζουμε ποια δεδομένα συλλέγουμε και μετράμε για να βελτιώσουμε την επόμενη εκστρατεία. Οι εταιρείες δεν θέλουν να σπαταλούν τα πολύτιμα χρήματα τους. Πρόκειται για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας κάθε καμπάνιας και τη βελτιστοποίηση της απόδοσης της επένδυσης.
Τα Analytics συνήθως συμβαδίζουν με το SEM. Αυτές οι δύο συμπληρωματικές δεξιότητες δουλεύουν από κοινού για να εξασφαλίσουν ότι μια επιχείρηση κατανοεί τι θέλουν οι καταναλωτές και πώς μπορούν  καλύτερα να προσελκύσουν και να διατηρήσουν την προσοχή τους.

 

| Μάθε τα πάντα για το Digital Marketing και κάνε ένα νέο βήμα στην καριέρα σου. Παρακολούθησε το online σεμινάριο "Digital Marketing Strategies" |

 

4. Marketing περιεχομένου
Το περιεχόμενο έρχεται σε πολλές μορφές - αναρτήσεις ιστολογίου, βίντεο, podcasts, infographics, ακόμα και ενημερώσεις κατάστασης στα social media.
Το 53% των διαφημιστών λένε ότι η δημιουργία περιεχομένου στο blog είναι η κορυφαία προτεραιότητα τους στο marketing.


5. Email
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσετε και να διατηρήσετε leads είναι μέσω μιας δοκιμασμένης μεθόδου: email.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι μία από τις παλαιότερες μορφές άμεσου marketing και εξακολουθεί να είναι δυναμικό στην απόκτηση και διατήρηση πελατών. Από τις νεοσύστατες εταιρίες έως τις πολυεθνικές εταιρείες, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο βοηθά στην έναρξη πολλών επιτυχημένων καμπανιών.
Το marketing ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια μορφή τέχνης από μόνη της. Ένας έμπειρος digital marketer γνωρίζει ότι κάθε στάδιο πρέπει να σχεδιαστεί προσεκτικά. Από τη σελίδα εγγραφής - συμπεριλαμβανομένης της τοποθέτησής της σε έναν ιστότοπο - στο πρώτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καλωσορίσματος, κάθε βήμα πρέπει να βελτιστοποιηθεί προκειμένου να προσελκύσει και να διατηρήσει τους χρήστες και να δημιουργήσει δέσμευση.
Οι άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν λογαριασμούς κοινωνικών μέσων ή διευθύνσεις κατοικίας, αλλά οι άνθρωποι δεν έχουν την τάση να αλλάζουν τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι επαγγελματίες που κατανοούν τη δύναμη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για άμεση σύνδεση με τους καταναλωτές είναι σε μεγάλη ζήτηση.


6. Κινητό
Mobile Marketing σε δράση
Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση We Are Social και Hootsuite, η κινητή συνδεσιμότητα συνεχίζει να αυξάνεται με τα δύο τρίτα του παγκόσμιου πληθυσμού σχεδόν να χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα και το 55% όλων των ενεργών συνδέσεων να προέρχονται από τα smartphones. Δεδομένου ότι η κυκλοφορία έξυπνων τηλεφώνων υπερβαίνει πλέον την κυκλοφορία των υπολογιστών, είναι σαφές ότι το κινητό είναι το μέλλον.
Για να κατανοήσουμε τον αντίκτυπο αυτής της αλλαγής, πρέπει μόνο να εξετάσουμε το Google. Ο μεγαλύτερος πάροχος μηχανών αναζήτησης στον κόσμο έχει δημιουργήσει μια φιλική προς το κινητό εφαρμογή ιστού που έχει σχεδιαστεί για να ελέγχει την χρηστικότητα και την ταχύτητα των ιστότοπων για κινητά. Η κατοχή μιας φιλικής προς το κινητό ιστοσελίδας μπορεί να βελτιώσει την παρουσία σας μεταξύ των καταναλωτών που δεν έχουν πρόσβαση σε υπολογιστές.
Οι υποψήφιοι για εργασία μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη γνώση προς όφελός τους βελτιστοποιώντας τις καμπάνιες για να αξιοποιήσουν τις τελευταίες εξελίξεις στην αναζήτηση μέσω κινητών και την εμπειρία των χρηστών.


