ADVANCED CERTIFIED COURSE by ACTA

Συγγραφή Παραμυθιού

4.8
(125 ψήφοι)
Έναρξη 2 Δεκεμβρίου
3 εβδομάδες
Υποστηρικτικό Υλικό
Ελληνικά
100% e-learning
Έναρξη 2 Δεκεμβρίου 2024
3 εβδομάδες Ελληνικά e-learning
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Τεχνοβλαστός Α.Π.Θ.
Πιστοποιημένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
κατά το πρότυπο QTL της ACTA Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΣ Α.Π.Θ.

Περιγραφή προγράμματος

Η δύναμη των παραμυθιών στα παιδιά είναι καθοριστική. Μπορούν να διδάξουν πώς να διαχειρίζονται προβλήματα, πώς να αποκτήσουν συναισθηματική ανθεκτικότητα, να αντιλαμβάνονται τη διαφορετικότητα, να διδαχθούν γεγονότα, να οξύνουν τη φαντασία τους και να αναπτύξουν τη σκέψη τους. Γι’αυτό και ο ρόλος της συγγραφής ενός παραμυθιού αποκτά μια πιο διευρυμένη σημασία. Στο Advanced ACTA-Certified Course «Συγγραφή Παραμυθιού» θα αναλυθεί ο τρόπος που μπορείτε να γράψετε ένα παραμύθι. Μέσα από τη μελέτη παραμυθιών, τη θεωρία αλλά και την πράξη, θα μπορέσετε να κάνετε το πρώτο σας αποφασιστικό βήμα στην παιδική λογοτεχνία. Ένα σεμινάριο που θα σας εξελίξει προσωπικά και επαγγελματικά.

Τρόπος παρακολούθησης

Το Advanced Certificate «Συγγραφή Παραμυθιoύ» βασίζεται στις αρχές της ασύγχρονης e-learning εκπαίδευσης.

Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να το παρακολουθείτε σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Το υλικό αποδεσμεύεται τμηματικά ανά εβδομάδα, ενώ μετά το πέρας των 3 εβδομάδων, συνεχίζεται η πρόσβασή σας στο σεμινάριο για τουλάχιστον δύο έτη.

Θεματολογία

1.1 Λογοτεχνία και λογοτεχνικότητα
1.2 Η λογοτεχνία για παιδιά
1.3 Χαρακτηριστικά παιδικής ηλικίας και η ιστορική της «εξέλιξη»
1.4 Ορισμοί και χαρακτηριστικά της Λογοτεχνίας για Παιδιά
1.5 Το παραμύθι ως λογοτεχνικό είδος
1.6 Το λαϊκό παραμύθι
1.7 Το λόγιο παραμύθι
1.8 Το παραμύθι σήμερα – σύγχρονες τάσεις
1.9 Όροι καταλληλότητας λογοτεχνημάτων για παιδιά
1.10 Χαρακτηριστικά και αναγνώσματα ανάλογα με την ηλικία
1.11 Οι αναγνωστικοί ρόλοι
1.12 Η λειτουργία του παραμυθιού κατά τη διάρκεια της αναγνωστικής διαδικασίας
1.13 Το παραμύθι ως έκφραση, γνώση, αυτογνωσία
1.14 Η εκπαιδευτική λειτουργία του παραμυθιού
1.15 Παραμύθια ανά ενότητα
2.1 Η κεντρική ιδέα
2.2. Ασκήσεις δημιουργικής γραφής σχετικά με την κεντρική ιδέα
2.3 Τα βασικά βήματα
2.4 Θεματικές
2.5 Η κατάλληλη έκταση
3.1 Διασαφήνιση των όρων πλοκή και υπόθεση
3.2 Είδη πλοκής
3.3 Η Θεωρία του Β. Προπ
3.4 Παρουσίαση των λειτουργιών των δρώντων προσώπων σύμφωνα με τον Β. Προπ
3.5 Παραδείγματα εφαρμογής των λειτουργιών του Προπ σε παραμύθια
3.6 Η πυραμίδα του Freytag
3.7 Δουλεύοντας την πλοκή ενός παραμυθιού πάνω στην πυραμίδα του Freytag
3.8 Ανάλυση του Ασχημόπαπου σύμφωνα με την Πυραμίδα του Freytag
3.9 Δέση και λύση της πλοκής
3.10 Εμπόδια και περιπέτειες των παραμυθιακών ηρώων
3.11 Είδη ηρώων στα παραμύθια
3.12 Χαρακτηριστικά των παραμυθιακών ηρώων
3.13 Πώς τα χαρακτηριστικά ενός ήρωα επηρεάζουν την υπόθεση ενός παραμυθιού
3.14 Παράδειγμα σύνδεσης χαρακτήρα του ήρωα και της πλοκής
3.15 Κατηγορίες ηρώων
4.1 Διασαφήνιση του όρου «αφήγηση»
4.2 Αφηγηματικοί τρόποι
4.3 Αφηγηματική εστίαση
4.4 Ο χώρος στο παραμύθι: χαρακτηριστικά, λειτουργικότητα και συμβολή στη διαμόρφωση της πλοκής
4.5 Ασκήσεις δημιουργικής γραφής σχετικά με τον χώρο στο παραμύθι
4.6 Ο χρόνος στο παραμύθι: είδη αφηγηματικού χρόνου, ροή-επιτάχυνση-επιβράδυνση και η συμβολή τους στη διαμόρφωση του αφηγηματικού περιεχομένου
4.7 Παράδειγμα χρήσης του χρόνου σε παραμύθι
4.8 Διαμορφώνοντας τις εικόνες του παραμυθιού μέσα από την περιγραφή
4.9 Τεχνικές περιγραφής
4.10 Κατασκευή διαλογικών σκηνών
4.11 Παραδείγματα διαλόγων και ανάλυση
4.12 Μοτίβα ενάρξεων και λήξεων
4.13 Οι επαναλήψεις
4.14 Παραδείγματα επαναληπτικών παραμυθιών
4.15 Τίτλοι και περιεχόμενο
5.1 Υφολογικά χαρακτηριστικά στο παραμύθι
5.2 Η χρήση του ύφους για τη δημιουργία ατμόσφαιρας
5.3 Παράδειγμα ανάλυσης ύφους
5.4 Ορισμός του παραμυθιακού μοτίβου
5.5 Η χρήση και η αξιοποίηση μοτίβων λαϊκών παραμυθιών στο σύγχρονο παραμύθι
5.6 Σχήματα λόγου σχετικά με τη θέση των λέξεων στην πρόταση
5.7 Σχήματα λόγου σχετικά με τη σημασία των λέξεων
5.8 Τα κυριότερα βήματα πριν την ολοκλήρωση του παραμυθιού
Βιβλιογραφία
6.1 Αξιολόγηση Σεμιναρίου
6.2 Συγγραφή παραμυθιού
6.3 Βεβαίωση Συμμετοχής & Τεστ Αξιολόγησης

Πιστοποίηση

Αποκτήστε αναγνωρισμένη advanced πιστοποίηση από την ΑCΤΑ


Ολοκληρώστε επιτυχώς την τελική αξιολόγηση και
αποκτήστε τη βεβαίωση παρακολούθησης του πιστοποιημένου προγράμματος από την
ΑCΤΑ - Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Σε ποιους απευθύνεται;

Σε ανθρώπους οι οποίοι θέλουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη συγγραφή παραμυθιού

  • Σε ανθρώπους οι οποίοι θέλουν να κατανοήσουν τους μηχανισμούς του παραμυθιού
  • Σε επαγγελματίες οι οποίοι εργάζονται με παιδιά και θέλουν να γνωρίσουν το παραμύθι ώστε να το αξιοποιήσουν στο έργο τους
  • Σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι θέλουν να αξιοποιήσουν τη δημιουργική γραφή παραμυθιού στη σχολική τάξη
  • Σε εμψυχωτές παιδικών δραστηριοτήτων οι οποίοι αναζητούν νέους δημιουργικούς τρόπους έκφρασης
  • Σε φοιτητές παιδαγωγικών σχολών
  • Σε γονείς οι οποίοι επιθυμούν να μοιραστούν με τα παιδιά τους μια δημιουργική και διασκεδαστική δραστηριότητα

Η δημιουργικότητα είναι συνώνυμο της ‘αποκλίνουσας σκέψης’, αυτής δηλαδή που έχει την ικανότητα να σπάει συνεχώς τα σχήματα της εμπειρίας
Τζ. Ροντάρι, από τη Γραμματική της Φαντασίας

ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΡΙΕΣ;

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το σεμινάριο καλέστε μας στο

2310 307707

Βαθμολογία

4.8
125 ψήφοι
86%
5
11%
4
2%
3
0%
2
0%
1

Είπαν οι σπουδαστές μας

Εισηγητής

Στέλλα Τσίγγου
Συγγραφέας, αφηγήτρια παραμυθιών, θεατροπαιδαγωγός

Η Στέλλα Τσίγγου είναι συγγραφέας, αφηγήτρια παραμυθιών και θεατροπαιδαγωγός. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ίδιου τμήματος. Ακόμη, έχει μεταπτυχιακές σπουδές στα πεδία «ευρωπαϊκή λογοτεχνία και πολιτισμός» και «δημιουργική γραφή» (αποφοίτησε με «Άριστα»), ενώ από τον Απρίλιο του 2021 είναι υποψήφια διδακτόρισσα στο Παιδαγωγικό τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Παιδικά παραμύθια της κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Οσελότος, Ars Poetica, Εντύποις, Εκδόσεις Ομίλου Τράπεζας Πειραιώς. Έχει συμμετοχή με διηγήματα και ποίηση για ενήλικες σε συλλογικές εκδόσεις των εκδόσεων Παράξενες Μέρες, Κοράλλι, Κέδρος κ.α. Για το συγγραφικό της έργο έχει βραβευτεί από φορείς της Ελλάδας και της Κύπρου, μεταξύ των οποίων και η «Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά». Επίσης, έργα της δημοσιεύονται σε ηλεκτρονικά λογοτεχνικά περιοδικά.

Περισσότερα +

Τι θα μάθω;

  • Θα μάθει τα βασικά στοιχεία της λογοτεχνίας για παιδιά
  • Θα κατανοεί τη διαφορά ανάμεσα στο λαϊκό και το έντεχνο παραμύθι
  • Θα έρθει σε επαφή με κείμενα διαφόρων ειδών παραμυθιών
  • Θα γράψει το δικό του παραμύθι
  • Θα μάθει πώς να οργανώνει το υλικό του
  • Θα ανακαλύψει πώς γράφεται ένα παραμύθι από τη στιγμή της σύλληψής του μέχρι την ολοκλήρωσή του
  • Θα μάθει να στήνει χαρακτήρες και πλοκή που κεντρίζουν το ενδιαφέρον του παιδικού αναγνωστικού κοινού
  • Θα ανακαλύψει τρόπους έμπνευσης
  • Θα πειραματιστεί με το προσωπικό του στιλ
  • Θα γνωρίσει στοιχεία δομής και περιεχομένου του παραμυθιού τα οποία μπορεί να αξιοποιήσει κατά τη διάρκεια της συγγραφής

Στο τέλος του σεμιναρίου θα εκδοθεί ebook με επιλεγμένα έργα των σπουδαστών!
 

Δείτε εδ΄ώ το πρώτο ebook που κυκλοφορεί από το Skillbox με τα παραμύθια των μαθητών μας!

Κόστος

Κλείστε τη θέση σας τώρα!
Εγγραφές έως 1 Δεκεμβρίου 2024
40%
Black Offer 132€
Επωφεληθείτε από τη μειωμένη τιμή 40% κλείνοντας τη θέση σας Τώρα
έως 1 Δεκεμβρίου 2024
Ειδικό 187€
Ειδική έκπτωση 15% σε φοιτητές & ανέργους
Εγγραφές έως 1 Δεκεμβρίου 2024
Κανονικό 220€
Εγγραφές έως 1 Δεκεμβρίου 2024
Εταιρικό Πακέτο

Επενδύστε στην εκπαίδευση του προσωπικού σας και εφοδιάστε το με γνώσεις και δεξιότητες απαραίτητες για την εταιρεία σας.

Επιλέξτε το σεμινάριο με το οποίο επιθυμείτε να καταρτίσετε τους εργαζομένους σας και ζητήστε μας προσφορά. Περισσότερα
*Δυνατότητα πληρωμής με (έως 3) άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 2310 307707
Πιστοποιημένη πλατφόρμα e-learning εκπαίδευσης
Τεχνοβλαστός Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Powered by: