Ποια είναι τα συστατικά ενός καλού digital marketer και πώς μπορείτε να γίνετε και εσείς ένας!

Digital Marketing

31/10/2019

Για να είστε πετυχημένοι digital marketer πρέπει να είστε απίστευτα επιχειρηματικοί στη σκέψη σας.

Ο σύγχρονος Digital Marketer έχει πολλές διαφορετικές ευθύνες και λειτουργεί «διαλειτουργικά» με όλες τις πτυχές της επιχείρησης. Οι εσωτερικές digital ομάδες είναι συνήθως μικρές για να μπορέσουν να εκτελέσουν τον αυξανόμενο όγκο εργασίας σε ένα περιβάλλον που αλλάζει γρήγορα. Πώς είναι λοιπόν ο digital marketer για να ανταπεξέλθει; Εδώ είναι τρία πράγματα που πρέπει να θυμάστε για να πετύχετε στο ρόλο σας.

1. Χαρτογραφήστε τα ψηφιακά εργαλεία σε επιχειρησιακούς στόχους
Οι digital marketers ελέγχουν πολλά από τα σημεία επαφής όπου οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με το brand και ως εκ τούτου πρέπει να ευθυγραμμίσουν την ψηφιακή τους δραστηριότητα με τους ευρύτερους επιχειρηματικούς στόχους. Τα πλοκάμια των digital marketers είναι μακριά και τεράστια και είναι εύκολο να πέσουν σε μια μαύρη τρύπα από νέα εργαλεία και τάσεις. Ο Ben Shields, Λέκτορας της Διαχειριστικής Επικοινωνίας της Σχολής Διοίκησης του MIT Sloan, ο οποίος διδάσκει ένα μάθημα για τη διαχείριση των social media, τονίζει,
"Οι επιτυχημένοι Digital Marketers επικοινωνούν αποτελεσματικά με τον τρόπο με τον οποίο τα εργαλεία social media βοηθούν έναν οργανισμό να επιτύχει τους συνολικούς επιχειρηματικούς του στόχους", λέει ο Shields. "Η ύπαρξη της συνειδητοποίησης και κατανόησης του ρόλου που διαδραματίζει το ψηφιακό και κοινωνικό σκέλος στο πλαίσιο ενός μεγαλύτερου οργανισμού είναι κρίσιμη".
Δεν αρκεί οι digital marketers να είναι καταρτισμένοι χρήστες ενός εργαλείου ψηφιακών και κοινωνικών μέσων - πρόκειται για αυτούς που καταλαβαίνουν πώς να βοηθήσουν καλύτερα την επιχείρηση στην επίτευξη των επιχειρηματικών της στόχων στον ψηφιακό χώρο και τη μέτρηση των αποτελεσμάτων σε σχέση με αυτούς τους στόχους.


Γίνετε ένας πετυχημένος Digital Marketer σε έναν μήνα!
Πραγματοποιήστε εγγραφή στο online εντατικό σεμινάριο "Digital Marketing Strategies


2. Εξισορρόπηση της δημιουργικότητας και της αναλυτικής σκέψης
Οι καλύτεροι digital marketers ενεργούν και σκέπτονται ανεξάρτητα, ζυγίζοντας τη στρατηγική, τη δημιουργικότητα και την αναλυτική σκέψη μαζί. Εκτός από την ανάπτυξη μιας ψηφιακής στρατηγικής που ευθυγραμμίζεται με ευρύτερους επιχειρηματικούς στόχους, οι digital marketers πρέπει να προσελκύσουν το κοινό τους με δημιουργικές καμπάνιες. O David Fudge που έχει συνεργαστεί με Amazon, East Dane, Hearst Magazines, Bonobos και Armani Exchange. λέει ότι είναι η ισορροπία της τέχνης και της επιστήμης που κάνει κάποιον έναν σπουδαίο marketer.
"Φυσικά, βοηθάει να είσαι γνώστης της τεχνολογίας και να έχεις ένα αναλυτικό μυαλό, καθώς υπάρχουν πολλές τεχνολογίες διαφημίσεων και εργαλεία ανάλυσης που πρέπει να χρησιμοποιήσεις για να κάνεις τη δουλειά σου καλά", λέει ο Fudge. "Αλλά χρειάζεται επίσης μια βαθιά κατανόηση του πελάτη και την ικανότητα να αξιοποιήσουμε τις συναισθηματικές χορδές που μας κάνουν όλους ανθρώπινους".
Η εξατομικευμένη δημιουργικότητα είναι απαραίτητη για την επιτυχία στο ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι digital marketers πρέπει να διοχετεύουν αδιάκοπα δημιουργικές νέες ιδέες που επιτυγχάνουν ένα μοναδικό σύνολο στόχων.

3. Ανάπτυξη Τεχνικής Εμπειρίας
Τέλος, για να το κάνουμε ένα ακόμη βήμα, είναι ευεργετικό να έχουμε τεχνικές ικανότητες για να κατανοήσουμε τις νέες τεχνολογίες και να προσαρμοζόμαστε σε νέα μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα. Η εκμάθηση του να μπορείτε να επεξεργαστείτε ένα απλό αρχείο photoshop ή να τροποποιήσετε ένα javascript σας διαφοροποιεί από τον μέσο digital marketer. Ο Κώστας Μακντέντ, Διευθυντής Μάρκετινγκ στο Hawke Media, το έχει βιώσει αυτό από πρώτο χέρι.
"Ένας digital marketer που μπορεί να κάνει γρήγορες επεξεργασίες χωρίς να εξαρτάται από την ομάδα ανάπτυξης θα είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για κάθε εταιρεία."
Η οικοδόμηση εσωτερικής εμπιστοσύνης μεταξύ επιχειρήσεων και μηχανικών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σε ένα πολυλειτουργικό ρόλο. Με την ανάπτυξη τεχνικών δεξιοτήτων, ένας digital marketer μπορεί να είναι περισσότερο αυτάρκης και να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εταιρεία.
Συμπέρασμα
Σήμερα, τα ψηφιακά μέσα περιλαμβάνουν τη διαχείριση και την υπεροχή σε μια πληθώρα διαφορετικών σημείων επαφής, πλατφορμών και διαφημιστικών τάσεων. Ως digital marketer βρίσκεστε στη διασταύρωση του brand και του πελάτη. Προκειμένου να επιτύχει ο ρόλος του, o digital marketer πρέπει να είναι επιχειρηματικός σε όλα - όχι μόνο στη στρατηγική σκέψη αλλά και στην ανάπτυξη μιας μοναδικής ικανότητας. Ξεκινήστε σήμερα την εκπαίδευση σας στο SKILLBOX.


Πηγή: Forbes

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: