Hotel Manager | ΝΕΟ online σεμινάριο για Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων από το Skillbox

Skillbox News

15/11/2021

Εργάζεστε στον Τουρισμό και θέλετε να ενισχύσετε την εμπειρία σας με περισσότερες γνώσεις ή/και να προαχθείτε σε μία υψηλότερη θέση; Το Skillbox σας προσκαλεί στο νέο online σεμινάριο

ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA 
 
Το πρόγραμμα ξεκινά στις 6 Δεκεμβρίου 2021, ενώ οι εγγραφές θα αρχίσουν την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου και θα συμπεριληφθούν στην εκπτωτική πολιτική του επερχόμενου Black Friday.
 
Το σεμινάριο σχεδιάστηκε για να βοηθήσει υπαλλήλους και ιδιοκτήτες ξενοδοχειακών μονάδων να αξιολογούν και να προβαίνουν σε ενέργειες βελτίωσης σε ό,τι αφορά την ομαλή λειτουργία του καταλύματος. Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί ένα σημαντικό προσόν και για όσους επιθυμούν να εισέλθουν τώρα στον τουριστικό κλάδο. Μέα από αυτό θα αποκτήσετε όχι μόνο επιχειρηματική τεχνογνωσία αλλά και μια ευρεία βάση γνώσεων στον τομέα της τουριστικής βιομηχανίας και στο πώς λειτουργούν τα ξενοδοχεία.
 
Με εισηγητή το Χρήστο Διπίδη, απόφοιτο της σχολής Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Λάρισας και κάτοχο μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης (MSc) στην Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και με πολύχρονη εμπειρία σε ξενοδοχειακές μονάδες (resorts & city hotels), θα μάθετε:
  •  Τις γενικές αρχές του Management και τη διοίκηση ενός οργανισμού
  •  Τις δεξιότητες και τον ρόλο ενός σύγχρονου μάνατζερ
  •  Τη λειτουργία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  •  Τη φυσιογνωμία του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα και ενδιαφέροντα στοιχεία για να γίνει αντιληπτή η μεγάλη δυναμική του
  •  Τη βασική ορολογία του τουρισμού και των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  •  Το πλαίσιο οργάνωσης και διοίκησης ξενοδοχείων
  •  Τις ξενοδοχειακές υπηρεσίες προς τους πελάτες
  •  Τη δομή μιας τουριστικής μονάδας και  τα επιμέρους τμήματα λειτουργίας (Front Office, Back office, Housekeeping, Συντήρηση, Food & Beverage)
  •  Τη μεθοδολογία, τα βήματα και τους τρόπους για να εξασφαλίσει ο μάνατζερ ενός ξενοδοχείου τη σωστή οργάνωση και λειτουργία του καταλύματος
  •  Την έννοια του ξενοδοχειακού φιλοξενείν και πώς να δημιουργεί ικανοποιημένους πελάτες
  •  Να εμπνέει και να παρακινεί τους εργαζόμενους της ξενοδοχειακής μονάδας με γνώμονα την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πελάτες
  •  Τις διαδικασίες εύρεσης προσωπικού, πρόσληψης και εκπαίδευσης κ.ά.

Οι εγγραφές ξεκινούν στις 19 Νοεμβρίου

 

Δείτε το trailer του σεμιναρίου

Jobfind

Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: