Μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις για τη δημιουργία περισσότερων δυνητικών πελατών και εσόδων. Μπορείτε να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα στο διαδίκτυο. Μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Αυτά είναι μερικά από τα οφέλη του Google Adwords ως πλατφόρμα διαφήμισης. Ξεκινήστε την εκπαίδευση σας στα "Google Ads" online μέσα σε 3 εβδομάδες.
Παρόλο που η προοπτική επένδυσης χρημάτων στα Adwords μπορεί να φαίνεται αποθαρρυντική, τα αποτελέσματα που έρχονται είναι σχεδόν στιγμιαία και διαφανή. Γι 'αυτό αξίζει να επενδύσετε σε αυτό ή τουλάχιστον να δοκιμάσετε τις δυνατότητες του.
Οφέλη από τη χρήση των Google Ads
1) Το Adwords λειτουργεί πιο γρήγορα από το SEO
Το μέγιστο όφελος του Google AdWords είναι ότι αποδίδει πιο γρήγορα από το SEO. Τόσο το SEO όσο και τα Google AdWords είναι στρατηγικές μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης για τη δημιουργία περισσότερης επισκεψιμότητας και δυνητικών πελατών. Όμως, μια καλά βελτιστοποιημένη καμπάνια AdWords μπορεί να λειτουργήσει πολύ πιο γρήγορα ώστε μια επιχείρηση να πάρει την πολυπόθητη πρώτη θέση στην αναζήτηση.
Ακολουθούν ορισμένοι λόγοι για τους οποίους είναι πιο γρήγορο και πιο αποτελεσματικό
• Μπορείτε να εστιάσετε σε πολλές λέξεις-κλειδιά ταυτόχρονα.
• Μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή να απενεργοποιήσετε την καμπάνια όποτε θέλετε.
• Οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στο πάνω μέρος της σελίδας έχουν άμεση προβολή.
Φυσικά, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αγνοήσετε τις οργανικές πηγές, καθώς έχουν πιο μακροπρόθεσμα οφέλη. Ωστόσο, με το AdWords, υπάρχει καλύτερη πιθανότητα να αυξήσετε την επισκεψιμότητα και τους δυνητικούς πελάτες αμέσως. Επιπλέον, η πλατφόρμα είναι πιο διαφανής και γνωρίζετε ακριβώς τι συμβαίνει με τις διαφημίσεις.
Από την άλλη πλευρά, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, αν και πολύ ωφέλιμη, είναι μια μακροπρόθεσμη διαδικασία. Για να ταξινομήσετε οποιαδήποτε λέξη-κλειδί, απαιτείται μεγάλη επιμονή και πολλά καλογραμμένα άρθρα και backlinks. Και ακόμη και τότε, χρειάζονται λίγο χρόνο για να αποκτήσουν την απαραίτητη εξουσία.
Με απλά λόγια. Οι διαφημίσεις σας δίνουν άμεση προβολή με άμεσο κόστος, ενώ το SEO θα σας δώσει μακροπρόθεσμη επιτυχία, ανάλογα με την προσπάθεια που καταβάλλετε για την ποιότητα του περιεχομένου σας.
Πρέπει να χρησιμοποιήσετε και τα δύο ταυτόχρονα, αλλά να είστε ρεαλιστικοί σχετικά με το χρονικό πλαίσιο επιτυχίας και την προσπάθεια / χρήματα που θα χρειαστούν και για τα δύο.
2) Αυξήστε την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας ή του πελάτη σας
Το Google AdWords, εκτός από την ενίσχυση της επισκεψιμότητας, των κλικ και των μετατροπών, είναι επίσης ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ενισχύσετε το brand σας. Για να το επαληθεύσει αυτό, η Google συνεργάστηκε με την Ipsos για τη διεξαγωγή μελέτης σε 12 κλάδους, από τα αυτοκίνητα μέχρι το λιανικό εμπόριο. Βγήκε ως συμπέρασμα ότι οι διαφημίσεις αναζήτησης βοηθούν να μείνει το brand name σας στο μυαλό του επισκέπτη στο 6,6% κατά μέσο όρο.
Πηγή: Google
Όσον αφορά το SEO, η κατάταξή σας εξαρτάται επίσης από τον αριθμό των αναζητήσεων επωνυμίας και τις παραλλαγές του. Αυτός είναι ένας άλλος λόγος που πρέπει να στοχεύσετε στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας μέσω της αναζήτησης, καθώς και των διαφημίσεων προβολής.
Ανακαλύψτε περισσότερα οφέλη ξεκινώντας σήμερα την εκπαίδευση σας στα Google Ads online
3) Προσεγγίστε περισσότερους πελάτες μέσω των mails τους στο Gmail
Μία από τις πιο κοινές στρατηγικές μάρκετινγκ σε κάθε επιχείρηση είναι το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, γι 'αυτό και οι διαφημίσεις στο Gmail μπορούν να σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες. Τον Σεπτέμβριο του 2015, η Google ενσωμάτωσε τις διαφημίσεις Gmail με το Google AdWords και τις έκανε διαθέσιμες σε όλους τους διαφημιζόμενους, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερα leads μέσω των εισερχομένων τους στο Gmail.
Συνήθως, οι διαφημίσεις Gmail εμφανίζονται στην καρτέλα των προσφορών, αλλά μερικές φορές μπορείτε να τις δείτε και στην καρτέλα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτές οι διαφημίσεις προβάλλονται τόσο σε υπολογιστές όσο και σε κινητά. Δεδομένου ότι οι διαφημίσεις Gmail γενικά κοστίζουν πολύ λιγότερο από τις διαφημίσεις αναζήτησης, εάν έχετε μικρό προϋπολογισμό, τότε μπορείτε να τις δοκιμάσετε.
4) Επανασυνδεθείτε με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας
Ένα από τα πιο όμορφα οφέλη του Google Ads είναι η επανασύνδεση με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
Ενδέχεται να έχετε δυνητικούς πελάτες στον ιστότοπό σας, που έχουν επισκεφτεί όλες τις σελίδες στον ιστότοπό σας, αλλά δεν έχουν προβεί σε καμία ενέργεια. Πώς τους θυμίζετε να μπουν πάλι και τι θα μπορούσατε να κάνετε για αυτούς; Ξεκινήστε καμπάνιες remarketing προβολής και RLSA.
Δεδομένου ότι οι επισκέπτες έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να τους μετατρέψετε σε πελάτες όταν βλέπουν και πάλι μια διαφήμισή σας.
5) Μετρήστε την απόδοσή σας με συνέπεια
Είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί το αποτέλεσμα των παραδοσιακών διαφημίσεων όπως εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεοπτικές εκπομπές, φυλλάδια κ.λπ. Επίσης, είναι πολύ πιο ακριβά από το Google Ads. Δεν μπορείτε να ελέγξετε τον προϋπολογισμό και τις δαπάνες σας. Επιπλέον, δεν θα γνωρίζετε την πηγή των δυνητικών πελατών που προέρχονται από αυτά τα μέσα, εκτός εάν ο πελάτης σας επιλέξει να το αποκαλύψει. Ως αποτέλεσμα, θα ήταν πολύ δύσκολο να υπολογιστεί η απόδοση επένδυσης από τα παραδοσιακά μέσα.
Ωστόσο, τα Ads, από την άλλη πλευρά, αναφέρει τι ακριβώς συμβαίνει με την καμπάνια. Θα μαθαίνεις:
• Ποιος έκανε κλικ στη διαφήμισή σας.
• Πόσοι δυνητικοί πελάτες έχουν δημιουργηθεί.
• Πόση κίνηση έχετε από τα Ads στον ιστότοπό σας.
• Ποια λέξη-κλειδί δημιούργησε τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και δυνητικούς πελάτες.
• Πόσο σας κοστίζει ανά δυνητικό πελάτη.
Αυτό θα βοηθούσε τους εμπόρους να καταλάβουν τι λειτούργησε και τι όχι. Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε στη συνέχεια να τροποποιήσετε τις καμπάνιες σας μέχρι να επιτύχετε τα βέλτιστα αποτελέσματα.
6) Εξερευνήστε περισσότερα χρησιμοποιώντας τις διαφημίσεις σας
Υπάρχουν πολλά πράγματα για να εξερευνήσετε όταν συνδέετε τον λογαριασμό σας στα Google Ads με τον λογαριασμό σας στο Google Analytics. Τα Ads είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα, αλλά δεν θα σας ενημερώσει τι κάνουν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ στις διαφημίσεις. Όμως, το Google analytics θα σας βοηθήσει να καταλάβετε,
• Πόσο χρονικό διάστημα έμεινε ένας επισκέπτης σε μια σελίδα
• Πόσες σελίδες έχει επισκεφτεί
• Ποσοστό εγκατάλειψης της σελίδας προορισμού σας
• Λεπτομέρειες για νέους επισκέπτες και επισκέπτες που επιστρέφουν και πολλά άλλα.
Συνδέοντας τα μαζί, θα έχετε περισσότερα δεδομένα στα χέρια σας. Ένας διαφημιζόμενος μπορεί να μετρήσει την πλήρη απόδοση των διαφημίσεων Google. Ο χρήστης μπορεί να θέσει σε παύση τις λέξεις-κλειδιά / καμπάνιες / διαφημίσεις που δεν έχουν απόδοση και να δοκιμάσει διαφορετικές παραλλαγές για να ενισχύσει τα αποτελέσματά. Αυτά τα δεδομένα θα βοηθούσαν επίσης στη σύνταξη περισσότερων άρθρων / αναρτήσεων χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά που είχαν την καλύτερη απόδοση για την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιώντας αυτές τις λέξεις-κλειδιά μπορείτε να έχετε καλύτερη κατάταξη και για την οργανική αναζήτηση.
7) Αντιμετωπίστε καλύτερα τον ανταγωνισμό σας
Όταν κάποιος αναζητά κάτι σχετικό με το προϊόν / τις υπηρεσίες σας στο διαδίκτυο και δεν προβάλλετε εσείς διαφημίσεις, αλλά οι ανταγωνιστές σας, τότε αυτό ίσως είναι πρόβλημα για εσάς..
Πρέπει να παρακολουθείτε τους ανταγωνιστές για να δείτε πώς προωθούν την επιχείρησή τους, τι είδους διαφημίσεις προβάλλουν κ.λπ. Το διαφανές σύστημα των Google Ads σας βοηθά να το κάνετε αυτό. Αδράξτε τις ευκαιρίες που έρχονται στο δρόμο σας και κάντε τον εαυτό σας να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό σας.
Τώρα έχετε τους λόγους για να διαφημιστείτε στα Google Ads. Μπορείτε να ξεκινήσετε την εκπαίδευση σας online εδώ!
Με πληροφορίες από Lead Squared