7. Στρατηγική & Σχεδιασμός
Οι επιχειρήσεις που ενσωματώνουν τον στρατηγικό σχεδιασμό στην ατζέντα marketing τους είναι πιθανό να δουν μετρήσιμα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα. Αντί να προγραμματίζεται σε βάση ad-hoc, οι digital marketers πρέπει να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν καμπάνιες που βασίζονται σε analytics και ποσοτικά δεδομένα SEO.
Για παράδειγμα, ο καθορισμός συγκεκριμένων δεικτών KPI και η αναγνώριση μεθόδων μέτρησης κάθε δείκτη μπορεί να βοηθήσει αποτελεσματικά έναν marketer. Είναι επίσης επιτακτική η ανάγκη να αναλυθούν προηγούμενες εκστρατείες και να αποφασιστεί ποια μέτρηση αξίζει να μετρηθεί.
Προκειμένου να τεθούν τα πράγματα σε μια σειρά, θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η στρατηγική και ο σχεδιασμός αποτελούν ένα κύριο κενό δεξιοτήτων σε οργανισμούς - σύμφωνα με το 58% των επαγγελματιών στις ΗΠΑ, το 55% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 42% στην Ιρλανδία. Με την παροχή δεξιοτήτων στον τρόπο σχεδιασμού και εκτέλεσης μιας ψηφιακής στρατηγικής, οι απόφοιτοι προγραμμάτων digital marketing που αναζητούν νέους ρόλους θα έχουν ένα σαφές πλεονέκτημα έναντι των συνομηλίκων τους με ελάχιστες ή καθόλου γνώσεις.


8. Κοινωνική πώληση

Η κοινωνική πώληση είναι η διαδικασία ανάπτυξης σχέσεων ως μέρος της διαδικασίας πώλησης. Παραδείγματα τεχνικών κοινωνικής πώλησης περιλαμβάνουν την ανταλλαγή σχετικού περιεχομένου, την άμεση επικοινωνία με τους πιθανούς αγοραστές και πελάτες, τo προσωπικό branding και την κοινωνική ακρόαση / social listening.
Για να συνδεθείτε με τους πελάτες και να τους επηρεάσετε, οι επαγγελματίες πωλήσεων πρέπει να είναι όπου και οι προοπτικές τους: online. Καθώς οι κοινωνικές πωλήσεις αποδεικνύουν την αξία τους για τους πωλητές που τις χρησιμοποιούν - το 90% των κορυφαίων πωλητών χρησιμοποιούν τα εργαλεία κοινωνικής πώλησης με επιτυχία - είναι όλο και πιο σημαντικό για τους νέους μισθωτές να έχουν εμπειρία χρησιμοποιώντας τεχνολογίες πωλήσεων.
Οι επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους αρχίζουν επίσης να κατανοούν τη σημασία της κοινωνικής πώλησης που επενδύει σε νέα τεχνολογία πωλήσεων, πέρα από ένα CRM, όπως τα εργαλεία παρακολούθησης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εφαρμογές παραγωγικότητας και λογισμικό πληροφοριών για τις πωλήσεις. Πάνω απ 'όλα, τα εργαλεία κοινωνικής πώλησης θεωρούνται πολύ αποτελεσματικά όσον αφορά την εμπλοκή και τον επηρεασμό των καταναλωτών, ιδίως μεταξύ των κορυφαίων καλλιτεχνών.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με το LinkedIn, πάνω από το 70% των επαγγελματιών πωλήσεων χρησιμοποιούν εργαλεία κοινωνικής πώλησης όπως το LinkedIn, το Twitter και το Facebook και θεωρούν ότι έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο στα έσοδα.
Ως σχετικά νέα αρένα για οργανισμούς, προσφέροντας κατάρτιση που είναι ευθυγραμμισμένη με τη βιομηχανία, θα βοηθήσει κάθε σπουδαστή που ενδιαφέρεται να ακολουθήσει μια σταδιοδρομία πωλήσεων με ανεκτίμητα και εξαιρετικά περιζήτητα εργαλεία.

 

| Μάθετε τα πάντα για την online διαφήμιση και τη δημιουργία αποτελεσματικής στρατηγικής. Παρακολουθήστε το online σεμινάριο "Digital Marketing Strategies" | 

 

9. Pay-Per-Click Marketing (PPC)
Σύμφωνα με την Econsultancy, μόνο το 22% των επιχειρήσεων είναι ικανοποιημένες με τα τρέχοντα ποσοστά μετατροπής τους. Επιπλέον, για κάθε $92 που δαπανώνται για την απόκτηση πελατών, χρησιμοποιείται μόνο $1 για τη μετατροπή τους.
Ως εκ τούτου, το PPC είναι ένας δημοφιλής τρόπος για τα εμπορικά σήματα να αποκτήσουν γρήγορα επισκεψιμότητα. Οι εταιρείες με μεγάλους προϋπολογισμούς μπορούν εύκολα να εμφανίσουν το αποτέλεσμα της αναζήτησης τους στην πρώτη σελίδα της Google, εξασφαλίζοντας έτσι αυξημένη κινητικότητα στην ιστοσελίδα τους. Ένα δημοφιλές μοντέλο διαφήμισης PPC είναι το AdWords της Google.
Για τον ψηφιακά καταρτισμένο υποψήφιο, η κατανόηση των εμφανίσεων, του εύρους, του κόστους ανά κλικ και των ποσοστών δίνει απευθείας ένα προβάδισμα στους συνομηλίκους τους κατά τη διάρκεια των συνεντεύξεων.


10. Video
Στην ψηφιακή εποχή, το βίντεο εξελίχθηκε από το να είναι απλά μια μορφή ψυχαγωγίας στο YouTube σε έναν σημαντικό οδηγό περιεχομένου των κοινωνικών μέσων.
Γιατί το βίντεο έγινε τόσο δημοφιλές τα τελευταία χρόνια; Με τους χρήστες smartphone να είναι όλο και πιο μικρότεροι, οι εφαρμογές κοινωνικών μέσων όπως Snapchat, Weibo, WeChat και Line γίνονται τα de-facto εργαλεία της επικοινωνίας άμεσων μηνυμάτων. Στην πραγματικότητα, περισσότερο από το 60% των χρηστών smartphone των 13 έως 34 ετών στις ΗΠΑ είναι οι Snapchatters.
Το βίντεο ως περιεχόμενο είναι ευκολότερο να καταναλωθεί από ένα blog post. Είναι επίσης πιο διασκεδαστικό και απευθύνεται στους millennials. Συνδυάζοντας τη συναισθηματική δύναμη του κοινωνικού βίντεο με την εμβέλεια της ψηφιακής διαφήμισης, οι αγορές μπορούν να αξιοποιήσουν μια αναπτυσσόμενη αγορά αφοσιωμένων καταναλωτών.

Το βασικό στοιχείο των ψηφιακών δεξιοτήτων είναι ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε οποιονδήποτε ρόλο εργασίας. δεν είναι μόνο στον τομέα των marketers ή των πωλητών. Οι νέοι άνθρωποι που αιτούνται για εργασία και οι επαγγελματίες θα πρέπει να μάθουν αυτές τις βασικές δεξιότητες για να βελτιώσουν τις πιθανότητες να τους προσλάβουν.


Πηγή: Digital Marketing Institute

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: