Αξιοποιήστε στο έπακρο τον πιο κερδοφόρο κλάδο στη χώρα, τον Τουρισμό!
Στο πλαίσιο του γενικότερου οράματος μας για επαγγελματική ανάπτυξη, θα ήταν αδύνατο να μην ετοιμάσουμε κάτι για τον τουριστικό κλάδο, που αποτελεί έναν από τους πιο κερδοφόρους τομείς στην Ελλάδα. Έτσι, λοιπόν, θέλαμε να φτιάξουμε ένα online πρόγραμμα που να καλύπτει βασικές πρακτικές γνώσεις που κάθε στέλεχος που εμπλέκεται ή θέλει να ασχοληθεί με τον τουρισμό οφείλει να έχει.
ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA
Hotel Manager & Σύγχρονη Διοίκηση Ξενοδοχειακής Μονάδας
Ανεπιφύλακτα, το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, απευθύνεται στην πλειοψηφία των εμπλεκομένων στην Τουριστική Bιομηχανία.
-
Στον ιδιοκτήτη της μικρής και μεσαίας τουριστικής μονάδας, που θα το χρησιμοποιήσει ως οδηγό για το τρίπτυχο της επιτυχίας, σωστή οργάνωση, ικανοποίηση του πελάτη, ποιοτικό & θετικό οικονομικό αποτέλεσμα.
-
Στο στέλεχος που ήδη εργάζεται στον Τουρισμό και αποσκοπεί σε περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη.
-
Στον σπουδαστή των Σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων, που θέλει να διευρύνει τις γνώσεις του σε οργανωτικό, διοικητικό και οικονομικό επίπεδο.
-
Τέλος, το σεμινάριο αυτό απευθύνεται & σε όποιον επιθυμεί να εισέλθει επαγγελματικά για πρώτη φορά στον Τουρισμό, αποκομίζοντας συμπυκνωμένη εκπαιδευτική γνώση, που θα διευκολύνει την προσαρμογή του στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.
Μέσα σε 4 εβδομάδες ο ενδιαφερόμενος θα μάθει:
-
Τις βασικές αρχές του Management
-
Τη βασική ορολογία του τουρισμού
-
Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθεί ένας σύγχρονος manager στην καθημερινότητα του για την ομαλή λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας
-
Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη βιομηχανία του τουρισμού και περαιτέρω συζήτηση για να γίνει αντιληπτή η δυναμική του
-
Τη μεθοδολογία και τους τρόπους για να εξασφαλιστεί η σωστή οργάνωση της τουριστικής μονάδας
-
Να δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες και να αναλύει τα ποιοτικά και οικονομικά αποτελέσματα
-
Τη δομή και την οργάνωση μιας τουριστικής μονάδας, τα επιμέρους τμήματα λειτουργίας (Front Office, Back office, Housekeeping, Συντήρησης)
-
Την αξία του ρόλου του Διευθυντή στο χειρισμό διαφόρων καταστάσεων
-
Τις διαδικασίες εύρεσης προσωπικού, πώς προλαμβάνουμε και πώς εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας
-
Να αντιλαμβάνεται βασικά οικονομικά μεγέθη, τους φόρους, καθώς και τις ελεγκτικές διαδικασίες που θα πρέπει να εφαρμόζονται σε μία τουριστική μονάδα
-
Να διαχειρίζεται τα παράπονα και τα διαδικτυακά σχόλια
-
Πώς θα πρέπει να λειτουργεί ένα σύγχρονο κατάλυμα όσον αφορά τις πωλήσεις, το marketing και την απαραίτητη εξωστρέφεια, που θα πρέπει να το διακρίνει
Έναρξη: 27 Ιανουαρίου 2020 | Διάρκεια: 4 εβδομάδες - 30 ώρες | Εκπαίδευση: Online
Early Bird -25% έως 22 Ιανουαρίου 2020
ΚΛΕΙΣΤΕ ΘΕΣΗ