Hotel Manager: Λήγει το Early Bird - Τελευταίες εγγραφές

Skillbox News

01/10/2020

Θέλετε να ασχοληθείτε με τον τουρισμό; Ασχολείστε, όμως, νιώθετε την ανάγκη να βελτιώσετε τις γνώσεις σας ή ακόμη να εξελιχθείτε στη δουλειά σας; Έχετε λίγες ώρες ακόμη που μπορείτε να κλείσετε τη θέση σας με 25% έκπτωση στο νέο μας πρόγραμμα:


ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA 
Hotel Manager & Σύγχρονη Διοίκηση Ξενοδοχειακής Μονάδας


Έναρξη: 12 Οκτωβρίου 2020 | Διάρκεια: 4 εβδομάδες - 30 ώρες | Εκπαίδευση: Online
Early Bird -25% έως 5 Οκτωβρίου 2020
ΚΛΕΙΣΤΕ ΘΕΣΗ
 

Tο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, απευθύνεται στην πλειοψηφία των εμπλεκομένων στην Τουριστική Bιομηχανία.

  • Στον ιδιοκτήτη της μικρής και μεσαίας τουριστικής μονάδας, που θα το χρησιμοποιήσει ως οδηγό για το τρίπτυχο της επιτυχίας, σωστή οργάνωση, ικανοποίηση του πελάτη, ποιοτικό & θετικό οικονομικό αποτέλεσμα.
  • Στο στέλεχος που ήδη εργάζεται στον Τουρισμό και αποσκοπεί σε περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη.
  • Στον σπουδαστή των Σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων, που θέλει να διευρύνει τις γνώσεις του σε οργανωτικό, διοικητικό και οικονομικό επίπεδο.
  • Τέλος, το σεμινάριο αυτό απευθύνεται & σε όποιον επιθυμεί να εισέλθει επαγγελματικά για πρώτη φορά στον Τουρισμό, αποκομίζοντας συμπυκνωμένη εκπαιδευτική γνώση, που θα διευκολύνει την προσαρμογή του στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.


Μέσα σε 4 εβδομάδες ο ενδιαφερόμενος θα μάθει:

  • Τις βασικές αρχές του Management
  • Τη βασική ορολογία του τουρισμού
  • Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθεί ένας σύγχρονος manager στην καθημερινότητα του για την ομαλή λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας
  • Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη βιομηχανία του τουρισμού και περαιτέρω συζήτηση για να γίνει αντιληπτή η δυναμική του
  • Τη μεθοδολογία και τους τρόπους για να εξασφαλιστεί η σωστή οργάνωση της τουριστικής μονάδας
  • Να δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες και να αναλύει τα ποιοτικά και οικονομικά αποτελέσματα
  • Τη δομή και την οργάνωση μιας τουριστικής μονάδας, τα επιμέρους τμήματα λειτουργίας (Front Office, Back office, Housekeeping, Συντήρησης)
  • Την αξία του ρόλου του Διευθυντή στο χειρισμό διαφόρων καταστάσεων
  • Τις διαδικασίες εύρεσης προσωπικού, πώς προλαμβάνουμε και πώς εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας
  • Να αντιλαμβάνεται βασικά οικονομικά μεγέθη, τους φόρους, καθώς και τις ελεγκτικές διαδικασίες που θα πρέπει να εφαρμόζονται σε μία τουριστική μονάδα
  • Να διαχειρίζεται τα παράπονα και τα διαδικτυακά σχόλια
  • Πώς θα πρέπει να λειτουργεί ένα σύγχρονο κατάλυμα όσον αφορά τις πωλήσεις, το marketing και την απαραίτητη εξωστρέφεια, που θα πρέπει να το διακρίνει

 

ΚΛΕΙΣΤΕ ΘΕΣΗ


To Advanced Certificate προτείνουν:

                                          

 

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: