Θέλετε να ασχοληθείτε με τον τουρισμό; Ασχολείστε, όμως, νιώθετε την ανάγκη να βελτιώσετε τις γνώσεις σας ή ακόμη να εξελιχθείτε στη δουλειά σας; Έχετε λίγες ώρες ακόμη που μπορείτε να κλείσετε τη θέση σας με 25% έκπτωση στο νέο μας πρόγραμμα:
ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA
Hotel Manager & Σύγχρονη Διοίκηση Ξενοδοχειακής Μονάδας
Έναρξη: 12 Οκτωβρίου 2020 | Διάρκεια: 4 εβδομάδες - 30 ώρες | Εκπαίδευση: Online
Early Bird -25% έως 5 Οκτωβρίου 2020
ΚΛΕΙΣΤΕ ΘΕΣΗ
Tο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, απευθύνεται στην πλειοψηφία των εμπλεκομένων στην Τουριστική Bιομηχανία.
-
Στον ιδιοκτήτη της μικρής και μεσαίας τουριστικής μονάδας, που θα το χρησιμοποιήσει ως οδηγό για το τρίπτυχο της επιτυχίας, σωστή οργάνωση, ικανοποίηση του πελάτη, ποιοτικό & θετικό οικονομικό αποτέλεσμα.
-
Στο στέλεχος που ήδη εργάζεται στον Τουρισμό και αποσκοπεί σε περαιτέρω επαγγελματική ανέλιξη.
-
Στον σπουδαστή των Σχολών Τουριστικών Επαγγελμάτων, που θέλει να διευρύνει τις γνώσεις του σε οργανωτικό, διοικητικό και οικονομικό επίπεδο.
-
Τέλος, το σεμινάριο αυτό απευθύνεται & σε όποιον επιθυμεί να εισέλθει επαγγελματικά για πρώτη φορά στον Τουρισμό, αποκομίζοντας συμπυκνωμένη εκπαιδευτική γνώση, που θα διευκολύνει την προσαρμογή του στο πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.
Μέσα σε 4 εβδομάδες ο ενδιαφερόμενος θα μάθει:
-
Τις βασικές αρχές του Management
-
Τη βασική ορολογία του τουρισμού
-
Τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθεί ένας σύγχρονος manager στην καθημερινότητα του για την ομαλή λειτουργία της ξενοδοχειακής μονάδας
-
Ενδιαφέροντα στοιχεία για τη βιομηχανία του τουρισμού και περαιτέρω συζήτηση για να γίνει αντιληπτή η δυναμική του
-
Τη μεθοδολογία και τους τρόπους για να εξασφαλιστεί η σωστή οργάνωση της τουριστικής μονάδας
-
Να δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες και να αναλύει τα ποιοτικά και οικονομικά αποτελέσματα
-
Τη δομή και την οργάνωση μιας τουριστικής μονάδας, τα επιμέρους τμήματα λειτουργίας (Front Office, Back office, Housekeeping, Συντήρησης)
-
Την αξία του ρόλου του Διευθυντή στο χειρισμό διαφόρων καταστάσεων
-
Τις διαδικασίες εύρεσης προσωπικού, πώς προλαμβάνουμε και πώς εκπαιδεύουμε το προσωπικό μας
-
Να αντιλαμβάνεται βασικά οικονομικά μεγέθη, τους φόρους, καθώς και τις ελεγκτικές διαδικασίες που θα πρέπει να εφαρμόζονται σε μία τουριστική μονάδα
-
Να διαχειρίζεται τα παράπονα και τα διαδικτυακά σχόλια
-
Πώς θα πρέπει να λειτουργεί ένα σύγχρονο κατάλυμα όσον αφορά τις πωλήσεις, το marketing και την απαραίτητη εξωστρέφεια, που θα πρέπει να το διακρίνει
ΚΛΕΙΣΤΕ ΘΕΣΗ
To Advanced Certificate προτείνουν: